سوالات متداول در زمینه خدمات بانکداری الکترونیک در قالب‌های انتقال وجه، خرید و پرداخت قبض منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از راحت‌ترین روش‌های برش هندوانه یا میوه‌هایی از این دست، این است که آن را به چهار قسمت تقسیم کرده و به فاصله‌ی یک سانتی‌متر برش بزنید. سپس بسته به سلیقه‌ی خود روی تخته یا ظرف مناسب بچینید.
یکی از راحت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذا‌های تابستانی ایرانی، دیپ ماست و خیار است. دیپ ماست و خیار را می‌توانید در کنار چیپس، نان پیتا و… سرو کرده و یا در کنار غذا‌های اصیل ایرانی همچون قرمه‌سبزی میل کنید.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: راحت‌ترین تصمیم این است که برای داربی داور خارجی بیاوریم و پشت او پنهان شویم، اما داور فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود.
پیاده‌روی ارزان‌ترین، راحت‌ترین و مستمرترین فعالیت بدنی است که می‌تواند بیماری‌های زیادی را از ما دور کند، به‌شرط آن‌که زمان مناسبی را برای این کار انتخاب کنیم.
برخی از منتقدان معتقد بودند که تخریب این صخره راحت‌ترین کار برای مقامات چین بود و آن‌ها می‌توانستند اقدامات مؤثرتری را برای جلوگیری از رفتن گردشگران بر لبه این پرتگاه انجام دهند.
شاگردان ژوزه مورایس هنوز هم بازی‌های ساده‌تری در مقایسه با پرسپولیس دارند.
روش جدید برای بیمار کم‌تر دردناک است، زیرا زخم راحت‌تر بسته می‌شود. این تکنیکی است که کیفیت زندگی بیماران در دوره پس از جراحی را بهبود می‌بخشد و درد را کاهش می‌دهد.
راحت‌ترین موقعیت‌های گلزنی مس رفسنجان در طول این فصل به یک معضل تبدیل شده و آنها در لیگ برتر چهار پنالتی در جریان بازی خراب کرده‌اند.
طبخ در فر یکی از رایج‌ترین روش‌های طبخ و گرم‌کردن مواد غذایی است. این روش نسبت به سرخ‌کردن در روغن ارجحیت دارد، اما باید دانست که در مورد بعضی از خوراکی‌ها توصیه نمی‌شود، زیرا تغییراتی در ساختار و طعم آن ایجاد می‌کند.
سخت‌ترین و راحت‌ترین گروه ایران در جام ملت‌ها
برای نخ کردن سوزن به راحتی با استفاده از یک چسب نواری می‌توانید این کار را انجام دهید.
به ثمر رساندن پنج گل در یک بازی لیگ قهرمانان کار هر کسی نیست اما ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، آن را به راحت‌ترین شیوه ممکن انجام می‌‎دهد.
آرسنال در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۳-۰ فولام را شکست بدهد.
مورا برآورد کرد که ایران امروز «برای احیای توافق هسته‌ای آماده‌تر است، چون در دل طوفان است و بازگشت به توافق هسته‌ای را راحت‌ترین راه برای خروج از این طوفان می‌داند، اما واقعیت آن است که چارچوب مطلوب برای این کار وجود ندارد».
گئورگی گولسیانی به راحت‌ترین شکل ممکن پنالتی خود را در تور دروازه سپاهان قرار داد.
تخریب راحت‌ترین کار دنیاست. ساختن دشوار است. از ساختن که قطع امید کردیم، ولی می‌توانیم متوقع باشیم که حداقل از آنچه داریم حفظ و نگهداری کنید؟ به‌عنوان یک شهروند ایرانی در کنار صد‌ها و هزاران و میلیون‌ها شهروند ایرانی دیگر خواستار حفظ میراث فرهنگی کشورم هستم که از تخریب آن بوی دغدغه دین به مشام‌مان نمی‌رسد که دین نیازی به زمین و پاساژ برای عرضه محصولات وارداتی بی‌کیفیت ندارد.
آنتونیو کونته در آستانه بازی با میلان از دشواری های هدایت تیمش از راه دور طی هفته های اخیر خبر داد.
دویدن از دیرباز به عنوان یکی از کارآمدترین، راحت‌ترین و مفیدترین تمرینات در نظر گرفته می‌شود. اما برخی ادعا می‌کنند که شما از روش کلاسیک ورزش با یک تکنیک جدید بیشتر بهره می‌برید.
رولز رویس فانتوم ۸ یکی از راحت‌ترین و لوکس‌ترین خودرو‌ها در بازار و نقطه اوج این برند و نماد لوکس بودن است.
یک سارق که از حواس پرتی راننده کامیون سو استفاده کرد به راحتی گوشی موبایل اش را به سرقت برد.
برای درمان کبد چرب راهکار‌های گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت‌ترین آن‌ها خوردن برخی میوه‌های مفید برای کبد چرب است که خیلی فوری آن را رفع می‌کنند./ منبع: خبرآنلاین
افقه گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه برجام به نوعی به بن بست خورده و درآمد‌های نفتی با کاهش زیادی مواجه خواهد، به دلیل تشدید تحریم‌ها، دولت می‌خواهد نشان دهد که این مسئله تاثیری بر روی اقتصاد کشور نداشته، چرا که مالیات را جایگزین نفت کرده است. طبیعتاً در چنین وضعیتی با توجه به اینکه ما زیرساخت‌های لازم در حوزه مالیات را نداریم، باز هم راحت‌ترین کار برای افزایش درآمد‌های مالیاتی فشار بر مردم و کسب و کار‌های خُرد و به طور کلی بخش مولد اقتصاد است که دولت آن را انجام می‌دهد.
استاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها تنها یک مُسکن است، که اثر موقتی و مقطعی دارد، گفت: همواره دولت‌ها در برهه‌های مختلف راحت‌ترین راهکار را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل است که امروز شاهد هستیم وضعیت اقتصادی کشور در بدترین وضع ممکن است، از سوی دیگر دولت برای بهبود اوضاع باید بتواند تورم را کنترل کند، در غیر این صورت ما هر زمان ممکن است با شوک‌های تورمی مواجه شویم.
برای از بین بردن یک تیم، راحت‌ترین کار مطرح کردن این حرف‌هاست؛ ما در مقابل حداقل پنج تیم، هیچ کاری انجام ندادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ