پاکو خمس در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد، به شایعاتی که پیرامون حضور او در تیم ملی ایران وجود دارد، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس هم از جمله بازیکنانی بود که پس از پایان دیدار برابر تراکتور نسبت به شرایط مالی شکایت کرد.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران از اردوی صربستان ابراز رضایت کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت به سبک برگزاری مسابقات قهرمانی جهان انتقاد کرد.
مراسم معارفه ایلکای گوندوگان در بارسلونا برگزار شد و او در نشست خبری پس از مراسم در مورد مسائل مختلف از جمله ال‌کلاسیکو و احتمال انتقال امباپه به رئال حرف زد.
مربی تیم استقلال با بیان اینکه قبلاً در مورد تمدید قرارداد برای فصل آینده صحبت کردیم گفت: امروز توپ هایمان به گل تبدیل نشد.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، گفت اهمیت نمی‌دهد لیونل مسی در چه باشگاهی بازی می‌کند؛ فقط مهم این است که او خوشحال باشد.
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، تاکید کرد که در کودکی هواداران ناپولی بوده و از قهرمانی این تیم خوشحال است.
عملکرد جالب مغز کودک هنگامی که یک سال دارد: تلفن منزل را برداشته و در آن فوت می کند و البته ما بسیار لذت می بریم. او بارها این کار را تکرار می کند، اما بسیاری اوقات ناگهان سکوت می کند و بادقت به گوش دادن می پردازد...
صفا هادی، بازیکن عراقی تراکتور، می‌گوید ابتدای حضورش در لیگ ایران برایش سخت گذشته، اما حالا از جو فوق‌العاده هواداران تراکتور و حمایت‌ها لذت می‌برد.
لئون گورتزکا، ستاره بایرن مونیخ، در آستانه دیدار با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان می‌گوید بازی در هیچ تورنمنتی به اندازه چمپیونزلیگ برایش لذت‌بخش نیست.
منچسترسیتی با این پیروزی تعداد بازی هایش با آرسنال را برای دقایقی هم که شده برابر کرد و اختلاف را به 5 امتیاز رساند. نمایش سیتیزن ها یک پیغام صریح برای تیم فوق العاده میکل آرتتا بود: از رقابت با شما لذت می بریم اما به این راحتی ها تاج و تخت را به شما نمی دهیم.
روبرتو مارتینز دعوت از رونالدو به تیم ملی پرتغال را تصمیمی راحت عنوان کرد و گفت که سن رونالدو برایش مهم نیست.
سروش رفیعی می‌گوید پیروزی برابر سپاهان نقطه مثبتی برای پرسپولیس بوده تا با روحیه بهتری در مسابقات لیگ حاضر شوند.
مارکوس آلونسو که اخیرا پدرش را از دست داد، دیشب زننده گل اول بارسا به منچستریونایتد بود و گفت که آن را به پدرش تقدیم می کند.
زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه رئال مادرید، سفیر تیم آلپاین به نمایندگی از این تیم در فرمول یک شد و در مورد دلیل پذیرش این پست حرف زد.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان لهستان گفت: "تیم ملی ایران در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد، دروازه‌بان ایران نیز عملکرد بسیار خوبی داشت."
سرمربی تیم ملی هندبال مردان لهستان گفت: تیم ملی ایران در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد، دروازه‌بان ایران نیز عملکرد بسیار خوبی داشت.
تیبو کورتوا شب گذشته منجی رئال مادرید در بازی برابر والنسیا بود و با مهار یک پنالتی کمک کرد رئال به فینال سوپرجام برسد. برای او مهم نیست در فینال به چه تیمی برخورد کنند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اتفاقاتی که در دوران حضورش در این تیم افتاده بود را افشا کرد و گفت: برایم مهم بود که روی تصمیماتی که در تیم ملی می‌گیرم بمانم.
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.
فرهاد مجیدی در نخستین مصاحبه مفصل خود پس از جدایی از استقلال، اعلام کرد این تصمیم و حضور در اتحاد کلباء برای او خیلی سخت و دشوار بوده است.
فرانچسکو توتی، اسطوره فوتبال ایتالیا، اعتقاد دارد که محمد صلاح می‌توانست در سال‌های اخیر برنده توپ طلا شود.
فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول، از بحرانی شدن شرایط رقبای این تیم در لیگ برتر لذت می برد.
فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول، از بحرانی شدن شرایط رقبای این تیم در لیگ برتر لذت می برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ