امیلیو آلوارز، احتمالا مهمترین نام حال حاضر نیمکت‌های لیگ برتر ایران که شاید او را نشناسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقای بهداشت خواب این است که یک برنامه روتین قبل از خواب و یک ساعتِ خواب ثابت تعیین کنید و به آن پایبند باشید. رفتن به رختخواب و بیدار شدن در یک ساعت معین، حتی در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات، می‌تواند به تنظیم ساعت داخلی بدن و بهبود کیفیت خواب کمک کند.
هر فرد، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال بهترین روش برای لاغری شکم بوده است چراکه داشتن کمر باریک و لاغری پهلو بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد، به سلامتی شما کمک می‌کند. درواقع عدم وجود چربی زیاد اطراف شکم می‌تواند به روش‌های مختلفی به شما کمک کند تا عمر طولانی‌تری داشته باشید.
شما با شناخت این غذا‌ها می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید و از آسیب دیدن رژیم غذایی خود جلوگیری کنید. در این نوشته می‌خواهیم به بررسی همین غذا‌ها بپردازیم. در ادامه ۶ نوع خوردنی را آورده‌ایم که در تابستان طرفداران بیشتری دارند. شما باید تلاش کنید تا جای ممکن مصرف این غذا‌ها را کاهش دهید و در عوض از خوردنی‌های سالم و مقوی کمک بگیرید تا همچنان بتوانید کالری بسوزانید و وزن کم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید کدام خوردنی‌های تابستانی برنامه‌ی کاهش وزن شما را به هم می‌ریزند.
آب لیمو با کمی عسل یکی از بهترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید بنوشید، چه به دنبال کاهش وزن باشید یا نه. آب لیمو و عسل نه تنها راهی برای سم زدایی بدن شماست، بلکه به شما انرژی می‌دهد و هضم و ایمنی سالم را تقویت می‌کند.
ویتامین D محلول در چربی است، به این معنی که در آب حل نمی‌شود، بنابراین برای اطمینان از جذب شدن این ویتامین، باید آن را با غذا‌های پرچرب مصرف کنید. مهم است که ویتامین D را در برنامه روزانه خود، در کنار صبحانه یا شاید میان وعده قبل از خواب بگنجانید (تا زمانی که در خواب شما اختلال ایجاد نکند.)
لپ تاپ ابزاری حیاتی در دنیای امروزی است که آزادی کار، مطالعه و بازی در حال حرکت را برای ما فراهم می‌کند. با وجود برند‌ها و مدل‌های بسیار زیاد لپ تاپ در بازار ایران، انتخاب مناسب می‌تواند کار سختی باشد. در این مقاله به مقایسه و تجزیه و تحلیل بهترین برند‌های لپ تاپ در ایران بر اساس ویژگی‌ها، عملکرد و نظرات کاربران می‌پردازیم تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه هنگام خرید لپ تاپ کمک کنیم.
تیم ملی کشتی آزاد ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا را با بدترین نتیجه‌ای که قابل تصور بود، به پایان رساند و روی سکوی سوم ایستاد. به فدراسیونی که رئیسش از هیچ روشی برای توضیح آنچه در باطنش جریان دارد دریغ نمی‌کند، باید یادآوری کرد که این اعداد و ارقام و قهرمانی‌ها هستند که شما را معرفی می‌کنند؛ نه ژست‌های پوپولیستی.
در حالت ایده‌آل، بهترین راه برای جلوگیری از اثرات نامطلوب قند بر روی بدن شما، کاهش مصرف مواد قندی است با این حال، برای کسانی که رژیم غذایی مملو از قند و پر از شیرینی‌ها و نوشابه‌ها دارند، کنار گذاشتن شکر ممکن است کار دشواری باشد.
یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید. فرنی زعفرانی یک پیش‌غذا‌های مقوی است که به راحتی آماده می‌شود و همه اعضای خانواده از کودکان گرفته تا پدر و مادرها، همه با هم می‌توانند از خوردنش لذت ببرند. درست کردن این فرنی، زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید.
هر کاری سختی خودش را دارد. برای مانکن بودن باید همیشه روی فرم باشی. به خصوص ظاهری. شما وقتی یک تیزر را تماشا می‌کنید شاید سی ثانیه یا یک دقیقه را خیلی سریع ببینید و تمام شود، اما برای همان ۳۰ ثانیه چند روز زمان صرف شده است، ولی خب درآمدش بهتر از داوری است.
در حالی که همه میوه‌ها سالم هستند، یک متخصص تغذیه، میوه‌ای پر از مواد مغذی را توصیه می‌کند؛ بلوبری وحشی. بلوبری حاوی مقدار زیادی فیبر است که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می‌دارد. بلوبری همچنین در میان میوه‌ها و سبزیجات بیشترین میزان آنتی اکسیدان را دارد. آنتی اکسیدان‌ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر می‌اندازند.
چه نیش پشه باشد یا یک بیماری زمینه ای، دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود که شما احساس خارش کنید. شما می‌توانید برای کاهش این علائم، بهترین غذا‌ها را به رژیم غذایی خود بگنجانید.
معده درد در کودکان می‌تواند به دلایل مختلفی مانند خوردن بیش از حد، نیاز به دستشویی رفتن اضطراب یا نگرانی در مورد یک رویداد اتفاق ایجاد شود. با این حال، اگر کودک شما مکررا از درد معده شکایت می‌کند، دانستن بهترین راه‌های کمکی و زمان تماس با پزشک می‌تواند دشوار باشد.
ابتلا به دیابت به این معنی است که شما باید از هر چیزی که می‌خورید یا می‌نوشید آگاه باشید. دانستن تعداد کربوهیدرات‌هایی که مصرف می‌کنید و اینکه چگونه می‌توانند بر قند خون شما تأثیر بگذارند بسیار مهم است.
این موضوع خیلی مهم است که مقدار آبی که با آن زودپز شما به فشار لازم می‌رسد را بدانید و به­ میزان کافی از آن استفاده کنید. از نصف لیوان شروع کنید، اگر زودپز شما به فشار لازم نرسید، مقدار آب درون آن را بیشتر کنید. یک مکته دیگر این که، هیچوقت زودپز را تا حدی پر نکنید که به سوپاپ ایمنی برسد، چون ممکن است در آن غذا گیر کند و باعث ایجاد حادثه شود. برای پخت غذا در زودپز هرگز از روغن استفاده نکنید. حتی مقدار کمی از آن هم می‌تواند خطرناک باشد و باعث ذوب درزبند و دیگر اجزای زودپز شود.
اغلب انسان‌ها گلو درد را تجربه کرده اند. گلو درد میتواند دلایل مختلفی داشته باشد، شما میتوانید با رعایت یک سری نکات تغذیه‌ای گلو درد خود را درمان کنید.
به‌نظر شما بهترین دما برای خواب چند درجه است؟ در اتاق سرد بهتر می‌خوابید یا در اتاق گرم؟ در این مطلب درباره بهترین دما برای خواب و تاثیر گرما بر خواب صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.
برای ترک کردن سیگار و شروع زندگی سالم راه‌های مختلفی وجود دارد. بعضی از این راه‌ها از بقیه راه‌های ترک سیگار موثرترند. بهترین شیوه ترک سیگار، شیوه‌ای است که شما را وادار به ترک سیگار کرده و همچنین شیوه‌ای است که با روحیات و علایق شما سازگار باشد.
چه طرفدار صندلی کنار پنجره باشید یا صندلی راهرو هواپیما، انتخاب بهترین صندلی مهم است. دلیل این اهمیت این است که صندلی هواپیمای شما می‌تواند تجربه پرواز شما را بهتر کند یا آن را خراب کند. اکثرا ترجیح می‌دهیم هر بار که سفر می‌کنیم، با قیمتی مناسب‌تر، بر روی بهترین صندلی هواپیما بنشینیم. به‌ویژه اگر برای مقصدی دور و پرواز طولانی بلیط هواپیما رزرو می‌کنیم. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم به نکات مهم هنگام رزرو صندلی هواپیما اشاره کنیم. با ما همراه باشید.
رابرت آینهورن کارشناس عدم اشاعه هسته‌ای و عضو اندیشکده بروکینگز در اظهاراتی ضد ایرانی به رویترز گفت: هر روز شما کارشناسان بیشتری را می‌بینید که می‌گویند اکنون بدترین زمان برای احیای توافق هسته‌ای است و باید فشارها علیه جمهوری اسلامی را افزایش داد.
رابرت آینهورن کارشناس عدم اشاعه هسته‌ای و عضو اندیشکده بروکینگز در اظهاراتی ضد ایرانی به رویترز گفت: هر روز شما کارشناسان بیشتری را می‌بینید که می‌گویند اکنون بدترین زمان برای احیای توافق هسته‌ای است و باید فشارها علیه جمهوری اسلامی را افزایش داد.
نقطه فشار در نوک انگشت میانی در هر دو دست قرار دارد. آن را با یک قلم فشار دهید و حداقل یک دقیقه نگه دارید تا فشار خون خود را پایین بیاورید. در نظر داشته باشید که این درمان برای فشار خون بالا نیست؛ اما وقتی که داروی شما در دسترس نیست، بهترین کار همین است.
بهترین رژیم غذایی برای حمایت از پوست در دوران یائسگی یک رژیم ساده خانگی است. سعی کنید وعده‌های غذایی خود را از ابتدا بپزید، تنقلات فرآوری شده را حذف کنید و مقدار زیادی چربی‌های سالم مانند آووکادو، دانه‌های چیا و ماهی‌های روغنی مانند ماهی خال مخالی و ماهی سالمون داشته باشید.
اگرچه پیاده روی سبک در هر زمانی برای سلامتی شما مفید است، اما یک پیاده روی کوتاه ظرف مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از خوردن یک وعده غذایی می‌تواند به طور خاص برای به حداقل رساندن افزایش قند خون مفید باشد، زیرا در آن زمان سطح قند خون به اوج می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ