نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: امام به عنوان رهبر نظام، نگاهی پدرانه نسبت به ملت و گرایش‌های سیاسی مختلف در آن داشتند، این منش و رفتار سیاسی در جهت تقویت روح تفاهم و همبستگی ملی است، به ویژه آنکه کشور در حال جنگ بود و نیاز به حداکثر همدلی و وحدت ملی داشتیم. می‌دانید که رقابت آزادانه گروه‌ها و احزاب سیاسی همراه با برابری حقوق و فرصت‌ها یکی از ارکان مهم دموکراسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان سرپرست تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا 2023 منصوب کرد.
بهترین دروازه‌بان جهان و مرد شماره یک سابق تیم‌ملی فوتسال، سرمربی تیم‌ لیگ‌برتری شد.
ساعتی پس از انتشار بیانیه دفتر میرسلیم، محسن پیرهادی در کانال تلگرام خود به میرسلیم تاخت و نوشت: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.»
مجموعه تصاویری از دکتر مصطفی چمران، وزیر دفاع وقت به همراه مرحوم مهدی بازرگان رئیس دولت موقت و مرحوم عباس شیبانی و علی اکبر معین فر، نمایندگان وقت مجلس، در ستاد مشترک ارتش به مناسبت سالگرد شهادت تیمسار قرنی و همچنین تصاویری از حضور وی در جبهه‌های جنوب و نیسان که برای اولین بار از آرشیو عکس ایرنا منتشر می‌شود.
مصطفی پورمحمدی رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، گفت: وقتی ما گسست‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنیم، باید بفهمیم که ظاهراً یک مقداری از راه امام فاصله گرفتیم. چون امام نشان داد که می‌شود در بین همین ملت به بهترین شکل همبستگی و پیوستگی عمیق را در جامعه به وجود آورد.
ماجرای بازگشت میرسلیم به کانون توجهات در یک ساعت مچی نهفته شده بود. ساعتی با برند «پَتِک فیلیپ» که منجر شد تا نگاه‌ها به سوی چند ماه جنجال‌سازی بی‌وقفه این عضو حزب موتلفه معطوف شود
عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در دسته ۸۹ کیلوگرم در رقابتهای قهرمانی آسیا دو مدال برنز حرکت دو ضرب و مجموع را به خود اختصاص داد.
در بین نماینده‌های مجلس که به دولت رسیده‌اند، پس از پایان کار وزارت ۳ نفر باز هم به مجلس برگشتند که اولین آن‌ها مصطفی معین بود که البته بازگشت او به مجلس در دوره پنجم کوتاه‌مدت شد و باز هم صندلی وزارت را در اختیار گرفت. دو فرد بعدی که همچنان هم در مجلس حضور دارند از کابینه احمدی‌نژاد هستند. عبدالرضا مصری و حمیدرضا حاجی‌بابایی دو وزیر سابقی هستند که این روز‌ها در مجلس یازدهم حضور دارند.
مراسم بزرگداشت مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت‌اللّه سید مرتضی مستجاب الدعواتی، حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، آیت الله محقق داماد، اسحاق جهانگیری، علی لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای، محمد نهاوندیان، محسن اسماعیلی، علی جنتی، سید محمد صدر، علی مطهری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی ابطحی، بیژن زنگنه، بهروز شعیبی، هادی خانیکی، محمود واعظی، سید عباس صالحی، حداد عادل، سید محمد بهشتی شیرازی، مصطفی معین، مهدی چمران، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، علیرضا غزوه، یونس شکرخواه، سیدعباس موسوی، حمیدرضا آصفی، علی‌اکبر صالحی، محمد هاشمی رفسنجانی، کمال خرازی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، هادی خانیکی، محمدرضا خاتمی، علی خاتمی، سید رضا صالحی امیری، محمدرضا تابش و ... در مسجد نور تهران برگزار شد.
مصطفی معین: نتایج مطالعات می‌گوید طبقه فرودست ۳ تا ۴ برابر بیشتر از افراد معمولی دچار مشکلات روان هستند/احمدعلی نوربالا: در سال ۹۹شیوع اختلالات روانی در جامعه ایران به ۲۹.۷ درصد رسید که حتما با رخداد‌های اخیر، امروز بیش از این خواهد بود.
معاون رئیس جمهور سابق گفت: با این نوع نگرش و برخورد آقای موسوی که گفته‌اند باید از جمهوری اسلامی عبور کنیم و قانون اساسی تغییر کند، مخالف هستم چون کارگشا نخواهد بود.
معاون رئیس جمهور سابق گفت: با این نوع نگرش و برخورد آقای موسوی که گفته‌اند باید از جمهوری اسلامی عبور کنیم و قانون اساسی تغییر کند، مخالف هستم چون کارگشا نخواهد بود.
مصطفی خوش چشم کارشناس بین الملل گفت: آنچه در پارلمان اروپا درباره تروریستی نامیدن سپاه مصوب شده، باید در شورای وزرا هم مطرح شود و در آن شورا، هر تصمیمی باید با اجماع تصویب شود.
با حضور دکتر مصطفی طاهری رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در گفتگوی ویژه خبری ساعت 22 شبکه یک سیما ( 11 دی 1401) پتانسیل‌های صنعت مس و تدوین برنامه تحول صنعت مس ایران بررسی شد.
با گذشت بیش از یک‌ماه از آغاز اتفاقات، مصطفی معین، وزیر پیشین علوم و استاد دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، تاکید می‌کند که متفکران و دلسوزان از سال‌ها قبل وقوع تنش‌های سیاسی و اجتماعی را هشدار داده بودند، اما گوش شنوایی نیست.
نخست وزیر پیش برد امور عراق با تاکید بر اینکه به دولت جدید عراق اعتماد کامل دارد، خواستار حمایت گروه های سیاسی از محمد شیاع السودانی در تشکیل کابینه شد.
پیشکسوت باشگاه استقلال که زننده گل برتری بخش این تیم در اولین فینال آسیایی است، از کنار رفتن مصطفی آجورلو به شدت ابراز تعجب کرد.
حکم مصطفی تاج زاده از سوی دادگاه انقلاب صادر و وی به ۸ سال حبس محکوم شده که ۵ سال آن قابل اجرا است‌.
هوشنگ پوربابایی، وکیل مصطفی تاجزاده، از محکومیت مصطفی تاجزاده به هشت سال حبس و اجرای شدن حکم وی خبر داد.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق صبح امروز دوشنبه برای دیدار با مقامات اقلیم شمال عراق وارد اربیل شد.
یکی از برترین کشتی گیران آزاد تاریخ ترکیه در ۹۱ سالگی درگذشت.
سخنگوی دفتر نخست وزیری عراق اعلام کرد که مصطفی الکاظمی به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک می رود.
نخست‌وزیر عراق گفت: «بحران‌های امنیتی بزرگ را پشت سر گذاشتیم و امروز بحران سیاسی دستاورد‌های امنیتی گذشته را تهدید می‌کند». مصطفی الکاظمی تأکید کرد که مردم عراق به اصلاحات ضروری نیاز دارند.
مصطفی کارخانه وظیفه سرپرستی تیم ملی ب والیبال ایران در مسابقات کشورهای اسلامی را بر عهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ