کاپیتان باتجربه صنعت نفت در حرکتی عجیب پیش از به ثمر رسیدن گل استقلال به سرمربی تیم گفت بازی تمام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کسب اکثریت آرای پارلمانی توسط حزب عدالت و توسعه و جریان‌های ائتلافی حامی اردوغان، احتمال پیروزی شخص او در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را افزایش داده است. قلیچدار اوغلو اگر هم بتواند اردوغان را شکست دهد باز هم با یک مانع بزرگ رو به رو خواهد بود و آنهم پارلمانی است که اکثریت آن‌را ائتلاف اردوغان و ملی‌گرا‌ها کنترل می‌کنند. تحلیلگران می‌گویند که این نتیجه هم مزیت بیشتری به اردوغان می‌دهد و باعث می‌شود که بسیاری از رای‌دهندگان از او حمایت کنند تا با یک دولت ضعیف در آینده رو به رو نشوند.
تیم بسکتبال دنور ناگتس در دیدار نخست از سری فینال کنفرانس غرب لیگ NBA مقابل لس آنجلس لیکرز به پیروزی رسید.
ارتش رژیم صهیونیستی جدیدترین آمار از دور جدید درگیری‌ها با مقاومت فلسطین در نوارغزه را منتشر کرد.
با این تصویربرداری افتضاح، کمک داور ویدئویی چه کمکی به فوتبال ایران می‌کند؟
مس کرمان که در بازی شش امتیازی هفته قبل خود برابر نفت آبادان از تصمیمات داوران متضرر شد، در چند روز گذشته صحبت های زیادی را در رابطه با داوری بازی های پیش روی خود انجام داد.
یک متخصص داخلی گفت: افرادی که ضعف سیستم ایمنی دارند همچون بیماری های دیابتی یا افرادی که دارو مصرف می کنند، در زمان های خاص ممکن است منجر به ویروس تبخال شود.
کمک داور اول دیدار نساجی و پیکان با عملکرد ضعیف خود باعث کلافگی اعضای دو تیم شده بود.
مسعود مرادی می‌گوید ورود تکنولوژی داور ویدیویی خواسته همه داوران ایرانی است.
مهدی تارتار می‌گوید با ورود تکنولوژی داور ویدیویی مشکلات در لیگ ایران به حداقل خواهد رسید.
کاپیتان باتجربه صنعت نفت در حرکتی عجیب از سرمربی خواست تیمش را از زمین بیرون بکشد.
نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت که دارو در کشور نایاب و کم است که این به ضعف عملکرد وزیر بهداشت بر می گردد.
اسطوره ۳۶ ساله تنیس جهان در ادامه نمایش ضعیف خود طی ماه های اخیر این بار در نخستین دیدار خود در دور پایانی تور جهانی تنیس ایتالیا، مقابل تیلور فریتز آمریکایی تن به شکست داد.
نفت با دور شدن سرمایه گذاران از دارایی‌های پرخطر در بازارهای گسترده‌تر، در بحبوحه چشم‌انداز ضعیف برای اقتصاد چین و اقتصاد جهانی، سود هفتگی خود را کاهش داد.
نفت با دور شدن سرمایه گذاران از دارایی‌های پرخطر در بازارهای گسترده‌تر، در بحبوحه چشم انداز ضعیف برای اقتصاد چین و اقتصاد جهانی، سود هفتگی خود را کاهش داد.
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشتند. همین تساوی باعث شد تیم گل‌گهر صدرنشین لیگ در پایان هفته هشتم شود.
گروهی از محققان با همکاری یک پژوهشگر ایرانی نانوذراتی برای مقابله با عفونت های ناشی باکتریهای مقاوم به دارو ابداع کرده اند که برای افراد با سیستم ایمنی ضعیف کارآمد است.
هافبک تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید با قضاوت ضعیف داور، طبیعی است هواداران واکنش نشان بدهند.
وینگر تیم فوتبال استقلال با انتقاد از داور گفت: غیر از صحنه پنالتی نساجی شاهد بازی کاملاً یک طرفه بودیم.
رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد مسائل مختلف این رشته به صحبت پرداخت.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از داور بازی صنعت نفت آبادان گفت: داور بازی داوری ضعیفی کرد و برای تیمی که بخواهد وقت تلف کند، این داور فوق‌العاده است.
بخش قابل توجهی از نشست خبری جواد نکونام بعد از با صنعت نفت به انتقاد از داور بازی اختصاص داشت.
فیلم‌‌های موقعیت مهدی با 14 نامزدی، علف زار با 13 نامزدی، برف آخر با 12 نامزدی، نگهبان شب با 9 نامزدی، دسته دختران با 7 نامزدی و خائن کشی با 6 نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت سیمرغ‌های بلورین دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ