اوراق اختیار فروش تبعی برگه بهاداری است که خریداران آن، سهام مورد نظر خود را در یک قیمت مشخص بیمه می‌کنند. رضا عیوض‌لو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس از آمادگی کمیته انتشار برای ارائه مجوز به ناشران «اوراق اختیار فروش تبعی» (بیمه سهام) در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعضای این کمیسیون، درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات را با حضور وزیر ارتباطات بررسی می‌کنند.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: یکشنبه هفته آینده درخواست تعدادی از نمایندگان برای بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون به جای صحن) در دستور مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال به درخواست استقلال و سپاهان برای برگزاری سه هفته پایانی بازی های لیگ همزمان با پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: امروز این درخواست بررسی می‌شود.
مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه پیرو درج تصویر بی‌حجاب برروی سنگ قبر یک خانم متوفی در آرامستان کرمانشاه و انتشار آن در فضای مجازی اعلام کرد؛ از خانواده‌های متوفی هنگام دریافت مجوز تدفین، تعهدنامه عدم درج تصاویر بانوان را اخذ می‌کنیم که متأسفانه این خانواده رعایت نکرده و درخواست شده هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض آن اقدام شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست بررسی طرح تاسیس سازمان ملی اقامت براساس اصل ۸۵ قانون اساسی مخالفت کردند.
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
گزارش درخواستی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مبنی بر بسیاری اتفاقات و مشکلات اخیر در ورزش ایران به منظور طرح و بررسی در نشست آتی هیات اجرایی در اختیار این کمیته قرار گرفت.
فدراسیون فوتبال درخواست تیم پرسپولیس را به شورای تامین ارجاع داده است.
«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: حقایق زیادی وجود داشته است؛ انفجار‌های خط لوله، انگیزه‌های روشن و شواهد غیرمستقیم که توسط روزنامه‌نگاران به دست آمده است. پس چه زمانی یک نشست اضطراری ناتو برای تجزیه و تحلیل این وضعیت تشکیل می‌شود؟
وزیر ارتباطات گفت: چیزی به نام اینترنت طبقاتی نداریم که به طبقه خاصی اینترنت با کیفیت و با سرعت ارائه شود چرا که برای ما همه مردم خاص هستند.
عیسی زارع پور گفت: این درخواست در حال بررسی است. هنوز چیزی مصوب نشده است. من تصمیم‌گیر نیستم و شورای امنیت کشور باید تصمیم بگیرد.
نمایندگان مجلس با درخواست بررسی طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی به صورت یک فوریتی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با درخواست بررسی طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی به صورت یک فوریتی موافقت کردند.
نماینده مردم تهران گفت: ریاست محترم جمهوری که مسئولیت این کار را دارند باید بررسی کنند که اگر آقای مهندس قاسمی توانایی انجام کار را ندارند، تصمیم دیگری گرفته شود. من این را به صلاح خود آقای قاسمی عرض می‌کنم، ما نباید فشار بیاوریم و خدای نکرده ایشان را با مشکلات دیگری مواجه کنیم.
با وجود همه نقدهایی که به تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا شده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از عملکرد وحید شمسایی راضی به نظر می رسند و این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.
با وجود همه نقدهایی که به تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا شده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از عملکرد وحید شمسایی راضی به نظر می رسند و این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.
باشگاه فولاد خوزستان نسبت به مشکلات داوری در بازی با مس اعتراض کرد.
وزارت خارجه روسیه در حال بررسی درخواست برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی اقدامات تحریک آمیز در خصوص خط لوله «نورد استریم» است.
سخنگوی کاخ سفید می گوید آمریکا برای بررسی درخواست پناهندگی اتباع روس آمادگی دارد.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ارسال درخواست افزایش سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.
یک قاضی فدرال درخواست رئیس جمهور پیشین آمریکا برای تعیین وکیل ویژه جهت بررسی اسناد کشف‌شده از عمارتش و تعویق تحقیقات اف‌بی‌آی را پذیرفت.
دقایقی قبل دادگاه فدرال عراق نشست بررسی درخواست انحلال پارلمان را آغاز کرد.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ