نیشابور- معاون عمرانی آموزش و پرورش گفت: در سال ۸۵ حدود ۶۵ درصد مدارس تخریبی بودند اما به برکت همراهی خیرین امروز فقط ۱۹ درصد مدارس تخریبی در کشور داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانکی که شعار ارزش آفرینی بوده، اما در این سال ها، به نظر می‌رسد کاری جز زیان آفرینی نداشته است؛ چراکه در یک کلام زیان انباشه بانک دی تا پایان خردادماه امسال به بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده است.
از آغاز طرح تخصیص پاداش صرفه‌جویی به مشترکان خانگی تا ۱۹ مردادماه ۲۲.۵ درصد از مشترکان شهرستان‌های استان تهران مشمول ۲۳ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف شدند.
امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت نیان الکترونیک با حضور بیش از ۵۰ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا کل درآمد نفتی ایران در ۵ ماهه نخست سال جاری میلادی را ۱۹ میلیارد دلار برآورد کرده است. این رقم معادل ۶.۵ درصد از کل درآمد نفتی اوپک در این دوره بوده است.
پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان از سوی شهرداری تهران واحدهای مسکونی پیش‌بینی شده ۱۹ درصد افزایش یافت.
آمار تلفات حوادث رانندگی در سال گذشته (۱۴۰۱)، ۱۹ هزار و ۴۹۰ نفر گزارش شده، این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۶ هزار و ۷۷۸ نفر بود، ۱۶.۲ درصد بیشتر شده است.
قیمت شکر در سال جاری تاکنون ۱۹ درصد افزایش یافته که بالاترین سطح در یک دهه گذشته است و این افزایش در بحبوحه ترس فزاینده از کمبود عرضه جهانی رخ داده است.
رسانه‌های روسیه می‌گویند از مجموع تانک‌هایی که آمریکا و کشورهای اروپایی وعده دادند به اوکراین تحویل دهند، تاکنون نزدیک به ۱۹ درصد از آنها تحویل ارتش اوکراین داده شده است.
اهواز- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در خوزستان پنج هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۵۳ درصد آنها مقاوم، ۱۹ درصد نیازمند مقاوم‌سازی و همچنین ۲۸ درصد نیازمند تخریب و احداث دارند.
اهواز- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در خوزستان پنج هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی وجود دارد که ۵۳ درصد آنها مقاوم، ۱۹ درصد نیازمند مقاوم‌سازی و همچنین ۲۸ درصد نیازمند تخریب و احداث دارند.
سخنگوی باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: ۲.۴ میلیون تن کالا به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار به آفریقا صادرات داشتیم که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۹ درصدی در وزن و ۱۹ درصدی در ارزش داشته است.
رییس سازمان امور اراضی کشور اعلام کرد: صدور اسناد مالکیت کشاورزی تا امروز به ۱۹ درصد رسیده است.
آذربایجان می‌خواهد در سال جاری صادرات گاز به ترکیه را ۱۹ درصد افزایش داده و به ۱۰ میلیارد مترمکعب برساند.
رئیس جمهور ارتقای رفاه و معیشت مردم را از اهداف بودجه ۱۴۰۲ دانست و گفت: افزایش متوسط یا میانگین رشد ۲۰ درصد حقوق کارکنان و بازنشستگان و رعایت عدالت از طرق پرداخت‌های پلکانی صورت گرفته است.
یافته‌ها نشان می‌دهد دیابتی‌هایی که متفورمین مصرف می‌کنند در صورت ابتلاء به کووید ۱۹، ۵۰ درصد کمتر به دستگاه تنفس مصنوعی نیاز دارند.
برخی از دستگاه‌ها تنها صفر تا ۱۹ درصد وظایف خود را برای اجرای قانون جوانی جمعیت انجام دادند اما ۳۵ درصد بالاترین میزان انجام تعهدات است.
شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: شبکه فاضلاب منطقه ۱۹ کمتر از ۵۰ درصد است و فاضلاب خانگی درحال ورود به انهار است و این از لحاظ بهداشتی بسیار نامناسب است.
بورس روز گذشته با کاهش قیمت ۸۰ درصد از نمادهای خود مواجه شد و ۱۹ هزار واحد ریزش داشت. در دو روز اخیر با از دست رفتن حمایت یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد بازار سرمایه ریزش شدیدی را تجربه کرد و به مرز یک میلیون ۲۷۷ هزار واحد رسیده است. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ ترمز این افت کشیده خواهد شد؟
نایب رئیس مجلس گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم در نظر گرفته شده بود که از این تعداد حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دستگاه‌ها تخصیص داده شد.
بررسی وضعیت ورودی سد‌های کشور نشان می‌دهد ورودی به مخازن در سال آبی جاری به ۸۳۰ میلیون متر مکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته ۱۴ درصد کاهش دارد. همچنین میزان پرشدگی سد زاینده رود در استان اصفهان، سد‌های استان تهران، سد‌های استان خوزستان و سد‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه در شرایط فعلی به ترتیب حدود ۱۱ درصد، ۱۹ درصد، ۴۳ درصد و ۲۹ درصد است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: رشد مانده تسهیلات اعطایی از ۱۹ درصد در ۵ ماه اول سال گذشته به ۸.۲ درصد در ۵ ماه اول سال ۱۴۰۱ کاهش یافته است.
سازمان دیده بان حقوق بشر در گزارشی نوشت که به دلیل جنگ و عدم دسترسی به امکانات پزشکی، حدود ۱۹ درصد از کودکان و نوجوانان سوری دارای معلولیت هستند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۲۹ درصد از سارقان در حوزه وسیله نقلیه، ۱۹ درصد در حوزه اماکن خصوصی و دولتی، ۲۰ درصد در حوزه معابر، هفت درصد موبایل، هفت درصد منزل و ۱۸ درصد جیب‌بر و سارق مغازه و سارق کابل و برق فعالیت داشتند.
سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۱۱ میلیون تنی کشور به ارزش ۹ میلیارد دلار در تیرماه خبر داد که نسبت به مدت مشابه با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ