رزمایش نیروی دریایی سپاه برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس با تمرکز بر جزیره بوموسی از بامداد امروز (چهارشنبه) آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش چین در واکنش به سفر معاون رئیس‌ منطقه تایوان به آمریکا، رزمایش جدیدی در اطراف جزیره تایوان آغاز کرد.
رزمایش مشترک نیروی هوایی ارتش چین و نیروی هوایی ارتش امارات در غرب چین آغاز شد.
در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه که از بامداد امروز (چهارشنبه) در خلیج فارس و با تمرکز بر جزیره بوموسی آغاز شده است، انواع سامانه‌ها و تجهیزات بومی و تولید شده در صنایع دفاعی و دانش بنیان کشور به کارگیری شدند.
رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه در دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس و جزیره بوموسی بامداد امروز آغاز شد.
مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت ۱۴۰۲، با نام مقدس یاحسین (ع) توسط فرمانده نیروی هوایی ارتش در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش امشب در اصفهان آغاز می‌شود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: از امشب یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت با شرکت کلیه پایگاه‌های نیروی هوایی و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی در انارک اصفهان برگزار می‌شود.
رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین با هدف تقویت همکاری‌های دریایی و حفظ ثبات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام از ۲۰ تا ۲۳ ژوئیه برگزار خواهد شد.
منابع عبری از آغاز مانوری جدید از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی اراضی اشغالی، هم مرز با لبنان و سوریه خبر می‌دهند.
وزارت دفاع امارات امروز از برگزاری رزمایشی با آمریکا خبر داد و به اهداف آن اشاره کرد.
در واکنش به دیدار رئیس جزیره تایوان با مقامات ارشد آمریکا، ارتش چین اعلام کرد رزمایشی ۳ روزه را در تنگه تایوان آغاز کرده است.
ارتش روسیه با مشارکت سه هزار نظامی و ۳۰۰ یگان تجهیزاتی، رزمایشی را آغاز کرد که در آن از سامانه موشک های هسته ای «یارس» استفاده می کند.
رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی از امروز ۲۴ اسفند ماه با حضور نیروی دریایی ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی ارتش چین در شمال اقیانوس هند آغاز می‌شود.
نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این رزمایش در آب‌های جنوبی ایران، دریای عرب، دریای سرخ، دریای عمان، اقیانوس هند و مناطق ساحلی شرق آفریقا انجام می‌شود.
نیروی دریایی چین و روسیه از امروز چهارشنبه، رزمایشر مشترکی را در دریای چین شرقی آغاز کردند که قرار است به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که نیروی دریایی کره‌جنوبی رزمایش‌های نظامی گسترده‌ای را در دریای زرد آغاز کرده است.
رزمایش سه‌روزه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعار «ایران مقتدر» و با حضور سرلشکر سلامی فرمانده‌کل سپاه و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه در منطقه ارس آغاز شد.
تبریز- رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز دوشنبه در منطقه عمومی ارس واقع در شمال استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل آغاز شد.
مرحله اصلی رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس از صبح امروز دوشنبه آغاز شد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز مرحله اصلی رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس از روز دوشنبه خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در چند روز آینده در منطقه عمومی ارس در شمال کشور خبر داد.
رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از امروز ۱۶ شهریورماه در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.
رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش از فردا در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ