یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با امید چندانی پای به میدان نگذاشته بود اما در دقایقی از بازی، از قضاوت داور و همچنین نمایش شاگردانش ناراضی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیلیو آلوارز، احتمالا مهمترین نام حال حاضر نیمکت‌های لیگ برتر ایران که شاید او را نشناسید.
گفت پیش پدر وساطت کن که در حکم شهرام تخفیف بدهند و کاری کنند که حکم او حداقل اعدام نباشد. پدر آن شب دیروقت به خانه آمدند، ولی من مسئله را همان موقع با ایشان درمیان گذاشتم و گفتم فلانی تماس گرفته و چنین درخواستی را مطرح کرده است. شهید بهشتی به‌شدت عصبانی شدند. ایشان وقتی عصبانی می‌شدند اهل داد و فریاد نبودند فقط صورتشان به‌شدت برافروخته می‌شد. گفتند این مسئله دست من نیست.
فرشاد پیوس می‌گوید در سومین صعودش هم اتفاقاتی رخ داده، که کامش را تلخ کرده است.
ریکاردو ساپینتو مایل است قرارداد او از سوی باشگاه استقلال تمدید شود و این را دیروز در بیانیه چند بندی که برای هواداران استقلال منتشر کرد، نشان داد.
در بین دو نیمه بازی تراکتور و پیکان یک اتفاق عجیب رخ داد که اعتراض اعضای دو تیم را به همراه داشت.
تصاویری از عصبانیت آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، از ووت وخهورست، مهاجم هلندی این تیم، در جریان شکست دیشب این تیم از سویا در لیگ اروپا خبرساز شده است.
«بری» دختر ۱۵ ساله دی‌استفانو، به اردوی اسکی رفته بود. دی‌استفانو، لحظه وحشتناک تماس تلفنی را به یاد آورد و گفت، «وقتی به تلفنم جواب دادم، صدای «بری» را شنیدم که گریه‌کنان و وحشت‌زده می‌گفت، «مامان کمکم کن!» و بعد صدای مردی آمد که سر «بری» فریاد کشید که تلفن را قطع کند. بعد همان مرد با من صحبت کرد و گفت، «دخترت پیش ماست، اگر می‌خواهی او را زنده ببینی، باید ۱ میلیون دلار به حسابمان واریز کنی. درضمن با پلیس و هیچ کس دیگر هم نباید حرفی بزنی.»
سازمان بسیج مستضعفین در آستانه روز جهانی قدس تأکید کرد: ملت مؤمن، انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی، پرشورتر از سال‌های قبل فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهد داد.
دستیار امیر قلعه‌نویی با اظهاراتی تند و کم‌سابقه در خصوص اتفاقات بازی استقلال صحبت کرد.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان توضیحاتی درباره مشکلات این تیم در کنفرانس خبری پیش از مصاف با آلومینیوم ارائه داد.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
فرزاد حسینخانی در هفته چهاردهم لیگ برتر روز پرفشاری را پشت سر گذاشت و فرصت سوزی‌های شاگردانش داد او را در آورد.
کاپیتان باتجربه صنعت نفت در حرکتی عجیب پیش از به ثمر رسیدن گل استقلال به سرمربی تیم گفت بازی تمام شده است.
کاپیتان باتجربه صنعت نفت در حرکتی عجیب از سرمربی خواست تیمش را از زمین بیرون بکشد.
یک شادی تکراری پس از همه گل‌ها برای تضعیف روحیه فوق ستاره آرژانتین گره‌گشای فرانسه برای قهرمانی نبود.
استقلال نتوانست در چارچوب هفته دهم لیگ برتر از سد آلومینوم عبور کند و ۲ امتیاز مهم خانگی را از دست داد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند برونو فرناندز بعد از شکست 6-3 منچستریونایتد مقابل سیتی در رختکن این تیم برای دقایقی طولانی بر سر هم‌تیمی‌هایش فریاد زده و آنها را تنبل توصیف کرده است.
ایگور تودور، سرمربی کروات مارسی، به اتفاقات رخ داده پیش از دیدار تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون واکنش نشان داد.
به این نتیجه نمی‌رسید که بد جوری به خاکی زده‌ایم و راه را اشتباه می‌رویم؟ حتی غبار بلند شده به هوا هم ما را به تأمل وانمی‌دارد که زمین را اشتباه گرفته‌ایم. باید به فریاد، هشدارمان داد که، هیچ عاقلی برای دشمن سرباز تربیت نمی‌کند، ولی ما با سخاوتِ تمام، این کار را انجام می‌دهیم.
نام برزگر به عنوان نامزدی که انصراف داده شنیده می‌شد آن هم به این خاطر که ممکن بود حضورش پس از امضای یک بیانیه خاص حاشیه‌هایی را ایجاد کند. پس از لغو انتخابات دوم مرداد خانه سینما به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد برای بررسی صلاحیت نامزدها، فرهاد توحیدی هم تایید نشده است. این فیلمنامه‌نویس و رییس سابق هیات مدیره خانه سینما در تماس ایسنا برای تایید این موضوع صرفا به خنده‌ای بسنده کرد.
پاره شدن پیراهن رضا اسدی با سماجت امین پورعلی لحظات حساسی را در دقایق تلف شده دیدار تراکتور و گل‌گهر سیرجان ایجاد کرد.
قاب‌های از رامین رضاییان و ریکاردو ساپینتو در پایان مسابقه این دو را ظاهرا در حال بگو مگو نشان می‌دهد.
واکنش پوتین به تحریم‌های اتحادیه اروپا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ