هومن در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: ظهر چهاردهم آبان ماه وقتی از بنگاه به خانه برگشتیم میان من و همسرم بحث شد. او شروع به داد و فریاد کرد و من از ترس آبرویم دهانش را گرفتم و سپس با شال او را خفه کردم سپس جنازه‌اش را با کمک پسرعمویم در باغ عمویم در فیروزکوه دفن کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این زن ابتدا قرص خواب‌آور به فرزندانش خوراند و بعد در نقشه بعدی قرص خواب‌آور را داخل غذا ریخت و به همسرش داد سپس با همدستی فرزاد، شوهرش را با یک روسری خفه کردند و لای فرش پیچاندند.
ژولیوس سزار، دولتمرد و ژنرال نظامی رومی بود که در سال ۱۰۰ قبل‌ازمیلاد متولد و در ۱۵ مارس سال ۴۴ قبل‌ازمیلاد به قتل رسید. قدرت و محبوبیتِ روبه‌افزایش او در میان مردم روم، به همراه جاه‌طلبی بی‌نظیرش او را آماج حملات قرار داده بود.
دسیسه یک مرد برای همسر عاشق پیشه‌اش
بررسی‌ها نشان داد مهرماه سال۹۹ دادخواست طلاق توافقی زوجین منجر به صدور گواهی عدم امکان سازش شده، مفاد گواهی مؤید این موضوع بود که زوجه در عوض طلاق و تملک شش دانگ یک واحد آپارتمان، کل مهریه را به زوج بخشیده و در دفترخانه نیز همین موضوع در سند طلاق قید شده است.
دسیسه سیاه دختر چاقوکش/ کشف بیش از ۱.۵ کیلو طلای قاچاق در یک طلافروشی درسیرجان/ شیرب‌های مرگ در عشق خونین/ ماجرای سیم داغ و قربانی کوچک!/ قتل آتشین پدر در دسیسه عروس و پسرش/ دوراهی معمایی در جنایت شبانه/ سرقت دالتون‌های معتاد در پوشش ماموران آب و برق!/ داستان‌های خیالی یک قاتل
قتل آتشین پدر در دسیسه عروس و پسرش
آمار و ارقام در ذهن نمی‌گنجد! ۸۵ هزار دلار بالاترین رقمی است که به گوش می‌خورد. مردان خسته و مأیوس به دیوار راهرو‌های پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تکیه زده‌اند. می‌گویند سرمایه و پس‌اندازشان بر باد رفته و تمام سؤال‌شان این است که به اموال برباد رفته‌شان می‌رسند یا نه! از آن‌ها می‌پرسیم که چطور به راحتی اعتماد کرده و دلارهایشان را برای فروش نزد افراد ناشناس بردند؟ همگی یک جمله می‌گویند که اعتمادسازی باند تبهکار طوری بود که فکرش را هم نمی‌کنید!
پیرزن تنها به مأموران گفت: در خانه نشسته بودم که ناگهان صدای مهیب افتادن یک شیئی به پشت بام خانه آمد که خودم را به حیاط رساندم که دیدم ابتدا یک گاوصندوق از پشت بام به داخل حیاط افتاد و سپس مرد جوانی خودش از پشت بام پایین آمد و وارد حیاط شد.
سالاد شوم در قتل مهین تاج/ جنجال هوو‌ها یا کلاهبرداری!/ دسیسه شوهر برای قتل زن ثروتمندش/ ناکامی در سرقت بیش از ۳ هزار کیلو سنگ آهن/ اعترافات موش‌کور بهشت زهرای تهران/ جنایت مسلحانه تیباسواران در تاریکی شب/ ۳ سال زندان برای کشتن پسر ناخلف
سالاد شوم در قتل مهین تاج/ جنجال هوو‌ها یا کلاهبرداری!/ دسیسه شوهر برای قتل زن ثروتمندش/ ناکامی در سرقت بیش از ۳ هزار کیلو سنگ آهن/ اعترافات موش‌کور بهشت زهرای تهران/ جنایت مسلحانه تیباسواران در تاریکی شب/ ۳ سال زندان برای کشتن پسر ناخلف
دسیسه شوهر برای قتل زن ثروتمندش
کارآگاهان با شناسایی حمید ۳۵ ساله به عنوان شخصی که از داریوش درخواست ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان غرامت را داشته، تحقیقات از وی را در دستور کار قرار دادند و در مراجعه به محل سکونت حمید اطلاع پیدا کردند که همزمان با تاریخ آغاز ماجرای ربوده شدن داریوش، حمید مراجعتی به خانه خود نداشته است.
دسیسه شیطانی خانم مربی رزمی‌کار برای استادش
دسیسه زن در قتل مرد بعد از عاشقانه های ممنوعه
فرمانده دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا قصد دارد تا با استفاده از گازهای سمی، در اوکراین حمله‌ای را تدارک دیده و روسیه را مقصر جلوه دهد.
دسیسه های دلهره آور داروخانه دار برای فراری دادن رقیب!
رئیس جمهور اریتره در مصاحبه ای تصریح کرد که توافق صلح میان اتیوپی و شورشیان تیگرای با دسیسه آمریکا به صورت عجله ای و برای جلوگیری از شکست شورشیان در میدان نبرد به امضاء رسید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط از طبقه دوم هنگام فرار از دست پلیس/ گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در مدرسه/ ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!/ نتقام اینستاگرامی از خواستگار سابق/ دسیسه سیاه زن تهرانی برای حذف شوهر پزشک!/ محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگبار/ ماجرای شلیک به افیون فروش قداره بند!/ اجاره مردان مسلح برای ربودن یک تاجر
دسیسه سیاه زن تهرانی برای حذف شوهر پزشک!
فرمانده انتظامی استان کردستان تاکید کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و اجازه حضور و تجمع مقابل بیمارستان کوثر را ندهند تا خدایی نکرده در دام توطئه‌ها و پروژه کشته‌سازی ضدانقلاب گرفتار نشوند و مشکلی برایشان پیش نیاید.
انزلی- فرمانده ناوگان شمال با بیان اینکه وقایع اخیر دسیسه دشمنان نظام به سرکردگی آمریکا است، گفت: امنیت موجود حاصل تلاش شبانه روزی تمامی نیروهای مسلح در کشور است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: غرب در حال برنامه‌ریزی برای ساخت داستانی است که در آن ادعا می شود روسیه آماده خرابکاری علیه یکی از کشتی‌های حامل غلات اوکراین است.
نماینده حزب صادقون عراق گفت که درخواست‌های انحلال حشد شعبی یا ادغام آن در نهادهای دولتی یک دسیسه خارجی است که ما هرگز اجازه پیاده شدن این طرح را نمی‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ