نواک جوکوویچ پس از شکست در فینال مسترز پاریس برابر هولگر رون 19 ساله او را شایسته قهرمانی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جزیره تایوان پس از رزمایش نظامی چین حوالی این جزیره، مدعی شد که انتخابات سال آینده تایوان، انتخاب بین دموکراسی و خودکامگی است.
نخست وزیر عراق در نشست سالانه روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان، دفاع از حقوق زنان را پیش از مسئولیت قانونی، یک مسئولیت انسانی و اخلاقی توصیف کرد.
مدافع پرسپولیس می‌گوید این تیم با مشکلات مالی روبرو است و نباید هیچ بازیکنی دغدغه‌ای به جز فوتبال داشته باشد.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
سردار علایی در گفت‌وگویی اظهار داشت: مسئله هسته‌ای را ببینید! آخر دولت روحانی می‌توانستند تصمیم بگیرند و مسئله را تمام بکنند، نکردند
درحالی‌که اظهارات مسئولان صنفی و تصمیمات دولت درخصوص قیمت روغن بر تثبیت قیمت این کالای اساسی تأکید دارد، رصد بازار و تغییرات قیمت محصولات موجود نشان می‌دهد قیمت همچنان رو به افزایش بوده و قیمت محصولات بعضی برندها ۲۰ تا ۳۵ درصد رشد داشته است.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای تاج! چطور به خودتان اجازه دادید اولین بازی لیگ برای تیمی که ۳ قهرمانی آورده این طور برگزار شود؟
یک رسانه عبری گزارش داد که وزیر امور خارجه تل‌آویو از دیدار «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات ابراز ناخرسندی کرد.
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
وزیر دفاع گفت: اگر زمانی به هواپیمای شکاری یا هواپیماهای دیگر احساس نیاز شود تا آنجا که خودمان بتوانیم تولید کنیم، مراحلش را دنبال می‌کنیم، اگر زمانی هم لازم باشد در این خصوص خریدی صورت بگیرد آنهم ضوابطی دارد که دنبال می‌شود.
«یکی از موضوعات امیدآفرین در کشور این است که همه اقشار مردم به‌ویژه جوانان احساس کنند مسئولان و مدیران کارآمدی دارند». این بخشی از اظهارات رئیس دستگاه قضا درباره ایجاد امید در کشور آن هم در فضای کنونی است.
باشگاه النصر شایعات اخیر درباره اظهارات رئیس باشگاه در موضوع انتقال کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد. ادعا شده بود که رئیس النصر گفته احساس می‌کند در انتقال رونالدو فریب خورده است.
پناهیان گفت: شما اصلاح طلب‌ها، نمی‌فهمید که در دهه فجر بیانیه علیه نظام می‌نویسید و درباره هست انقلاب اسلامی تشکیک می‌کنید، جریان اصلاحات خبیث برای رفراندوم علیه تغییر قانون اساسی فراخوان می‌دهد که می‌گوید اصل نظام و حاکمیت باید تغییر کند!
نماینده تهران در مجلس با اشاره به طرح «مجازات و تعزیرات بازدارنده در مورد اظهارنظر‌های افراد» گفت: طرح مذکور برای رسیدگی به اظهارات این افراد سه شرط اساسی قرار داده است و تأکید داشته اگر افراد چهره در فضای حقیقی یا مجازی بیان دروغ داشته باشند و این دروغ انعکاس گسترده پیدا کند که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور شود، مشمول مجازات‌های پیش‌بینی شده خواهد شد.
این اظهارات رئیس سیا درحالی منتشر شده که مقامات اوکراینی مدعی هستند نیرو‌های روسیه آماده "حمله‌ای اساسی" به شرق اوکراین می‌شوند.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت، ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
گمانه‌زنی در خصوص تعیین تکلیف اجرای بخشی از قانون بودجه مبنی بر جبران زیان رفاه مصرف‌کننده برای کالا‌های اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی، پس از ماه‌ها وعده از سوی مسئولان، حالا به مرحله آزمایشی در استان هرمزگان رسیده است و به نظر می‌رسد، یارانه نقدی مردم این استان به زودی تبدیل به کالابرگ شود.
گمانه زنی در خصوص تعیین تکلیف اجرای بخشی از قانون بودجه مبنی بر جبران زیان رفاه مصرف‌کننده برای کالا‌های اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی، پس از ماه‌ها وعده از سوی مسئولان، حالا به مرحله آزمایشی در استان هرمزگان رسیده است و به نظر می‌رسد یارانه نقدی مردم این استان به زودی تبدیل به کالابرگ شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر بی‌طرفی فعال جمهوری اسلامی ایران در قبال جنگ اوکراین تصریح کرد: اظهارات احساسی و اتهام زنی های غیرمستند، کمکی به حل بحران اوکراین نمی کند.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در پی اظهارات روز گذشته نجیب میقاتی، درباره مستعفی نمودن کابینه از سوی رئیس جمهور این کشور، اظهارنظر کرد.
رئیس جمهور عراق در اظهاراتی به مناسبت سالروز درگذشت جلال طالبانی رئیس جمهور فقید این کشور تاکید کرد که باید گفتگوی جدی میان بغداد و اقلیم کردستان عراق بر اساس مبانی قانون اساسی شروع شود.
رئیس جمهور عراق در اظهاراتی به مناسبت سالروز درگذشت جلال طالبانی رئیس جمهور فقید این کشور تاکید کرد که باید گفتگوی جدی میان بغداد و اقلیم کردستان عراق بر اساس مبانی قانون اساسی شروع شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ