مستند «این یک اعتراض است» با تمرکز بر وقایع دهه ۷۰ به ریشه‌های شکل‌گیری جریان دوم خرداد و اصلاحات پرداخته و برای بازنمایی آن دوران سراغ فعالان دانشجویی دیروز و چهره‌های سیاسی امروز رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی جزییات آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۲ بانک کره جنوبی حاکی از پیچیدگی‌های فنی قابل توجه می‌باشد.
نشست هم‌اندیشی نقش آفرینی ستاد توسعه زیست فناوری در حوزه بیوتکنولوژی صنعتی برگزار شد.
اصالت نقش برجسته ساسانی استرداد شده به کشور فردا در اولین مرحله بررسی شده و نتایج آنالیزها و عکسبرداری ها در اختیار همه پژوهشگران قرار می‌گیرد.
مدیر چمن‌های باشگاه سپاهان می‌گوید برنامه تغییر چمن ورزشگاه نقش جهان در حال بررسی است.
در دومین روز از همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال، نقش اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در تحول دیجیتال صنایع بررسی شد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که شورش اخیر در این کشور تاثیری بر روابط آن با کشورهای دیگر ندارد.
خبرگزاری مهر نشستی را تحت عنوان بررسی نقش دولت در تامین مسکن متناسب با سبک زندگی اسلامی_ایرانی با حضور صاحب نظران و کارشناسان برگزار خواهد کرد.
خبرگزاری مهر نشستی را تحت عنوان بررسی نقش دولت در تامین مسکن متناسب با سبک زندگی اسلامی_ایرانی با حضور صاحب نظران و کارشناسان برگزار خواهد کرد.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی نقش سیاست‌های ارزی در تحولات بازرگانی خارجی در اقتصاد ایران پرداخت.
پژوهشگران آمریکایی در بررسی روی موش‌ها دریافتند که یک ژن ویژه در تصمیم‌گیری نقش دارد.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات، اظهارات زن و مرد جوان را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد ۲ مرد در نقش پلیس وارد ساختمان شده و زمانی که زن جوان در خانه را روی ۲ مرد جوان باز می‌کند با تهدید اسلحه آن‌ها روبه‌رو می‌شود و در ادامه مردان مسلح با تهدید اسلحه اقدام به سرقت طلا، گوشی موبایل، پول و وسایل با ارزش کم حجم داخل خانه و خودرو می‌کنند.
یکی از حوزه‌های تحقیقاتی که قابلیت بهبود پیش بینی زلزله را دارد، یادگیری ماشینی است. محققان در حال بررسی استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل مجموعه‌های بزرگ داده و شناسایی الگو‌هایی هستند که ممکن است شاخص فعالیت لرزه‌ای باشند.
تصمیم بحث برانگیز داور دیدار سپاهان و ملوان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
محققان کشور نقش وزیکول های خارج سلولی سلول های اپیتلیال معده در انتقال بین سلولی سموم هلیکوباکترپیلوری را در راستای درمان بهتر مورد بررسی قرار دادند.
محققان با ارزیابی نقش وزیکول های خارج سلولی سلول های اپیتلیال معده در انتقال بین سلولی سموم هلیکوباکترپیلوری به نتایج علمی جدیدی رسیدند.
در نشستی نقش دولت فرانسه در کشتار مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی بررسی و ابعاد حقوقی این پرونده از منظر حقوق بین‌الملل مورد بازخوانی قرار گرفت.
طرح پژوهشی «نقش کسب و کارهای متمرکز بر مهارت‌های سنتی، در پاسداشت و حفظ میراث ناملموس؛ در پژوهشکده مردم‌شناسی انجام شد.
اگرچه مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق، تلاطم بازار ارز را بی‌ارتباط با عملکرد این ستاد می دانند اما به اعتقاد کارشناسان حجم ۱۵ میلیارد دلاری قاچاق سبب رشد تقاضا و درنتیجه افزایش نرخ ارز می شود.
نقش قانون در صدور احکام محاربه در نشست تخصصی بررسی جرم محاربه توسط مرکز وکلای قوه قضائیه بررسی شد.
نقش جهاددانشگاهی در بکارگیری علم و فناوری در دوران جنگ تحمیلی در نشستی در دانشگاه شریف مورد بررسی و تبیین قرار گرفت.
پیش نیاز گفت و گوی ملی، احزاب و اصل 27 است که لازم و ملزوم هم هستند و دیگر اینکه صدا و سیما بتواند نقش محوری خودش را به عنوان دانشگاه ملی ایفا کند
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس ابعاد حوادث اخیر را بررسی کرد و نقش دخالت‌های خارجی در این حوادث اثبات شده است.
حمید شوکت گفت: آنچه ملکی «خیانت» حزب توده در ۲۵ تا ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ نامیده است بر نادیده انگاردن واقعیات استوار است. نیروی سوم حزب توده را از سویی به «تشنج و غارت و هرج‌ومرج» متهم می‌کرد و از سویی دیگر «بی‌عملی» آن حزب را نشانه خیانت می‌دانست. اگر «بی‌عملی» حزب توده را دلیل مؤثری در پیروزی کودتا بدانیم، آن‌وقت درباره نقش جبهه ملی و مصدق در مقام رئیس دولت یا ملکی و یارانش چه خواهیم گفت؟
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی‌امین جلسه خود، نقش، جایگاه و روابط دولت و صندوق توسعه ملی را در سیاست‌های کلی برنامه هفتم مورد بحث و بررسی قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ