در شرایطی که در شهر یزد حداکثر قیمت تعیین‌شده برای استفاده از سرویس مدرسه در شش روز هفته و تا ۱۵ کیلومتر فاصله، سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده و در شهر مشهد نیز بر اساس پیگیری‌های ما قیمت‌ها حول و حوش سه میلیون تومان می‌چرخد در شهر تهران این قیمت‌ها بیشتر به رویا شبیه است، زیرا حداقل قیمت‌هایی که به خانواده‌ها اعلام شده حداقل هفت میلیون تومان آن هم برای مسیر‌هایی است که با پای پیاده کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته وضعیت بازیکنان رای خود را درباره باشگاه کراپ الوند و مهدی جاوید اعلام کرد.
ژاوی و رافینیا که دیشب در بازی بارسا-ختافه اخراج شدند، با محرومیتی بیش از یک جلسه ای روبه‌رو خواهند شد.
باشگاه بارسلونا به دلیل اشتباهاتی در گزارش صورتحساب مالی خود در سال 2022 از سوی یوفا 500 هزار یورو جریمه شد.
فدراسیون فوتبال آلمان چند باشگاه این کشور را جریمه کرد. بایرن مونیخ با جریمه‌ای سنگین مواجه شده که به مراتب بیشتر از سایر باشگاه‌ها است.
دادگاهی در ایتالیا حکم قطعی خود را درباره توهین‌های ژوزه مورینیو به داور دیدار رم و مونزا در فصل گذشته منتشر کرد.
ژوزه مورینیو به دلیل رفتارش در فینال لیگ اروپا چهار جلسه محروم شد. باشگاه رم هم به دلیل اتفاقات این بازی با جریمه نقدی مواجه شد.
حکم نهایی مجازات هواداران والنسیا که در استادیوم مستایا به وینیسیوس جونیور توهین نژادپرستانه کرده و کسانی که عروسک او را از پلی در شهر مادرید آویزان کرده بودند اعلام شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه تاتنهام و برایتون را به دلیل دعوا و درگیری شدید نیمکت‌های دو تیم در جریان دیدار اخیرشان در لیگ برتر با جریمه نقدی سنگین مجازات کرد.
معاون وزیر راه از جریمه مالیاتی بانک‌های متخلف در نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت:جلسه آتی شورای عالی مسکن با حضور استان‌های دارای رتبه‌های آخر برگزاری می‌شود.
اتحادیه فوتبال قصد دارد الکساندر میتروویچ، مهاجم فولام، را به دلیل هل دادن داور بازی دیشب این تیم مقابل منچستریونایتد به شدت مجازات کند و احتمالا محرومیت سنگینی در انتظار او است.
هوادار تیم پی‌اس‌وی آیندهوون به دلیل حمله به دروازه بان سویا دو ماه به زندان می رود.
مویس کین، مهاجم یوونتوس، که دیشب در دیدار مقابل رم ثانیه‌‌هایی بعد از ورود به زمین اخراج شد با محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه نقدی مواجه شد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، که دیشب در جریان دیدار تیمش با کرمونزه اخراج شد به دلیل ورود به رختکن داوران و توهین‌های شدید به تیم داوری دو جلسه از همراهی رم محروم شد.
کمیته انضباطی رای خود را درباره سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صادر کرد.
اتحادیه فوتبال آلمان به دلیل رفتار غیرورزشی هواداران بایرن مونیخ، این باشگاه را جریمه کرد.
فدراسیون فوتبال: مصاحبه علیه داور را نقره‌داغ می‌کنیم
بارسلونا در پرونده فسخ قرارداد یکی از بازیکنان سابقش محکوم شد و باید به ماتئوس که 18 ماه پیش قرارداد او را فسخ کرده بود مبلغ 8.5 میلیون یورو غرامت بدهد.
فیفا خبر از تشکیل پرونده برای تیم ملی آرژانتین به خاطر جنجال‌های رخ داده در بازی دیشب برابر هلند داد.
در نشست خبری سنگال برای بازی مقابل اکوادور فقط مربی این تیم حضور داشت و فیفا به همین دلیل سنگال را جریمه خواهد کرد. اخیرا اتفاقی مشابه در مورد آلمان نیز رخ داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت تا روبرت لواندوفسکی را به خاطر اخراج در بازی برابر اوساسونا و واکنش تندی که نسبت به داور داشت، سه جلسه محروم کند.
فیفا جریمه هنگفتی را برای باشگاه گره‌سون اسپور ترکیه به خاطر فسخ قرارداد با بازیکن مبتلا به سرطانش در نظر گرفت.
یوفا ۸ باشگاه متخلف اروپایی را نقره‌داغ کرد
اتحادیه فوتبال انگلیس رای خود را درباره درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته صادر کرد.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه لوازم خانگی گران نمی شود، گفت: قیمت ها باید به گونه ای باشد که کالاها قابلیت صادرات پیدا کنند؛ در صورت گرانی نه تنها بازار داخل بلکه بازار خارج هم از دست می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ