مربی تیم فوتبال مس رفسنجان توضیحاتی درباره مشکلات این تیم در کنفرانس خبری پیش از مصاف با آلومینیوم ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقایسه‌ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق‌تان به چند دلیل می‌تواند برای رابطه‌ی شما آسیب‌زا باشد. اول آنکه، این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی‌تان می‌شود. به علاوه، باعث می‌شود شریک عاطفی‌تان احساس بی‌ارزش بودن کند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجیگفت: کجای عالم یک دولت این رفتار را با شهروند خودش انجام می‌دهد که با ما انجام می‌دهند؟ آن هم هنگامی که شرایط خاصی وجود ندارد. یک زمانی است کودتایی در کشور رخ داده، یک زلزله‌ای آمده و نیرو‌های امدادی به خیابان آمده‌اند، یا جنگی روی می‌دهد و پلیس برای دفاع از ما آمده است، ولی مردم عادی به خرید می‌روند شما ۲۰ تا پلیس و غیرپلیس را می‌گذارید، این کار جز این که روی اعصاب مردم راه برود و روی روان مردم اثر بگذارد، چیز دیگری ندارد!
چالش هایی مانند موضوع آب، رفع تعهد ارزی و... فعالیت در بخش کشاورزان را تحت تاثیر قرار داده و این امر نیازمند برنامه ریزی درست از سوی مدیران بالادستی با مشورت فعالان این حوزه است.
مدیرعامل شرگت آب و فاضلاب تهران گفت: هم‌اکنون مخازن در تهران و کرج ابگیری شدند و خلل و مشکلی در تامین آب نداریم.
یک متخصص طب سنتی با اشاره به مضرات زیاد نشستن گفت: با نشستن بیش از حد، فشار بر روی دیسک افزایش می‌یابد؛ در نتیجه منجر به سیاهی دیسک و درد شدید خواهد شد.
یکی از این سارقان گفت: من یک عادت عجیب دارم که باعث شد راز سرقت‌هایمان فاش شود؛ عادت به نوشتن سرقت‌ها داشتم. جزئیات سرقت‌ها را می‌نوشتم تا در حساب و کتاب اشتباه نکنم.
شب‌ها شاید هیچ چیز دلچسب‌تر از پوشیدن لباس خواب مورد علاقه‌ی خود و بالاخره رفتن به رختخواب نباشد. اما بعضی لباس خواب‌ها بیش از اندازه گرم اند و ممکن است خواب تان را مختل کنند. ما وقتی دمای بدن مان اندکی پایین است، خواب بهتری داریم؛ و اگر تمایلی به برهنه خوابیدن ندارید، یک لباس خواب نازک به تن کنید که از یک جنس طبیعی و قابل تنفس مثل لینن یا نخ باشد.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر که شرایط عادی است، تنها یک نرخ کرایه تاکسی برای ظرفیت ۴ مسافر تعیین شده و از ابتدای اردیبهشت، دیگر کرایه‌های دو نرخی وجود ندارد و برچسب آن از تاکسی‌ها حذف خواهد شد.
کریم بنزما مثل دو فصل قبل توانست دروازه چلسی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باز کند.
پختن لوبیا پلوی مجلسی خوشمزه و خوش‌رنگ با برنج قد کشیده و دون‌شده دو نکته‌ی طلایی دارد که ما به شما یاد می‌دهیم. نکته‌ی اول اینکه باید برنج لوبیا پلو را کمی خام‌تر از حالت عادی بردارید. از آنجا که مایه‌ی لوبیا پلو خودش مقداری آب دارد، اگر برنج را زودتر بر ندارید لوبیا پلو شفته خواهد شد.
عادت پرسپولیس به گرفتن وام دلاری باوجود طلب ۳میلیون دلاری!
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اردوگاه‌های آموزش و پرورش را در روزهای آخر هفته و روزهای تعطیل باز بگذارید گفت: مدارسی که نوبت عصر ندارند باید برای دانش آموز و والدین فعال باشد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در اساسنامه انجمن اولیا و مربیان به مردمی بودن آن اشاره شده اما این نهاد مردمی نیازمند یک ساختار است.
این عجیب است که شما، خود در پلتفرمی حضور داشته باشید، حتی اگر برای دریافت تیک‌آبی هم اقدام نکنید، اما حضور دیگر کاربران را در آن محدود کنید. گویی اجازه استفاده از این پلتفرم فقط در اختیار خواص است و مردم عادی از این اجازه‌ای برخوردار نیستند. این اتفاق، پیامی تلخ را به جامعه منتقل می‌کند؛ پیامی با این مضمون که شما، کاربران عادی، شایستگی استفاده از این پلتفرم را ندارید و فقط ما، خواص هستیم که از شایستگی استفاده از آن برخورداریم.
وزیر ارشاد: در بخش مخاطب آنجایی که نیاز به حضور تماشاگر داریم، دچار اختلال شده‌ایم / عده‌ای معیشت هنرمندان را به بازی‌های سیاسی‌شان گره زده‌اند/ نهاد‌های امنیتی مرتب از ما پیگیری می‌کنند تا فعالیت‌های هنری به صورت عادی برگزار شود
اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد (کاری به قیمت شکلات و شیشه مغازه و... هم نداریم. اصلا شاید دلیل اصلی عدم حضور مردم همین قیمت‌های بالا باشد که دست‌های پنهان باعث و بانی آن است.
ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، از دوران حضورش در رئال مادرید چندان رضایت ندارد.
کریستیانو رونالدو همیشه لیستی از افتخارات و اهدافش را در جیب خود حمل می کرده است.
کریستیانو رونالدو همیشه لیستی از افتخارات و اهدافش را در جیب خود حمل می کرده است.
محمد خدابنده‌لو در سن و سال مناسبی به پای ثابت اردوهای تیم ملی تبدیل شده است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه نجومی نداریم. شهریه نجومی یعنی چه؟ بحثی نجومی است که فاصله‌اش خیلی زیاد باشد. اگر حقوق من به نسبت افراد دیگر در سازمان چندین برابر باشد، می‌گویند حقوق نجومی است. ولی برخی فاصله‌ها به خاطر مدارک تحصیلی، پست مدیریتی و سوابق کاری بین افراد است و این حالت عادی است.
پروتکل‌های فیفا مانع از دسترسی افراد عادی به کاپ جام جهانی شده بود.
ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی، می‌گوید بازی به عنوان مهاجم برایش غیرعادی بوده است.
تقابل داریوش شجاعیان با هم‌بازی‌های سابقش از نکات جالب توجه بازی دوستانه استقلال و هوادار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ