نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک که مقامات بهداشتی توصیه می‌کنند،‌ چقدر است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز قصد داریم طرز تهیه کیک بیسکویتی شکلاتی را به شما آموزش دهیم که کیکی خوشمزه است و خیلی سریع و آسان هم آماده خواهد شد.
این خانم بعد از بازگشت به خانه کنار در میبینه یک بيسکوئيت مخصوص کریسمس در طاقچه کنار در قرار گرفته و فکر میکنه یکی از بچه‌ها براش آورده ولی بعد از چک دوربین...
انواع بیسکوییت‌ها یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین خوراکی‌های با قابلیت نگهداری بالا در جهان محسوب می‌شوند.
نان گریسینی (به انگلیسی: Grissini Breadsticks) نان ترد و بیسکویتی ایتالیایی است که به حالت میله‌ای درست شده و همراه با سوپ سرو می‌شود.
دسر شکلاتی با بیسکوییت کرم دار یکی از انواع دسرهای شکلاتی است که به دلیل داشتن پودینگ و بیسکوییت کرم دار در ترکیباتش بسیار خوشمزه است.
حلوا بیسکوییتی نوعی حلوای بسیار لطیف و خوشمزه است که برای تهیه آن به جای آرد از بیسکوییت پودر شده استفاده می‌شود.
محققان می‌گویند کاهش میزان آسپاراژین در دانه گندم به معنای کاهش آکریل‌آمید و درنتیجه کم شدن خطر ابتلا به سرطان در نان سوخاری، غلات بوداده، بیسکویت و سایر مواد غذایی پخته‌شده حاوی گندم است. آزمایش‌های به عمل آمده تاکنون کاهش ۵۰ درصدی آسپاراژین در گندم‌های اصلاح‌شده و کاهش ۵۰ درصدی آکریل‌آمید در آرد را نشان داده‌اند.
یک موزه دار در واکنش به تخریب بافت و بناهای تاریخی گفت: آیا ارزش بیسکوئیت نیم خورده چرچیل که در خانه اش نگهداری می شود بیشتر از بناهای تاریخی ماست که این طور آنها را از بین می بریم؟
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
دسر بیسکوییتی از جمله دسرهای شیرین و بسیار خوشمزه است که پایه بیسکوییت دارد و یک دسر بسیار آسان و مجلسی است.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در خصوص رفع گرسنگی با خوردن بیسکویت‌های سبوس دار، توضیحاتی ارائه داد.
اگر رئیس جمهوری در آمریکا تصمیم داشته باشد از موشک‌های هسته‌ای استفاده کند، حمل کننده کیف، آن را برای رئیس جمهور باز می‌کند. هویت رئیس جمهور از طریق کد‌های روی بیسکویت هسته‌ای تایید می‌شود و البته نیاز است که وزیر دفاع هم صدور فرمان حمله را تایید کند، اما قادر به لغو آن نیست. در این زمان وقتی کد‌های نظامی تایید شود، دستور حمله ابلاغ می‌شود و پس از شلیک، لغو آن دیگر ممکن نخواهد بود.
کرم بیسکوییت نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که از ترکیب بیسکوییت با موادی مانند شیر، شکر و خامه تهیه می‌شود و برای پذیرایی بسیار مناسب است.
استفاده از میان وعده‌های غیر خانگی برای دانش آموزان مانند انواع کیک و بیسکوییت، آبمیوه صنعتی، شکلات و آبنبات و ... تعداد دفعات استفاده در هفته را کاهش دهید و تا حد امکان از لقمه‌های سالم و تازه خانگی استفاده کنید.
کیک بیسکوییتی یکی از انواع کیک‌های عصرانه است که برای تهیه آن از کرم بیسکوییت استفاده می‌شود، به همین دلیل این کیک طعم دلچسب و متفاوتی دارد.
کوکی شکلاتی یکی از انواع کوکی‌هاست که بافت ترد و بیسکوییتی دارد و برای پذیرایی بسیار مناسب است؛ همچنین یک خوراکی خوشمزه برای کودکان محسوب می‌شود.
ضریب هوشی آن دسته از کودکانی که در دو سال اول زندگی رژیم غذایی آنان به‌طور منظم شامل بیسکویت، شکلات، شیرینی، نوشابه و چیپس بود، تا سن هشت سالگی تا دو امتیاز ضریب هوشی کمتری داشتند.
انتخاب میوه به‌عنوان میان‌وعده بسیار مفید و نسبت به بیسکوئیت و تنقلات شیرین ارجحیت دارد. علاوه بر اینکه میوه‌ها منبع غنی از ویتامین‌ها، فیبرها و مواد معدنی نظیر پتاسیم هستند، فروکتوز موجود در آن‌ها نیز به تامین نیاز بدن به قند کمک کرده و موجب بهبود تمرکز و تامین انرژی لازم تا زمان صرف وعده غذای بعدی می‌شود.
انتخاب میوه به‌ عنوان میان‌وعده بسیار مفید و نسبت به بیسکوئیت و تنقلات شیرین ارجحیت دارد. علاوه بر اینکه میوه‌ها منبع غنی از ویتامین‌ها، فیبر‌ها و مواد معدنی نظیر پتاسیم هستند، فروکتوز موجود در آن‌ها نیز به تامین نیاز بدن به قند کمک کرده و موجب بهبود تمرکز و تامین انرژی لازم می‌شود.
دنت یکی از دسرهای خوشمزه و مورد علاقه کودکان است که در طعم‌های متفاوت تهیه می‌شود و دنت بیسکوییتی یکی از انواع آن‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ