هر باشگاهی که بازیکن ملی‌پوش خود را در دو سال قبل از جام جهانی به خدمت گرفته باشد، واجد شرایط دریافت پاداش روزانه از فیفا بابت حضور بازیکنانش در این تورنمنت خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید سایر باشگاه‌ها با ارقام بیشتر به دنبال جذب بازیکنان پرسپولیس هستند.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه‌های اروپایی است.
فیفا به باشگاه‌های ایرانی بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی در جام‌جهانی قطر، چیزی نزدیک 1.5 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
با اعلام رسمی فیفا، باشگاه‌های ایرانی بیش از 72 میلیارد تومان از رقابت‌های جام جهانی، آورده مالی داشته‌اند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر نظارت‌ها دقیق باشد، پرسپولیس از همه باشگاه‌ها بیشتر سود خواهد کرد.
عزيزبک آمانوف هافبك طراح 25 ساله فصل قبل استقلال هم به صف طولانى و هميشگى خارجى‌هاى شاكى از باشگاه‌هاى ايرانى اضافه شد.
جدال حساس تیم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
جدال حساس و مهم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و پیکان تهران در هفته بیست هشتم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در استادیوم آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه سه بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا بلیت‌های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه‌ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا بلیت‌های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه‌ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته است! قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس تماشای فوتبال هم مختص قشر پولدار شود
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است برگزاری رقابتهای جام باشگاه‌های جهان از بسیاری جهات به سود کشتی ماست و باید با نگاه مثبت به آن نگریست.
سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد مسئولیت ثبت و اجرای محرومیت ها بر عهده باشگاه‌ها است.
الهلال به دلیل اینکه لیگ قهرمانان آسیا 2022 تکمیل نشده در جام باشگاه‌های جهان نماینده آسیا خواهد بود.
وب‌سایت‌های کره‌ای اعلام کردند که تقویم لیگ کره‌جنوبی برخلاف لیگ قهرمانان آسیا عوض نخواهد شد.
باشگاه‌هایی که بیشترین بازیکن را در نیمه‌نهایی جام‌جهانی قطر دارند و بیشترین سود مالی را می‌برند، کدام تیم‌ها هستند؟
مدیرعامل تراکتور در لابه لای صحبت‌های خود با فوتبال برتر یک مساله مهم را افشا کرد؛ دستور به باشگاه‌ها برای خرید تابلوی تبلیغاتی دیجیتال.
با اعلام پاداش باشگاه‌ها از جام جهانی، اهمیت داشتن نماینده بیشتری در تیم‌ملی بیشتر از گذشته می‌شود.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ