مواد غذایی مانند انواع نان، برنج، ماکارونی، رشته، گندم، جو و ذرت در گروه مواد غذایی نان و غلات قرار می‌گیرند. گروه نان و غلات منبع کربوهیدرات‌های پیچیده و فیبر هستند. موادغذایی این گروه بیشتر نقش تامین انرژی بدن را به عهده دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش عملکرد تیرماه ۱۸ قطعه ساز بر روی کدال قرار گرفت و تنها خمحور هنوز این گزارش را روانه کدال نکرده است. درآمد قطعه سازان در تیرماه چقدر بود؟
سرویس ملی بهداشت (NHS) در انگلستان، روزانه ۲۵۰۰ کالری برای مردان و ۲۰۰۰ کالری برای زنان جهت رسیدن به وزن مناسب توصیه را می‌کند. این مقدار بر اساس توصیه سازمان بهداشت آمریکا، ۲۷۰۰ کالری برای مردان و ۲۲۰۰ کالری برای زنان توصیه شده است.
جولایی بابیان اینکه طی ۳روز گذشته از ابتدای مرداد روزانه حدود ۳۱۱میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌های کشور تزریق شده است،اعلام کرد نیروگاه‌های متصل به شبکه گازهمچنان سوخت مایع استفاده نمی کنند.
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: بر اساس آمار به دست آمده از کشور مقصد روزانه ۴ تا ۵ هزار دام سبک از کشور به مقصد بندر خصب عمان قاچاق می‌شود.
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک چقدر است؟
سوالات متداول در زمینه خدمات بانکداری الکترونیک در قالب‌های انتقال وجه، خرید و پرداخت قبض منتشر شد.
متخصصان طب سنتی معتقدند هیچ مستند علمی در پزشکی برای اثبات موضوع نوشیدن هشت لیوان آب در روز وجود ندارد و فرد سالم فقط در صورت تشنگی باید آب بنوشد.
آسپرین در عمل لخته شدن خون اختلال ایجاد می‌کند. یک لخته خون می‌تواند به سرعت یک شریان را مسدود کند. این انسداد، جریان خون به سمت قلب یا مغز را مختل می‌کند و می‌تواند سبب سکته قلبی یا مغزی شود.
استاد بیماری‌های کلیه با بیان اینکه یک فرد معمولی در ۲۴ ساعت باید حدود ۲ تا ۳ لیتر آب مصرف کند، گفت: البته ملاک درباره میزان مصرف آب بستگی به میزان فعالیت بدن دارد.
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک که مقامات بهداشتی توصیه می‌کنند،‌ چقدر است؟
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک که مقامات بهداشتی توصیه می‌کنند، چقدر است؟
در حالی که همه میوه‌ها سالم هستند، یک متخصص تغذیه، میوه‌ای پر از مواد مغذی را توصیه می‌کند؛ بلوبری وحشی. بلوبری حاوی مقدار زیادی فیبر است که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می‌دارد. بلوبری همچنین در میان میوه‌ها و سبزیجات بیشترین میزان آنتی اکسیدان را دارد. آنتی اکسیدان‌ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر می‌اندازند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از تولید روزانه پنج هزار و ۵۰۰ تن تا شش هزار تن زباله در شهر تهران خبر داد.
مبنای محاسبه عیدی کارگران مطابق قانون کار به‌شرط داشتن یک سال سابقه کار, معادل ۶۰روز آخرین مزد ‌است که مبلغ پرداختی از این بابت به هریک از کارگران نباید از معادل ۹۰روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.
بین ۱۰ تا ۳۵ درصد از کل کالری شما باید از منابع پروتئین تامین شود. این عدد بسته به ترکیب بدن، سلامت، سطح و نوع فعالیت و اهداف شما متفاوت است. خوردن پروتئین کافی روزانه برای تامین نیاز‌های بدن ضروری است. پروتئین به بدن شما کمک می‌کند تا تعادل مایعات را حفظ کند، بافت‌ها را بسازد و ترمیم کند، مواد مغذی را حمل کند و سایر عملکرد‌های حیاتی را فراهم کند.
حتما شنیده اید که صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است، اما آیا می دانید صبحانه شما باید چه مقدار کالری داشته باشد؟ نیازها و اهداف کالری روزانه برای هرکسی متفاوت است.
گسترش فقر مطلق در سال‌های اخیر باعث شده بیش از نصف ایرانیان کمتر از حداقل کالری مورد نیاز مصرف کنند.
به طور کلی برای حفظ سلامت استخوان‌ها و متابولیسم طبیعی کلسیم، افراد بین یک تا ۷۰ ساله باید روزانه ۶۰۰ واحد بین‌المللی (یا ۱۵ میکروگرم) از غذاها، مکمل‌ها یا هر دو، این ویتامین را دریافت کنند. همچنین افراد بالای ۷۰ سال باید ۸۰۰ واحد بین‌المللی از این ویتامین را دریافت کنند (۲۰ میکروگرم).
کلسیم در سوخت و ساز مناسب سلولی، خصوصاً سلول‌های عصبی و ماهیچه‌ای سهیم است. این عنصر همچنین در عملکرد کلیه ها، انعقاد خون و فعالیت برخی آنزیم‌ها نقش دارد.
به طور متوسط مصرف هشت لیوان مایعات، ترجیحا آب، در روز برای بالغین توصیه می‌شود.
سبزیجات منبع غنی انواع ویتامین‌ها هستند و باید روزانه آن‌ها را مصرف کرد، اما روزانه چقدر از گروه سبزیجات در رژیم غذایی خود بگنجانیم و چگونه آن‌ها را مصرف کنیم؟
روزانه چقدر لبنیات بخوریم؟
باتوجه به اهمیت تامین کلسیم، فسفر، پروتئین و ... برحسب اینکه کدام یک از این مواد غذایی در محل زندگی بیشتر یافت می‌شوند، افراد بزرگسال سالم روزانه دو تا سه واحد از این گروه باید مصرف کنند.
هر باشگاهی که بازیکن ملی‌پوش خود را در دو سال قبل از جام جهانی به خدمت گرفته باشد، واجد شرایط دریافت پاداش روزانه از فیفا بابت حضور بازیکنانش در این تورنمنت خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ