جزئیات قیمت جدید خودروهای دو شرکت ایران خودرو و سایپا اعلام شد؛ بر این اساس حداکثر افزایش قیمتی ۴۲ درصد و کمترین آن ۱۰ درصد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنلان اس ۷ به عنوان یک خودرو جدید و فناورانه، طراحی بسیار جذابی را نیز همراه خود دارد. دماغه بدون هیچ نقصی شکل گرفته و شیب کوپه سقف در ستون آخر بر زیبایی‌های نمای جانبی افزوده است. جزئیات درب‌ها شامل دستگیره‌های پاپ-آپ و تفاوت سطح در قسمت بالای رکاب نیز این منظره را جذاب‌تر کرده است.
پژو 208 فیس لیفت 2024 از بافت جدید در قسمت جلوپنجره بهره می برد که حضور جزئیات رنگی به زیباتر شدن این بخش نیز کمک کرده است. 3 ردیف نوار لامپ ال ئی دی در گوشه های سپر جلو نیز به امضای کار پژو و اثر پنجه های شیر آن تبدیل شده که اینجا نیز حضور دارند.
امروز مطالبی همچون نرخ یورو کاهشی شد؛ دلار ثابت ماند، پیش بینی بورس امروز ۶ خرداد ۱۴۰۲،  جزییات دو عرضه اولیه جدید، توصیه مهم به سهامداران، پیش بینی ۱۰ کارشناس از این هفته بورس، قیمت پژو ۲۰۶ در بازار امروز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت شروع می‌شود که متقاضیان باید ۱۰۰ میلیون تومان در حساب خود به نام سازمان حمایت مسدود کنند.
افزایش بهای بلیت مترو و اتوبوس و کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.
قائم مقام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ تغییری در سهمیه بندی و قیمت بنزین وجود نخواهد داشت و هدف از جمع آوری کارت های سوخت تنها بحث مدیریت بهتر مصرف سوخت است.
پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد.
مدیر عامل سایپا و نماینده وزات صمت گفت: در گروه سایپا شامل خودرو شاهین ۱۸ درصد، کوئیک اتومات ۱۷ درصد و در گروه ایران‌خودرو شامل پرشیا، سمند و تارا ۲۹ درصد افزایش قیمت اعلام شده است.
در حالی که روز گذشته قرار بود، قیمت‌های جدید خودرو‌های تولید داخلی از سوی شورای رقابت اعلام شود، با یک روز وقفه، به صورت ناقص و در حد درصد تغییر قیمت‌ها از سوی یک مقام مسئول در این شورا رسانه‌ای شد.
تورهای تهران گردی روزانه و شبانه در نوروز برای شهروندان و میهمانان نوروزی شهر تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز در جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها، باغ موزه‌ها و خانه موزه‌های تهران برگزار می شود.
کایی کانلون 2023 در قسمت دماغه طراحی جذاب و مد روز را ارائه می دهد و در سایر جزئیات بدنه مانند دستگیره های پاپ آپ و... محصولی قابل توجه به نظر می رسد.
مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی: تغییر فصل و بارندگی‌ها موجب افزایش هزینه تولید و قیمت پیاز شده است. صادرات هم یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت پیاز بود که این موضوع مدیریت شد.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه محموله اولیه خودروهای وارداتی قیمت بالاتری نسبت به انتظار مشتری دارند، گفت: قیمت ها در ۳ ماه اول ۱۴۰۲ به تعادل می رسد.
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۵ آبان ماه اعلام شد.
امروز مطالبی همچون بزرگترین ریسک حال حاضر بورس چیست؟، پیش بینی بورس در پاییز ۱۴۰۱ | بورس چگونه خواهد بود؟، دولت غول بورسی را واگذار می‌کند؟، افزایش سرمایه دو نماد بورسی، شاخص کل سبزپوش ماند، مجمع خاور ۱۴۰۱ | عرضه سلیم به بورس در چه مرحله ایست؟، جدیدترین لیست افزایش سرمایه ها، پیش بینی بورس روز‌های آینده، قیمت دلار توافقی افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز افزایش یافت، دلایل ریزش بورس چیست؟، رشد ارزش سهام عدالت پس از مدت‌ها ریزش، گزارش عملکرد ۶ ماهه ۱۲ نماد بورسی، خبر بد برای بازار سهام، خبری مهم برای سهامداران وتجارت، بورس بااین شرایط به کدام‌سو می‌رود؟، وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس از یک بانک!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نهاوندیان درباره روند صعودی قیمت ارز در بازار، مشکل در تامین برخی کالا‌ها و ایجاد موج جدیدی از اعتراضات علیه دولت و در مجموع تمامی حوادثی که سال ۹۷ را دربرمی‌گیرند چنین می‌گوید: ای کاش زمانی قید محرمانگی از اتفاقات و حوادث این سال‌ها برداشته شود تا بتوانیم به جزئیاتی اشاره کنیم. آن‌وقت مردم در جریان قرار می‌گیرند و می‌دانند چه بر سر این کشور آوردند.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آخرین جزئیات از قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.
ادامه روند کاهشی قیمت مرغ، معاف شدن عرضه‌کنندگان گوشت از پرداخت مالیات و آخرین وضعیت صادرات دام زنده از کشور از مهم‌ترین اخبار کشاوزی در هفته جاری بود.
جزئیات سفر ارزان قیمت به کربلا اعلام شد
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته سوم مرداد حاکی از ثبات قیمت کالاها نسبت به هفته گذشته دارد با این حال کالاها بسیار گران است و بازار در رکود به سر می برد.
آبله میمونی در کشور مشاهده نشده است
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ