ژاوی بار دیگر تاکید کرد که کاری به اتهامات مربوط به رسوایی داوری ندارند و حتی بیانیه رسمی امروز رئال نیز باعث نخواهد شد تمرکز تیم از بین برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تمرکز تیم ما به هم ریخته است و بازیکنان فولاد علاقه ندارند در ورزشگاه پر از تماشاگر بازی کنند.
بازیکن جوان و ملی‌پوش پیکان تمرکز خود را روی تیم امید گذاشته و توجهی به شایعات ندارد.
سرپرست و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه تمام تمرکزم را برای حل مشکلات استقلال گذاشته ام گفت: فقط ۴ روز فرصت داریم که بتوانیم مشکلات تیم را برطرف کنیم.
مدافع سابق تیم ملی درباره ناکامی ایران در جام جهانی دلایل مختلفی را بیان کرد.
لوک شاو، مدافع انگلیس، می‌گوید تیم ملی فرانسه در کیلیان امباپه خلاصه نمی‌شود و بازیکنان بزرگ بسیاری در این تیم حضور دارند.
تیبو کورتوا گفت که به پیدا کردن جاسوس رختکن بلژیک فکر نمی کنند و تمرکز تیم روی پیروزی برابر کرواسی است.
هافبک تیم ملی فوتبال آمریکا گفت: بازی فردا هم برای ما و هم ایران اهمیت دارد و می‌خواهیم فقط روی این بازی تمرکز کنیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی برای رسیدن به پیروزی نیاز به تمرکز و آرامش دارد گفت: ترکیبی که برابر ولز انتخاب شده بود بدون اشتباه کار کرد.
تایلر آدامز، ستاره تیم ملی آمریکا، می‌گوید این تیم دیگر فقط باید به بازی برابر ایران فکر کند.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، تاکید کرد تمرکز تمام بازیکنانش فقط درخشش در جام جهانی است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود به تشریح وضعیت این تیم برای برگزاری دو دیدار باقی مانده مرحله گروهی برابر تیم های ولز و آمریکا پرداخت.
ژوزه مورایس سرمربی سرشناس تیم فوتبال سپاهان این روزها تمام تمرکز خود را برای بهبود شرایط تیمش قرار داده است.
تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه سی ام آبان ماه مقابل انگلیس نخستین بازی خود در گروه B این مسابقات را برگزار می‌کند. آنالیزورهای تیم انگلیس در پی کسب اطلاعات درباره ترکیب تیم ملی ایران هستند.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی تاکید دارد که پیشی گرفتن از کره‌جنوبی در قاره آسیا و رسیدن به سطح اول بازی‌های المپیک، موفقیت‌هایی است که این فدراسیون در اسلحه سابر دنبال می‌کند.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید با اینکه در جریان جام جهانی از سوالات درباره حقوق بشر طفره نخواهد رفت اما تمرکز اصلی او و تیمش پیروزی در مسابقات است.
آنالیزودهای تیم ملی فوتبال انگلیس در پی کسب اطلاعات کامل بازی اخیر تیم ملی ایران که پشت درهای بسته برگزار شد، هستند.
سرمربی ذوب آهن می‌گوید که تیمش برای کسب پیروزی وارد زمین خواهد شد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود اینکه تغییرات ناگهانی در مدیریت باشگاه استقلال، سرمربی تیم را شوکه کرده، اما او باید خیلی زود به خود بیاید و فقط روی مسائل فنی تمرکز کند.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید اعتراض ها به داوری همیشه وجود داشته و کارشناسان باید در این خصوص نظر بدهند.
دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری دربی مادرید گفت که مشکلی با شادی گل وینیسیوس ندارد و تمرکزش روی بازی و پیروزی بر رئال مادرید است.
ژاوی هرناندز تاکید کرد که فقط به پیروزی برابر کادیز فکر می کنند و پس از این بازی روی بایرن مونیخ تمرکز خواهند کرد. او بهترین تیم را به مصاف کادیز خواهد فرستاد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی آبی پوشان باید فقط تمرکزش بر روی نتایج این فصل استقلال باشد گفت: ساپینتو نباید درباره مربیان قبل صحبت کند.
اصفهان- نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در واکنش به احتمال پیشنهاد تیم ملی اعلام کرد تمام تمرکز خود را روی فولاد می‌گذارد.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از شکست تیمش برابر استقلال گفت: فقط یک لحظه تمرکز بازیکنان بهم ریخت و گل را دریافت کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ