مصوبه سران قوا درباره حداکثر افزایش اجاره‌بها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد عملی نمی‌شود و صاحبان خانه به این مصوبه تمکین نمی‌کنند، امروز مستاجران به «چه‌کنم چه‌کنم» افتاده‌اند. از طرفی مصوبه حداکثر افزایش ۲۰ درصدی برای اجاره‌بها هم روی زمین مانده است. آقای رئیس جمهور کمر مستاجران خم شده به داد آن‌ها برسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خلیل بهروزی فر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، لطفا تکلیف مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان را مشخص کنید.
خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به اینکه اقدام سلبی همراه با خشونت، خشم را در بین مردم زیاد می‌کند، ابراز کرد: اینگونه رفتار‌های سلبی غلط و خلاف شرع است و نتیجه‌ای جز نفرت از اصل دین را در پی ندارد و باید نگاه افراطی و تفریطی را در بحث حجاب کنار بگذاریم.
همتی نوشت: با منع ۵ ماهۀ انتشار آمار تورم مسکن معضل مسکن و اجاره مردم حل نمیشود. از وضع اجاره‌ها خبر دارید؟. رسانه‌های دولتی که مدعی کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن هستند، حداقل بگویند که چقدر بالا رفته بود؟
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای ازسرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
زارع پور اظهار کرد: مرجع تصمیم گیری درباره فیلتر و رفع فیلتر در شرایط عادی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور واقع شده و ۱۳ عضو دارد که در این ترکیب وزارت ارتباطات یک رای دارد و دولت هم شش عضو دارد؛ ما اعتقاد داریم که باید در برخی از محدودیت‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شد، بازنگری‌هایی انجام شود و آقای رئیس جمهور هم در یکی از بند‌های حکمی که برای دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی صادر کردند، به بازنگری در سیاست و مصادیق فیلترینگ اشاره داشتند که طبیعتا باید با تعامل در این کارگروه انجام شود.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان واریز معوقات رتبه بندی هم گفت: حقوق رتبه‌های پایه پرداخت شده است. تفاوتی میان رتبه پایه و رتبه استحقاقی افراد وجود دارد که رئیس جمهور هم در مصاحبه‌ای که روز پنجشنبه داشتند به آن اشاره کردند. به استناد قانون رتبه‌بندی و اعتباری که پیش‌بینی شده است اختلافی داشته ایم که این اختلاف هم با سازمان برنامه و بودجه و مبنای محاسباتی داشته‌است. این اختلاف محاسباتی به دستور رئیس جمهور در جلسه‌ای که به ریاست آقای مخبر در روز شنبه یا یکشنبه برگزار می‌شود، صحبت خواهد شد.
عضو شورای شهر تهران گفت:آقای رئیس جمهور گره آلودگی هوا به دست شما باز می‌شود.
خزاعی گفت: من مدتی سکوت کردم اما دیشب دلم به درد آمد. نمی‌دانستم به خانواده شهدا چه بگویم، در این کشور خون‌ها ریخته شده. تا زمانی که من در سازمان سینمایی هستم و آقای اسماعیلی مرا در سازمان نگه دارد، قطعاً فیلم بدون حجاب نخواهیم داشت. ما نیامده‌ایم که به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ برگردیم اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است. خزاعی همچنین به بیانیه اخیر یک بازیگر (حمید فرخ‌نژاد) اشاره کرد و گفت که این بیانیه از خط قرمزها گذر کرده است و همچنین از هیأت مدیره جدید خانه سینما قدردانی کرد و افزود: برخی مشکلات مربوط به خود سینماگران است که سبب بیکاری جمعی دیگر می‌شوند و سال بعد سال بیکاری سینما است.
پارلمان پرو روز چهارشنبه تصمیمی مبنی بر برکناری پدرو کاستیلیو از منصبش گرفته و او را به تلاش برای "کودتا" متهم کرد.
رجایی گفت: آقای رئیسی اگر دلسوز کشور است و می خواهد خدمتی به کشور کند، پایان کار دولت خود را اعلام و از مسئولیت ریاست جمهوری استعفا دهد تا دولت جدیدی که از پس اداره کشور برمی آید مسئولیت را به دست گیرد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
رئیس جمهور روسیه در «روز ملی اتحاد» این کشور، با مورخان روسیه ملاقات کرد و در نطق خود، بر نقش تاریخ در صیانت از حاکمیت ملی این کشور تاکید کرد؛ نطقی که در آن نکته‌های برجسته‌ای وجود داشت.
رئیس جمهور روسیه در «روز ملی اتحاد» این کشور، با مورخان روسیه ملاقات کرد و در نطق خود، بر نقش تاریخ در صیانت از حاکمیت ملی این کشور تاکید کرد؛ نطقی که در آن نکته‌های برجسته‌ای وجود داشت.
رسول خادم، پسشکسوت و قهرمان پیشین کشتی جهان نوشت: به همین سادگی خودتان و دولت تان را راحت کرده اید و همه چیز اعتراضات مردمی را سپرده اید بدست حوزه امنیتی و خلاص!
یک کارشناس ارشد اقتصاد انرژی گفت: ایران بهترین موقیعت را برای سوآپ برق و گاز به همسایگان خود دارد؛ در واقع این قدرت نهفته ایران در حوزه انرژی است.
معاون اجرایی رییس جمهور در رابطه با شایعه گرانی بنزین گفت: تحت هیچ شرایطی آقای رئیس جمهور اجازه افرایش قیمت بنزین را نخواهد داد.
معاون اجرایی رییس جمهور در رابطه با شایعه گرانی بنزین گفت: تحت هیچ شرایطی آقای رئیس جمهور اجازه افرایش قیمت بنزین را نخواهد داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با وزیر امور خارجه جمهوری ازبکستان با اشاره به برنامه حضور آقای رئیسی در این اجلاس، سفر رئیس جمهور کشورمان به ازبکستان را نقطه عطفی در مناسبات دوجانبه دانست.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با وزیر امور خارجه جمهوری ازبکستان با اشاره به برنامه حضور آقای رئیسی در این اجلاس، سفر رئیس جمهور کشورمان به ازبکستان را نقطه عطفی در مناسبات دوجانبه دانست.
مصر و تلاش برای تبدیل شدن به قطب برق شمال آفریقا
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اقدامات رئیس جمهور تاجیکستان در گسترش زبان فارسی تقدیر و با اشاره به اولین سفر خارجی آقای رئیسی به تاجیکستان تأکید کردند: انجام این سفر نشان‌دهنده اهتمام دولت برای گسترش روابط با تاجیکستان است و در یک‌سال گذشته نیز سطح روابط افزایش یافته است اما با نقطه مطلوب بسیار فاصله دارد.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه اگر آقای رئیسی کشور را خوب اداره کند مردم به آینده امیدوار می شوند و امیدوارانه به پای صندوق می آیند و در بخش عمده ای به ما رأی می دهند، گفت: جمهوری اسلامی نیاز به یک بازگشت به خود دارد، نیاز به یک اصلاحات مثبت دارد و هیچ کس غیر از مقام معظم رهبری نمی تواند. نه رئیس جمهور و نه رئیس قوه قضائیه و نه رئیس قوه مقننه، نه جمع‌شان و نه فردشان، هیچ فردی جز مقام معظم رهبری قادر نیست به داد مملکت برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ