سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان را به جشن قهرمانی دعوت کرد و جام را به همراه او بالای سر برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیریت باشگاه ذوب آهن بخشی از مطالبات اعضای این تیم را در آستانه دربی اصفهان پرداخت کرد.
هرچند که در خبرها آمده است با دراختیار گرفتن ۶۰ درصد سهام یک بانک زیان‌ده خصوصی توسط وزارت اقتصاد این بانک دولتی شده است اما عملا این کار برای تسریع در فرایند انحلال این بانک صورت گرفته است.
کاپیتان‌های تیم ملی بزرگسالان و تیم زیر 23 ساله‌های عراق در مس رفسنجان کار خود را جلو می‌برند.
باشگاه شمس آذر در اولین بازی تاریخی خود در لیگ برتر و در خانه قصد دارند تماشای جدال با هوادار را رایگان کنند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
بعد از توقف صدور روادید برای شهروندان فرانسوی، مقامات کشور مالی اینبار مجوز فعالیت شرکت هواپیمایی ایرفرانس را لغو کردند.
هواداران سپاهان پس از دیدار برابر تراکتور اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها از روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان کردند.
علیرضا حقیقی در جریان بازی روز گذشته تیمش برای جلوگیری از افت قندخون خود مشغول صرف موز شد.
مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان پس از پایان دیدار برابر تراکتور برای هم تیمی اش آرزوی بهبود هر چه سریعتر کرد.
بازیکن اسبق پرسپوليس و استقلال که اکنون به عنوان رییس مجموعه انقلاب انتخاب شده، در راستای تکریم اصحاب رسانه اقدام کرد.
اگر حادثه خلازیر در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفا یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.
تیم ملی والیبال ژاپن به شکل و شمایلی عجیب برای قهرمانی آسیا به ایران می‌آید.
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص حمله مسلحانه افراد ناشناس به یک کیوسک در شهرستان چهاردانگه دستور تشکیل پرونده قضایی داد.
اقدامی شایسته که می‌بایست «سراسری» زدایی شود
وزیر آموزش و پرورش گفت: اقدام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در تهیه کاغذ ایرانی ستودنی و شایسته تقدیر است.
مستندساز و تاریخ‌پژوه نوشت: ساواک پیشنهاد داده در کنار مراسم ماه محرم و جهت «ترغیب به شاه‌دوستی» نذری داده شده و «با تهیه نوار و فیلم و عکس از طریق وسایل ارتباط جمعی تبلیغات شایسته بعمل آید»، ولی شاه ضمن موافقت با «اطعام مساکین» برخلاف نظر تبلیغاتی ساواک خواسته «بی سروصدا اقدام شود»
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
گفتگو با افراد، گروه‌ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه‌ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته‌ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند!
زاهدان-فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: برپایی موکب شهدای فراجا در مناطق مرزی و ارائه خدمات به زائران اربعین را اقدامی شایسته و خداپسندانه بوده رویکرد دینی و مردمی مأموران انتظامی است.
ستاد معاینه فنی خودروهای تهران جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.
ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باعنایت به افزایش تقاضای سفر در ماه پایانی فصل تابستان و افزایش مراجعات خودرو‌ها به مراکز معاینه فنی جهت کنترل وضعیت ایمنی، این ستاد جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.
توزیع کتاب از منطقه به مدرسه از دهم شهریور ماه بر اساس سفارشات ثبت شده در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شروع می‌شود لذا شایسته است دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی تا دهم شهریور ماه سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کنند یا در صورت تغییر مدرسه محل تحصیل، پایه و رشته تحصیلی نسبت به اصلاح سفارش اقدام نمایند تا کتاب درسی آن‌ها به موقع به مدارس تحویل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ