رباط کریم- رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا گفت: دشمن اکنون بر جنگ ترکیبی با ابعاد شناختی، فکری و فرهنگی تمرکز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه که از بامداد امروز (چهارشنبه) در خلیج فارس و با تمرکز بر جزیره بوموسی آغاز شده است، انواع سامانه‌ها و تجهیزات بومی و تولید شده در صنایع دفاعی و دانش بنیان کشور به کارگیری شدند.
رزمایش نیروی دریایی سپاه برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس با تمرکز بر جزیره بوموسی از بامداد امروز (چهارشنبه) آغاز شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی به بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور اختصاص داشت و اعضای کمیسیون بر فصول امنیتی و دفاعی و سیاست خارجی این لایحه تمرکز کردند.
نیشابور- معاون عمرانی آموزش و پرورش گفت: در سال ۸۵ حدود ۶۵ درصد مدارس تخریبی بودند اما به برکت همراهی خیرین امروز فقط ۱۹ درصد مدارس تخریبی در کشور داریم.
روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا روی شکست آتزوری برابر اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا و انتخاب رودی گارسیا به عنوان سرمربی ناپولی تمرکز دارند.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
مستند «این یک اعتراض است» با تمرکز بر وقایع دهه ۷۰ به ریشه‌های شکل‌گیری جریان دوم خرداد و اصلاحات پرداخته و برای بازنمایی آن دوران سراغ فعالان دانشجویی دیروز و چهره‌های سیاسی امروز رفته است.
شرکت هایی که با فناوری نوین فعالیت دارند مسیر بلوغ خود را طی کرده و امروز به دنبال افزایش بهره وری هستند؛پس اشتغالزایی در این شرکت ها می تواند جاذبه ای برای تمرکز سیاست گذاری ها به شمار رود.
این مراسم صبح امروز شنبه، دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی نگاه تحولی به آموزش و پرورش را برای مقابله با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان کارگشا دانست وگفت: امروز تمرکز دشمن و مقصد اصلی بدخواهان بر مسأله آموزش و پرورش است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا در صحبت های امروز خود به احتمال بازگشت لیونل مسی واکنش نشان داد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال عصر روز شنبه به تمرین تاکتیکی پرداختند.
ژاوی بار دیگر تاکید کرد که کاری به اتهامات مربوط به رسوایی داوری ندارند و حتی بیانیه رسمی امروز رئال نیز باعث نخواهد شد تمرکز تیم از بین برود.
صمد مرفاوی معتقد است عدم تمرکز بازیکنان تیم ملی جوانان باعث شد تا عراق روی تنها موقعیت خود به گل برسد.
دروازه‌بانان فولاد با استفاده از عینک تمرکز تمرین امروز را انجام دادند تا بتوانند با آمادگی بیشتر برای ادامه مسابقات حاضر شوند.
امروز مراسم پذیره نویسی یکی از صندوق های جسورانه بازار سرمایه انجام شد.
نشریه مارکا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که در رئال مادرید هیچ برنامه ای برای خرید کیلیان امباپه ندارند و روی اهدافی دیگر تمرکز کرده اند.
هماهنگ کننده روابط راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز اعلام کرد: توافق هسته‌ای ایران تمرکز کنونی آمریکا نیست.
هماهنگ کننده روابط راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز اعلام کرد: توافق هسته‌ای با ایران تمرکز کنونی آمریکا نیست.
نخست وزیر انگلیس امروز برای مذاکره میان روسیه و اوکراین شرط تعیین کرد.
اکنون به جرات می‌توان گفت در آستانه برگزاری اولین بازی تیم ملی فوتبال در ساعت 16 و 30 دقیقه امروز –دوشنبه- مقابل تیم ملی انگلستان در ورزشگاه بین‌المللی «الخلیفه» فوتبالیست‌های ایرانی، نمی‌توانند تنها بر روی مسائل فنی و فوتبالی تمرکز داشته باشند. حتی شاید بتوان گفت آن‌ها از نظر ذهنی، درگیر در مسائل سیاسی و فشارهای مجازی هستند که در روزهای گذشته بر آن‌ها تحمیل شده است. هر چند کیروش در هیچ یک از بازی‌های ابتدایی که در سه جام جهانی گذشته مربی‌گری کرده، نباخته است اما شاید این بار ورود نابهنگام سیاست بر ذهن و روان فوتبالیست‌های ایرانی این طلسم را برای او بشکند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی در تمرین امروز برای شاگردانش آیتم جالب توجهی را در نظر گرفته بود.
تیم ملی فوتبال ایران امروز در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی تمرین کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ