اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است تیمش شایسته پیروزی با گل های بیشتر برابر ساوتهمپتون بود. او در مورد شرایط رونالدو هم صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد ربیعی می‌گوید تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دستیابی به شرایط ایده‌آل و کیفیت مطلوب نیاز به زمان خواهد داشت.
هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان خوبی به تمرینات سپاهان اضافه شده‌اند و خوشحالم که رفته رفته به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم.
صدرنشینی در یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام‌ملت‌های نوجوانان، تیم ملی را در یک‌چهارم نهایی تورنمنت در شرایط ایده‌آلی قرار داده است.
ستاره‌های لیگ برتر نقش مهمی در کسب نتایج موفقیت‌آمیز تیم‌های خود داشتند که می‌توان آنها را در یک جمع قرار داد.
نوئل گالاگر، خواننده معروف بریتانیایی، که به شدت هوادار سیتی است ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال چمپیونزلیگ به اینتر بخورد.
عملکرد ایده‌آل لورکوزن در ماه‌های اخیر باعث افزایش ارزش تقریبی بازیکنان این تیم شده است.
تیم ملی زنان ایران حالا فرصتی ایده‌آل را برای صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک 2024 پاریس پیش‌روی خود دارد.
سرمربی پیکان می‌گوید بعد از جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ در حق امیر قلعه‌نویی نامردی شده است.
اولکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی آرسنال، با ستایش از جورجینیو، که به تازگی از چلسی به این تیم پیوست، می‌گوید این ستاره ایتالیایی در کورس قهرمانی به آرسنال کمک خواهد کرد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شرایط ما ایده‌آل نیست. ما نمی‌توانیم مهاجم تعویض کنیم و یاری نگرفتیم. چیزی وجود ندارد که بخواهد باشگاه بازیکنی برای پست مهاجم بگیرد.
ستاره تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه در ایران مسابقات تدارکاتی کافی نداریم تا به شرایط ایده‌آل برسیم.
علی علیپور و شهریار مغانلو، گزینه‌های ایده‌آل خط حمله پرسپولیس که البته موانع بزرگی را در راه بازگشت خود به تیم سرخپوش پایتخت می‌بینند.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: امیدوارم که بتوانیم با رسیدن به شرایط ایده‌آل همچون سال‌های قبل که 12 مدال آسیایی و جهانی را به دست آوردیم، باز هم افتخارآفرینی کنیم.
مدافع ملی پوش سیتی هنوز به شرایط ایده‌آل مدنظر سرمربی تیم نرسیده و برای دومین بازی متوالی فرصت بازی پیدا نکرد.
صائب محبی، گلزن این هفته هوادار می‌گوید در این فصل فرم ایده‌آل و مطلوبی دارد و برای هدف بزرگش تلاش می‌کند.
همان طور که مودریچ هم بعد از پیروزی کرواسی گفت، دروازه‌بان این تیم در ضربات پنالتی چیزی شبیه به معجزه را رقم زد.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
بعد از پایان حسرت‌بار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای تیم ملی ایران و مهدی طارمی، این مهاجم حالا با انگیزه بیشتر و در شرایطی ایده‌آل فرصت جبران اتفاقات گذشته را دارد.
رضا میرزایی می گوید که انتظارات از بازیکنان استقلال خیلی بالاست و باید هر هفته در فرم ایده‌آل باشید تا بتوانید بازی کنید.
یکی از سؤالات بزرگ بعد از این دو بازی امکان همکاری آزمون و طارمی کنار یکدیگر است. اولین بار کی‌روش طارمی را به تیم ملی دعوت کرد و در حالی که آزمون مهاجم نوک تیم ملی بود، از این بازیکن در پست گوش چپ استفاده کرد. آن‌ها در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همکاری فوق‌العاده‌ای داشتند و بعد از آن در دوره ویلموتس و اسکوچیچ هم بار‌ها کنار هم به زمین رفتند. در اردوی اتریش، اما آن‌ها یک دقیقه نیز کنار هم بازی نکردند.
مدافع میانی تراکتور با فراموشی اتفاقاتی که باعث پایان همکاری زودهنگام وی با استقلال شد، از روزهای خوبی که در تبریز پشت سر می‌گذارد، می‌گوید.
فرزاد آشوبی می‌گوید شرایط پرسپولیس نسبت به هفته های گذشته بهتر شده اما این تیم همچنان به حالت ایده‌آل خود نرسیده است.
مدافع تیم آلومینیوم اراک می‌گوید این تیم تا دو هفته آینده به شرایط ایده‌آل خود می‌رسد.
خوردبین، مشاور مدیر عامل و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید باید به این تیم تا رسیدن به شرایط ایده‌آل و هماهنگی زمان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ