اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، با تداوم رکود، کدام دارائی ها سقوط خواهند کرد؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ، سقوط های سنگین و پیاپی شاخص کل!، مقصد جدید پول‌های حقیقی کجاست؟، اطلاعیه ای که بورس را منفی کرد، قیمت خودرو امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اگر خریداری تا پیش از تاریخ ۱۷ تیرماه اقدام به خرید خودروهای مونتاژی کرده و منجر به تنظیم قرارداد شده باشد، همان قیمت‌های قبلی مبنا خواهد بود و مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شود.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که شورای رقابت از قیمت‌های قبلی خود عقب‌نشینی کرده و قیمت‌های بالاتری را برای خودرو‌های مونتاژی تصویب کرده است. به عنوان مثال قیمت خودروی دیگنیتی پرایم که پیش از این شورای رقابت ۹۶۹ میلیون تومان اعلام کرده بود، به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.
طبق مصوبه شورای رقابت قیمت ۳ محصول ایران خودرو باید کاهش یابد اما در قیمت های جدید، نرخ این محصولات افزایش یافته که همین موضوع تبدیل به چالش و ابهامی جدید برای خریداران شده است.
بررسی ها در مشاورین املاک و سایت های اجاره نشان می دهد که یک پدیده جدید به نام اجاره اشتراکی در پیاتخت به وجود آمده است.
فهرست قیمت های جدید ۲۹ محصول شرکت ایران خودرو اعلام شد.
روزهای عجیب برای بازار خودرو؛ در شرایطی که شورای رقابت برای اولین بار به موضوع قیمت‌ خودرو‌های مونتاژی ورود کرده است، لیستی از هفده خودرو با قیمت های جدید باب میل این شورا رسانه ای شد، اما حواشی روزهای اخیر در خصوص این قیمت ها، احتمال تغییر مصوبه را تقویت کرده است.
نمی توان پذیرفت که در آغاز هفته، شورای رقابت برای هفده خودروی مونتاژی، قیمت جدید مشخص کند اما تا به امروز سوالات و ابهامات بسیاری در خصوص ضمانت اجرایی آن بدون پاسخ باشد و اینکه تکلیف مردمی که در هفته های گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند چه خواهد شد و کدام نرخ مبنای محاسبه است!
سازمان حمایت پیرو نامه شورای رقابت در ابلاغیه ای به خودروسازان تاکید کرد که شورای رقابت مسئول ابلاغ قیمتهای جدید خودرو است و خودروسازان راسا مجاز به افزایش قیمت نیستند.
سخنگوی وزارت صمت خبر داد: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.
پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد.
مدیر عامل سایپا و نماینده وزات صمت گفت: در گروه سایپا شامل خودرو شاهین ۱۸ درصد، کوئیک اتومات ۱۷ درصد و در گروه ایران‌خودرو شامل پرشیا، سمند و تارا ۲۹ درصد افزایش قیمت اعلام شده است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمی‌دانم قیمت‌ های جدید خودرو چه‌ زمانی اعلام می‌شود اما قطعا این قیمت ها از سوی وزارت صمت اعلام نخواهد شد.
کشمکش بر سر تعیین درصد افزایش قیمت کارخانه ای خودرو و متولی اعلام قیمت های جدید میان شورای رقابت و وزارت صمت همچنان ادامه دارد. این در حالی است که با ورود معاون اول رئیس جمهور به این سازوکار پرحاشیه، پرده ای جدید پیش روی این دو شکل گرفته است تا بتوانند دور یک میز جمع شوند.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
سه روز از تصویب قیمت‌های جدید خودرو توسط شورای رقابت گذشت اما هنوز این نهاد قیمت‌ها را منتشر نکرده است.
در حالی که روز گذشته قرار بود، قیمت‌های جدید خودرو‌های تولید داخلی از سوی شورای رقابت اعلام شود، با یک روز وقفه، به صورت ناقص و در حد درصد تغییر قیمت‌ها از سوی یک مقام مسئول در این شورا رسانه‌ای شد.
افزایش قیمت های جدید خودرو از سوی شورای رقابت تایید و به وزارت صمت ابلاغ شد.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد را در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت کارخانه‌ای خودرو در چند سال اخیر به طور غیرعادی پایین نگاه داشته شد که سبب زیان انباشته خودروسازان شده بود و امروز قیمت‌های جدید ابلاغ می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
محققان کشور موفق به ارائه مدلی جدید برای قیمت گذاری مبتنی بر رفتار مشتری در سیستم های توزیع با رویکرد تئوری بازی ها شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ