هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده گفت: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی با اشاره به اینکه نمایشگاه فناوری های محرومیت زدا(آبادیران) ۲۳ تا ۲۵ خرداد برگزار می شود،گفت: در این رویداد بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند.
انتظار می‌رود مدل وانیلی با قیمت ۸۹۹ یورو با پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی به فروش برسد. این حدود ۳۰۰ یورو کمتر از قیمتی است که Razr ۴۰ Ultra پیش بینی می‌شود.
دوم اسفندماه سال گذشته، مرکز مبادله ارز و طلای ایران رونمایی شد. همان طور که از نام آن مشخص است، در کنار ارز، معاملات طلا نیز در این مرکز در دستور کار است. بر این اساس مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلای ایران در آن مقطع از عرضه ۳۰۰ هزار ربع سکه در مرکز مبادله خبر داده بود.
دوم اسفندماه سال گذشته، مرکز مبادله ارز و طلای ایران رونمایی شد. همان طور که از نام آن مشخص است، در کنار ارز، معاملات طلا نیز در این مرکز در دستور کار است. بر این اساس مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلای ایران در آن مقطع از عرضه ۳۰۰ هزار ربع سکه در مرکز مبادله خبر داده بود.
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله در روز جاری به معادل ۳۰۰ میلیون دلار رسید.
هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده چنین توضیح داد: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
بانک مرکزی تصمیم گرفت که دیگر فروش ربع سکه در بورس کالا انجام نشود و مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلا از عرضه ۳۰۰ هزار سکه از طریق مرکز مبادله ارز و طلا در هفته آینده خبر داد.
مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلا گفت: هفته آینده ۳۰۰ هزار سکه ربع بهار آزادی در مرکز مبادله عرضه می شود.
علاوه بر فروش بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو ارز از محل منابع موجود کشورمان در عراق طی روزهای گذشته در سامانه نیما، در روز جاری نیز به میزان ۱۰۰ میلیون یورو از این محل عرضه شد.
آشغال‌های دوست‌داشتنی که در آن به اتفاقات سال ۸۸ اشاره می‌شد، نزدیک به ۶ سال توقیف بود. سرانجام این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۷ با دریافت پروانه نمایش روی پرده رفت و با وجود اکران نه‌چندان گسترده، توانست بیش از ۳۰۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر می‌رسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوری‌هایی که در فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه آن استفاده شده بود، نیز است.
گشایش های ارزی جدیدی جهت عرضه ارز در سامانه نیما صورت گرفت به طوری که بعد از یک وقفه یک ساله امروز مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو از محل منابع بانک مرکزی کشورمان در عراق در سامانه نیما عرضه شد.
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان حدود ۹.۲ میلیون نفر (تا به این لحظه) ثبت نام کرده اند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچنان از کمبود عرضه و تقاضای کاذب رنج می برد.
بورس انرژی ایران فردا یکشنبه میزبان عرضه ۱۷ هزار و ۳۰۰ تن فراورده هیدروکربوری است.
به نظر می رسد هکری شماره موبایل های حدود ۵۰۰ میلیون کاربر واتس اپ را برای فروش عرضه کرده است که در میان آنها شماره موبایل حدود ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی نیز وجود دارد.
به نظر می رسد هکری شماره موبایل های حدود ۵۰۰ میلیون کاربر واتس اپ را در وب تاریک برای فروش عرضه کرده است که در میان آنها شماره موبایل حدود ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی نیز وجود دارد.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در چندروز گذشته شاهد انتشار اخباری از این نماد در سامانه کدال بودیم که در این مطلب به تشریح این اخبار می پردازیم.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وان پلاس گوشی جدیدی به نام نورد ان ۳۰۰ را روانه بازار کرده که با فناوری نسل پنجم تلفن همراه سازگار بوده و دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در این مطلب به مشخصات و موضوع فعالیت این شرکت می پردازیم.
روز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱، ۳۰۰ هزار تن گاز مایع مجتمع پارس جنوبی متعلق‌ به شرکت ملی گاز ایران از رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران صادر شد. تقاضا برای این معامله تا ۴۵۰ هزار تن پیش رفت و در نهایت ارزش رقابت میان مشتریان به حدود یک میلیون و ۵۴۶ هزار دلار رسید.
بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس، ۵۸.۵ درصد مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند، ماهانه یارانه نقدی واریز شود. این در حالی است که معاون رئیس جمهور، نظر دیگری دارد.
براساس نتایج به دست آمده موسسه افکارسنجی ملت، ۵۸.۵ درصد از مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند به ازای هر فرد ماهانه مبلغ ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزارتومان نقدی اختصاص یابد.
در صورت توافق برای کاهش دستمزد در فصل جدید، احتمالا میرالم پیانیچ برای بارسلونای تحت هدایت ژاوی به میدان خواهد رفت.
سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ما حتی نظر هم ندادیم و این موضوع به عهده فدراسیون فوتبال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ