رسانه‌های انگلیسی می‌گویند برونو فرناندز بعد از شکست 6-3 منچستریونایتد مقابل سیتی در رختکن این تیم برای دقایقی طولانی بر سر هم‌تیمی‌هایش فریاد زده و آنها را تنبل توصیف کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم درباره روز حادثه گفت: آن روز دوباره به خاطر بیماری‌ام لباسم خیس شد و او به من بی‌احترامی کرد و با داد و فریاد و عصبانیت دوباره شروع کرد به شستن فرش و مبل خانه من به او اعتراض کردم و در یک لحظه عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم که منجر به مرگش شد. پس از آن جسدش را به حمام بردم. متهم در پاسخ به این سؤال که چرا پس از قتل همسرت را مثله کردی، گفت: اصلاً یادم نمی‌آید که دست به چنین کاری زده باشم. اگر هم این کار را کردم علتش را نمی‌دانم.
امیلیو آلوارز، احتمالا مهمترین نام حال حاضر نیمکت‌های لیگ برتر ایران که شاید او را نشناسید.
ریکاردو ساپینتو مایل است قرارداد او از سوی باشگاه استقلال تمدید شود و این را دیروز در بیانیه چند بندی که برای هواداران استقلال منتشر کرد، نشان داد.
هومن در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: ظهر چهاردهم آبان ماه وقتی از بنگاه به خانه برگشتیم میان من و همسرم بحث شد. او شروع به داد و فریاد کرد و من از ترس آبرویم دهانش را گرفتم و سپس با شال او را خفه کردم سپس جنازه‌اش را با کمک پسرعمویم در باغ عمویم در فیروزکوه دفن کردیم.
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، بعد از پایان بازی با الوحده با عصبانیت سر اعضای کادر فنی تیم داد کشیده و سپس راهی رختکن شد.
در بین دو نیمه بازی تراکتور و پیکان یک اتفاق عجیب رخ داد که اعتراض اعضای دو تیم را به همراه داشت.
تصاویری از عصبانیت آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، از ووت وخهورست، مهاجم هلندی این تیم، در جریان شکست دیشب این تیم از سویا در لیگ اروپا خبرساز شده است.
سازمان بسیج مستضعفین در آستانه روز جهانی قدس تأکید کرد: ملت مؤمن، انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی، پرشورتر از سال‌های قبل فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهد داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با امید چندانی پای به میدان نگذاشته بود اما در دقایقی از بازی، از قضاوت داور و همچنین نمایش شاگردانش ناراضی بود.
دستیار امیر قلعه‌نویی با اظهاراتی تند و کم‌سابقه در خصوص اتفاقات بازی استقلال صحبت کرد.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان توضیحاتی درباره مشکلات این تیم در کنفرانس خبری پیش از مصاف با آلومینیوم ارائه داد.
فرزاد حسینخانی در هفته چهاردهم لیگ برتر روز پرفشاری را پشت سر گذاشت و فرصت سوزی‌های شاگردانش داد او را در آورد.
دربی کاتالونیا با داوری متئو لاهوز به جنجال کشیده شد. او تنها در 6 دقیقه به هفت بازیکن کارت زرد داد و دو نفر را نیز اخراج کرد تا فریاد خشم هواداران بارسا را بلند کند.
کاپیتان باتجربه صنعت نفت در حرکتی عجیب پیش از به ثمر رسیدن گل استقلال به سرمربی تیم گفت بازی تمام شده است.
کاپیتان باتجربه صنعت نفت در حرکتی عجیب از سرمربی خواست تیمش را از زمین بیرون بکشد.
یک شادی تکراری پس از همه گل‌ها برای تضعیف روحیه فوق ستاره آرژانتین گره‌گشای فرانسه برای قهرمانی نبود.
استقلال نتوانست در چارچوب هفته دهم لیگ برتر از سد آلومینوم عبور کند و ۲ امتیاز مهم خانگی را از دست داد.
ایگور تودور، سرمربی کروات مارسی، به اتفاقات رخ داده پیش از دیدار تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون واکنش نشان داد.
سرمربی تیم فوتبال ساپیا می‌گوید برخی از تیم ها با داد و فریاد سوت داوران را به نفع خود برمی‌گردانند.
شاکی گفت: سوار بر موتورسیکلت راهی محل قرار شدم. به محض رسیدن، پرهام از خودروی پژواش پیاده شده و شروع به عربده کشی کرده و چاقویی را روی پهلویم قرار داد و می‌خواست با زور مرا سوار خودرواش کند. وقتی شروع به داد و فریاد کردم با سر و صدایم کم کم رهگذران و اهالی جمع شدند و پرهام که موفق به ربودن من نشده بود، مرا رها کرد و متواری شد.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال با تشریح دلایل حضورش در این تیم و جدایی بعد از قهرمانی در لیگ ایران، گفت: «برونو متسو» اولین پیشنهاد مربیگری را به من داد.
پاره شدن پیراهن رضا اسدی با سماجت امین پورعلی لحظات حساسی را در دقایق تلف شده دیدار تراکتور و گل‌گهر سیرجان ایجاد کرد.
قاب‌های از رامین رضاییان و ریکاردو ساپینتو در پایان مسابقه این دو را ظاهرا در حال بگو مگو نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ