بنتلی بنتایگا EWB مولینر با ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت، می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت دست پیدا کند. سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به خروجی این پیشرانه کمک می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان از ۲۸ مرداد لغایت ۳ شهریورماه در سالن توفیق جهانبخت تهران برگزار می‌شود.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
در افسانه‌های هندو، الهه‌های برهما و شیوا به ترتیب در شکل اژدها و فیل با هم مبارزه می‌کردند. اژدها فیل را گاز می‌گیرد و خون او را می‌نوشد. اما فیل در حال سقوط روی زمین اژدها را له می‌کند و خون آن‌ها با هم مخلوط و شیره قرمز درخت را تشکیل می‌دهد.
تصاویری از رصد ناوهای آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه را مشاهده می‌کنید.
این عکس‌ها حضور ناصرالدین شاه در دربار بریتانیا در زمان حکومت ملکه ویکتوریا را به تصویر کشیده‌اند. دو تن از شاهزادگان دربار بریتانیا مسئولیت استقبال از شاه را در سفر‌هایی که به این کشور داشت به عهده داشتند.
هوش مصنوعی به تازگی پیش‌بینی کرده است که اگر زلزله ۷.۱ ریشتری دماوند در سال ۱۲۰۹ بار دیگر تکرار شود، آتشفشان دماوند به چه میزان واکنش نشان خواهد داد.
رنجروور Carmel ادیشن، که اساساً با همان بودجه رولزرویس کولینان در دسترس است، به رنگ سفید براق و دارای ذرات ریز شیشه‌ای سفید است. مدل SV Carmel Edition بر روی چرخ‌های فورج کاری شده عظیم ۲۳ اینچی قرار دارد.
بالگرد مریخی ناسا با نام نبوغ(Ingenuity) در روز سوم اوت تصویری از شریک خود در سیاره سرخ ثبت کرد که به تازگی منتشر شده است.
بیلبورد جالب مرسدس AMG، به رودستر جذاب SL تعلق دارد. این بیلبورد در واقع بخشی از کمپین Step into the Spotlight محسوب می‌شود و ساختار آن از LED است. در این بیلبورد نسخه‌ای دیجیتال از مرسدس SL در اندازه واقعی و در طرح‌های مختلف به عابرین نمایش داده می‌شود.
باشگاه بارسلونا جزئیاتی از طرح مد نظر باشگاه برای استادیوم نوکمپ جدید را منتشر کرد. به گفته باشگاه این استادیوم بعد از تکمیل 105هزار نفر ظرفیت خواهد داشت.
شاهرود- علیرغم ادعاهای بی اساس درباره احیای پوشش گیاهی در شاهوار شاهرود، تصاویر نشان می دهد که تخریب ها همچنان بر چهره این کانون آبساز و حیات بخش رخ می نماید.
دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمزوب تصویری پراز کهکشان را شکار کردند، تقریباً هر چیزی که در این تصویر می‌بینید کهکشان کامل پر از ستاره است.
هوش مصنوعی مولد تبدیل به ابزاری برای به تصویر کشیدن تخیلات شده است. می‌توان هر آنچه در تصورمان می‌گذرد را با ابزارهای گوناگون موجود در میان بگذاریم و خیلی راحت به تماشای خروجی بنشینیم.
فایرفلای ابزار جدیدی است که به لطف پیشرفت‌های اخیر هوش مصنوعی به فتوشاپ اضافه شده است و می‌تواند با دریافت توضیحات کاربر تصاویر را ویرایش کند و تغییر دهد.
بیشتر تغییرات ظاهری این تیونینگ مربوط به ادوات فیبرکربنی است. بخش‌های ورودی هوا در پایین سپر و همچنین جلوپنجره از جنس فیبرکربن شده‌اند. همه این تغییرات باعث عضلانی‌تر شدن نمای جلویی خودرو شده است.
در دنیای معماری فقط ساختمان‌های سر به فلک کشیده نیستند که می‌توانند شکوهمند و حیرت‌انگیز باشند؛ حتی یک «چاه» هم اگر با هنرمندی و مهارت ساخته شود می‌تواند باشکوه جلوه کند.
این تصاویر نشان‌دهنده این است که این تکنولوژی که برای بازسازی تصاویر از طریق خواندن فعالیت‌های ضبط شده مغز انسان طراحی شده، کامل و بی عیب و نقص نیست. البته تیمی از محققان دانشگاه استنفورد، دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه چینی هنگ‌کنگ توانسته‌اند تا به خلق چنین شاهکاری نزدیکتر شوند.
النصری‌ها در شرایطی به این برد باارزش رسیدند که از حریف خود عقب بودند اما با ضربه ایستگاهی تماشایی کریستیانو رونالدو به بازی برگشتند و موفق به کسب پیروزی شدند.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
هرچند ساخته بری لوینسون در زمان خود با موجی از تحسین مواجه شد و همچنان یکی از درام‌هایی است که روابط برادرانه را به تصویر کشیده، با گذر زمان می‌توان کمی انتقادی‌تر به فیلمی نگاه کرد که در سال ۱۹۸۹ به عنوان یک شاهکار مورد توجه عموم تماشاگران و منتقدین قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ