پس از اطلاعیه ستاد تنظیم بازار مبنی بر تعیین و اعمال سقف جدید برای قیمت روغن، مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات از امروز، اتاق اصناف ایران نیز نرخ حداکثری فروش ۹ قلم کالا اساسی برای مصرف کننده در سراسر کشور را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنتلی بنتایگا EWB مولینر با ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت، می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت دست پیدا کند. سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به خروجی این پیشرانه کمک می‌کنند.
امروز مطالبی همچون قیمت این خودرو ۸۵۰ میلیون تومان شد، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌ بینی بورس امروز | شاخص سبز می شود یا قرمز؟، بازگشایی دو نماد در بازار پایه، عرضه خودرو در بورس کالا در هاله‌ای از ابهام، بازگشایی این نماد حداکثر تا ساعت ۱۰؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بررسی ها نشان می دهد که قیمت گذاری اجاره بها براساس نیاز صاحبخانه ها است و هیچ مصوبه ای مبنی بر این که قیمت ها باید حد اکثر ۲۵ درصد افزایش پیدا می کرد رعایت نمی شود.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: امام به عنوان رهبر نظام، نگاهی پدرانه نسبت به ملت و گرایش‌های سیاسی مختلف در آن داشتند، این منش و رفتار سیاسی در جهت تقویت روح تفاهم و همبستگی ملی است، به ویژه آنکه کشور در حال جنگ بود و نیاز به حداکثر همدلی و وحدت ملی داشتیم. می‌دانید که رقابت آزادانه گروه‌ها و احزاب سیاسی همراه با برابری حقوق و فرصت‌ها یکی از ارکان مهم دموکراسی است.
بانک مرکزی باتوجه به تغییر سطح عمومی قیمت ها و شرایط کلان اقتصادی کشور، انواع و حداکثر میزان کارمزد خدمات بانکی ریالی و الکترونیکی را پس از سه سال از ابلاغ آخرین بخشنامه در این باره، به روزرسانی و تعدیل کرد.
عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت:با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید قیمت مرغ زنده درب مرغداری ۵۲هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف کنندگان حداکثر ۷۳ هزار تومان است.
جزئیات قیمت جدید خودروهای دو شرکت ایران خودرو و سایپا اعلام شد؛ بر این اساس حداکثر افزایش قیمتی ۴۲ درصد و کمترین آن ۱۰ درصد است.
هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده گفت: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده چنین توضیح داد: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
اگر می‌گویم که این دولت در سطح حل مسائل ایران نیست، نه به دلیل کینه یا پیشداوری، بلکه به دلیل واقعیت موجود است. آن‌ها در هر سه شعار اصلی خود ناموفق بوده‌اند، حتی مسیر معکوس هم طی شده است. شما کافی است قیمت هر متر بنا را با حداقل حقوق حساب کنید تا ببینید در همین ۲۰ ماه گذشته، میلیون‌ها خانوار از خانه‌دار شدن به‌کلی ناامید شده‌اند. وضعیت تورم را هم که می‌بینید. خالص اشتغال هم از سال ۱۳۹۸ هنوز کمتر است یا حداکثر به همان اندازه برسد. مساله بنده حل مسائل کشور است، در این حوزه معتقدم که باید نقد کرد.
مجتبی یوسفی گفت:صنعت هوایی کشورمانزدیک به ۴۰ سال است که به سختی نیروهای متخصص خود راحفظ کرده است ازطرفی راه تداوم فعالیت وتقویت آنها افزایش قیمت بلیط نیست که فشار حداکثری به مسافران وارد کند
نرخ بهای خدمات باغ پرندگان با حداکثر آرا موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ۶۰ هزار تومان افزایش یافت.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
قیمت آجیل شب یلدا؛ حداکثر ۳۵۰ هزار تومان
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران می‌گوید: «با توجه به آنکه اکنون بیماران تنها ۵ تا ۱۰ درصد هزینه دارو را پرداخت می‌کنند و داروخانه‌ها دارو را به قیمت آزاد خریداری می‌کنند، بیمه‌ها باید بلافاصله طلب بخش خصوصی را حداکثر ظرف یک تا دو هفته پرداخت کنند.»
قیمت تخم مرغ حداکثر ۹۰ هزار تومان
رییس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: قیمت تخم‌مرغ در مرغداری‌ها افزایش نیافته و بنابراین فروش تخم‌مرغ با قیمت‌های بالای ۹۰ هزار تومان تخلف است.
اوراق اختیار فروش تبعی برگه بهاداری است که خریداران آن، سهام مورد نظر خود را در یک قیمت مشخص بیمه می‌کنند. رضا عیوض‌لو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس از آمادگی کمیته انتشار برای ارائه مجوز به ناشران «اوراق اختیار فروش تبعی» (بیمه سهام) در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد
در شرایطی که در شهر یزد حداکثر قیمت تعیین‌شده برای استفاده از سرویس مدرسه در شش روز هفته و تا ۱۵ کیلومتر فاصله، سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده و در شهر مشهد نیز بر اساس پیگیری‌های ما قیمت‌ها حول و حوش سه میلیون تومان می‌چرخد در شهر تهران این قیمت‌ها بیشتر به رویا شبیه است، زیرا حداقل قیمت‌هایی که به خانواده‌ها اعلام شده حداقل هفت میلیون تومان آن هم برای مسیر‌هایی است که با پای پیاده کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه قیمت گندم امروز یا حد اکثر تا فردا اعلام می شود، گفت: قیمت گندم رقمی بین ۱۳ تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه قیمت گندم امروز اعلام می شود، گفت: قیمت گندم رقمی بین ۱۳ تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.
بیات گفت: ایرلاین‌ها همچنان ضمن بی توجهی به افزایش عرضه صندلی پرواز، به دنبال افزایش سقف نرخی بلیط هستند، در واقع این چنین استنباط می‌شود محدودیت عرضه صندلی به دلایل فنی همچون فقدان قطعات، وابستگی ارزی و تحریم و یا غیر فنی و پائین نگاه داشتن میزان عرضه صندلی در فصل تابستان به عنوان دوره زمانی پر تقاضا، نشان از آن دارد که به دنبال ایجاد التهاب تقاضا و نهایتاً فروش بلیط پرواز با حداکثر نرخ تصویب شده هستند.
مصوبه سران قوا درباره حداکثر افزایش اجاره‌بها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد عملی نمی‌شود و صاحبان خانه به این مصوبه تمکین نمی‌کنند، امروز مستاجران به «چه‌کنم چه‌کنم» افتاده‌اند. از طرفی مصوبه حداکثر افزایش ۲۰ درصدی برای اجاره‌بها هم روی زمین مانده است. آقای رئیس جمهور کمر مستاجران خم شده به داد آن‌ها برسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ