در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه که از بامداد امروز (چهارشنبه) در خلیج فارس و با تمرکز بر جزیره بوموسی آغاز شده است، انواع سامانه‌ها و تجهیزات بومی و تولید شده در صنایع دفاعی و دانش بنیان کشور به کارگیری شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرین تخصصی پاسگاه فرماندهی با به‌کارگیری سامانه‌های موشکی و راداری در حوزه استحفاظی منطقه پدافند هوایی مرکزی برگزار شد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: فرانسه که به دیگران توصیه‌های حقوق بشری می‌کند، بهتر است این توصیه‌ها را آویزه گوش خود کند و از به کارگیری خشونت علیه معترضان فرانسوی اجتناب کند.
دستورالعمل نحوه درخواست به‌کارگیری نیروی قراردادی کار معین جدید و تمدید قراردادهای قبلی مشخص شد.
به‌کارگیری شرکت‌های دانش‌بنیان در فرودگاه امام خمینی(ره)‌ رضایت مسافران و ایرلاین‌ها را در پی داشته است.
در این بخشنامه که تصویر آن در ادامه آمده است، به «جداسازی محیط بانوان در محل کار» و «عدم استفاده از مسئول دفتر زن برای مدیران مرد و برعکس» حداکثر تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ تاکید شده است.
نرخ حق‌الوکاله به‌کارگیری سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار بانک رفاه کارگران در سال 1402 تعیین شد.
رئیس جمعیت هلال احمر دستور برای رسیدگی فوری و به‌کارگیری همه امکانات جهت امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده خوی را صادر کرد.
نشست تخصصی «نقشه راه توسعه مخابرات نسل پنجم باند میلیمتری»، در دومین روز ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حضور سرپرست معاونت بخش شبکه ایرانسل برگزار شد.
نشست تخصصی «نقشه راه توسعه مخابرات نسل پنجم باند میلیمتری»، در دومین روز ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز با حضور سرپرست معاونت بخش شبکه ایرانسل برگزار شد.
به‌نظر می‌رسد با تجارب خوبی که در حوزه به‌کارگیری بالگرد‌های روسی در نیر‌وهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد، زمینه برای ورود سایر بالگرد‌های روسی مخصوصاً بالگرد‌های رزمی نیز به‌وجود آمده است
موضوع بهره‌گیری از سوخت‌های بی‌کیفیت و به‌کارگیری وسایل نقلیه فرسوده منجر به تولید مقادیر زیادی دود و ذرات آلاینده در هوا می‌شود. از طرفی، تعداد زیادی کارخانه صنعتی در مجاورت محدوده شهر تهران وجود دارد که بسیاری از آن‌ها از سوخت‌های سنگین فسیلی برای ماشین‌آلات خود استفاده می‌کنند. هرکدام از این عوامل به نوع خود در افزایش سطح آلودگی هوا در تمام طول سال نقش دارند.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پی انتشار فیلمی مبنی بر فعالیت یک کودک افغان به‌عنوان رفتگر در روزهای برفی پایتخت، از بررسی این موضوع خبر داد.
رهبر انقلاب: با طرح مطالبه و مسائل مربوط به زن، امید است که بتوانید روی افکار عمومی غربی‌ها هم اثر بگذارید چون واقعاً آنها زنهایشان در رنجند
رهبرمعظم انقلاب اسلامی موضوع به‌کارگیری زنان فرهیخته در مراکز تصمیم سازی را مسئله مهمی دانستند و بیان داشتند: البته ذهن بنده مشغول است به این قضیه. باید یک راهی برایش پیدا کنیم.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از به‌ کارگیری حداکثر توان این ناوگان برای خدمت‌ رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تأکید کرد: به‌کارگیری شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران قرار دارد.
اهواز- مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بر ضرورت به‌کارگیری دیپلماسی اقتصادی برای معافیت تحریمی بندر امام خمینی (ره) از تحریم‌های غرب تاکید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درباره به‌کارگیری بازنشستگان معلم به وزیر آموزش و پرورش تذکر می‌دهم که نباید برخلاف قانون بازنشستگی عمل کند.
نیروهای یگان ویژه پلیس در ماموریت‌های خود در جریان اغتشاشات اخیر برای دقت و سرعت عمل بیشتر در برقراری نظم و امنیت از پهپادها استفاده می‌کنند.
رییس پلیس پایتخت گفت: حدود ۵ هزار نفر از همکاران یگان امداد و کلانتری از ابتدای مهر به کمک پلیس راهور می‌آیند تا عبور و مرور تسهیل شود.
رییس پلیس پایتخت گفت: حدود ۵ هزار نفر از همکاران یگان امداد و کلانتری از ابتدای مهر به کمک پلیس راهور می‌آیند تا عبور و مرور تسهیل شود.
رویداد معدنکاری دیجیتال در راستای به‌کارگیری فناوری‌های به‌روز صنعت معدن، آموزش مفاهیم و مقدمات معدنکاری دیجیتال برگزار می‌شود.
اهواز- وزیر نفت گفت: باید به مناطق نفت‌خیز توجه ویژه شود و همچنین اولویت به‌کارگیری کارکنان پروژه‌ها، نیروهای بومی هر منطقه هستند.
مدیر رصدخانه مهاجرت ایران گفت: ایجاد ظرفیت‌ها و به‌کارگیری سرمایه‌ها مهاجرت را کاهش می‌دهد و یکی از مهمترین دلایل بازگشت اثرگذاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ