از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.
استقلال در این سال‌ها همیشه پدیده‌های جوان و جدیدی داشته است؛ سرمایه‌هایی که اگر قدر ببینند شاید رویای قهرمانی را هم تعبیر کنند.
سرمربی پیشین آبی پوشان با بیان اینکه نکونام هرگز به استعفا فکر نکرد و جنگید گفت : شرایط من در استقلال سخت تر از وضعیت امروز نکونام بود
کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی آبی پوشان تمرینات ویژه و پرفشاری را در نظر گرفتند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل شکست استقلال برابر پرسپولیس گفت: تعویض‌های ساپینتو که در دیدارهای گذشته جواب می‌داد، با تدابیر پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و موفق نبودند.
باشگاه استقلال از بخشش جرایم انضباطی بازیکنان این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس خبر داد.
محمدحسین زواری که در چهار دیدار این فصل به صورت تعویضی به زمین آمد امیدوار است تعداد دقایق بازی خود را تا آخر فصل بیشتر کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بی تدبیری مسئولان وزارت ورزش و مدیران استقلال، آبی پوشان را در سخت ترین شرایط قرار داده است گفت: آبروی استقلال رفت و این تیم دچار بحران شدیدی شده است.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری بعد از بازی با استقلال حاضر نشد اما دستیار او به شدت از داوری این مسابقه انتقاد کرد و از لفظ «جنگل» و «مسخره بازی» برای توصیف اتفاقات استفاده کرد!
مشکلات کشور در سایه مدیریت صحیح و با عقل و تدبیر حل می شود، حکومت اسلامی در حقیقت مبین و مفسر قرآن کریم است و اگر قرآن فرموده که ما امنیت، آزادی، استقلال و اقتصاد می آوریم، باید این موارد توسط حکومت اسلامی در عمل برای مردم صحیح پیاده شود که در این صورت، جلوی توهین به قرآن و قرآن سوزی ها نیز گرفته خواهد شد.
مشکلات کشور در سایه مدیریت صحیح و با عقل و تدبیر حل می شود، حکومت اسلامی در حقیقت مبین و مفسر قرآن کریم است و اگر قرآن فرموده که ما امنیت، آزادی، استقلال و اقتصاد می آوریم، باید این موارد توسط حکومت اسلامی در عمل برای مردم به صورت صحیح پیاده شود که در این صورت جلوی توهین به قرآن و قرآن سوزی ها نیز گرفته خواهد شد.
دولت لهستان به منظور ملاحظات امنیتی، حمل سلاح در این کشور را در مدت حضور رئیس جمهور آمریکا در ورشو ممنوع خواهد کرد.
کارشناس فوتبال و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال نقش داوران را در جنجالی شدن دیدارهای اخیر لیگ برتر فوتبال ایران پررنگ دانست و گفت: کمیته داوران برای ادامه مسابقات تدبیر کند.
بازیکنان تراکتوربعد از شکست برابر استقلال به داور حمله کرده و او را مقصر اصلی می‌دانستند.
تعبیر عجیب مجری شبکه ورزش از اخلاق سرمربی استقلال: سا پینتو هاته!
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی تیمش جهت دیدار با رقیب سنتی تدابیر ویژه‌ای را در غیاب ملی‌پوشانش در نظر گرفته است.
ابوالفضل جلالی که یک سال قبل و در همین روزها از فهرست استقلال بیرون بود، اکنون می تواند در جام جهانی بازی کند.
تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار مقابل نساجی در سوپرجام آماده می‌شود که احتمال تغییر در خط دفاعی این تیم بسیار اندک است.
تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار مقابل نساجی در سوپرجام آماده می‌شود که احتمال تغییر در خط دفاعی این تیم بسیار اندک است.
خریدهای نامتوازنی که استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشت حالا برای سرمربی پرتغالی این تیم دردسر شده به گونه‌ای که تیم تحت مدیریت او با سیستمی بازی می‌کند که در دهه ۶۰ معروف بود!
سرپرست تیم فوتبال استقلال با انتقاد از داوری دیدار این تیم برابر پیکان گفت: خواب‌هایی برای استقلال دیده‌اند که درحال تعبیر است.
سرپرست باشگاه استقلال نسبت به داوری دیدار روز گذشته این تیم برابر پیکان معترض است.
شاگردان ساپینتو در نیمه اول دیدار برابر پیکان با وجود این که زمان زیادی را صاحب توپ بودند اما نتوانستند با وجود داشتن چند موقعیت دروازه حریف را باز کنند.
سرمربی پرتغالی استقلال با تعبیری جالب از به ثمر رسیدن میزان اصرار و پافشاری‌اش برای جذب و حفظ برخی از بازیکنان ابراز رضایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ