یک شادی تکراری پس از همه گل‌ها برای تضعیف روحیه فوق ستاره آرژانتین گره‌گشای فرانسه برای قهرمانی نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در جریان ماراتون 8 گله اینترمیامی و اف‌سی دالاس در یک‌هشتم نهایی لیگز کاپ دو گل به ثمر رساند تا بار دیگر مهم‌ترین نقش را در پیروزی تیمش داشته باشد.
ادعای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، درباره عدم حضور در جام جهانی 2026 جنجال بسیاری به همراه داشته اما بسیاری آن را منطقی می‌دانند.
علی البلیهی، ستاره الهلال، می‌گوید نگران است که انتقال لیونل مسی به این تیم باعث اخراج او شود چرا که در جام جهانی با پیراهن تیم ملی عربستان با لیونل مسی درگیر شده بود.
لیونل مسی، ستاره بزرگ پاری سن ژرمن، قهرمان جهان و برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه پی‌اس‌جی شرکت کرد و درباره شرایط خودش و تیمش صحبت کرد.
لیونل مسی، برای اولین بار بعد از فتح جام جهانی، در یک مصاحبه شرکت کرد و به سوالات یک رادیوی آرژانتینی درباره تجربه‌اش از این اتفاق بزرگ صحبت کرد.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
فرانک رایکارد، مربی هلندی سابق بارسلونا، از قهرمانی لیونل مسی با آرژانتین در جام جهانی بی‌نهایت خوشحال شده بود.
لیونل اسکالونی دیگر تردیدی ندارد که لئو مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است و گفت که تلاش خواهد کرد او در جام جهانی 2026 نیز به میدان برود.
در بازگشت دوباره مسی به تمرینات پاری سن ژرمن، گالیته امیدوار است تا او را برای بازی روز چهارشنبه در اختیار داشته باشد.
وقتی لیونل مسی در استادیوم لوسیل مشغول جشن گرفتن قهرمانی آرژانتین بود جامی طلایی در دست داشت که جام اصلی نبود بلکه جامی فیک بود که توسط چند هوادار وارد زمین شده بود.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان همان قدر که به ستایش مسی پرداخت، به همان اندازه نیز از رونالدو انتقاد کرد.
لیونل مسی مدتی پیش اعلام کرد جام جهانی قطر آخرین جام جهانی او خواهد بود ولی حالا که جام طلایی در دستهای لئو است دلایل زیادی وجود دارد که او را در جام 2026 هم ببینیم.
جام جهانی در تنها جای خالی ویترین افتخارات مسی قرار گرفت تا هوادارانش با جرات بیشتری او را بهترین بازیکن تاریخ بنامند.
مسئولان برگزاری مراسم اختتامیه جام جهانی بر تن بهترین بازیکن جام لباس قطری پوشیدند.
فوق ستاره آرژانتین بیشتر از هر بازیکن دیگری در جام‌های جهانی جام قرمز را گرفته است.
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی و جوان، هنوز در جام جهانی نتوانسته درخشش خود در رده باشگاهی را تکرار کند.
لیونل مسی که امشب در بازی آرژانتین و استرالیا هزارمین مسابقه دوران فوتبالی‌اش را برگزار می‌کند در دقیقه 35 یک گل تماشایی به ثمر رساند تا تیمش را از حریف پیش بیندازد.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با عبور از مارادونا، چهارمین بازیکنی است که بیشترین بازی‌ها را در تاریخ جام جهانی انجام داده است.
برد عربستان مقابل آرژانتین بدون درخشش دروازه‌بان زردپوش به دست نمی‌آمد.
لیونل مسی در نظرسنجی ها بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین بازیکن جام جهانی دارد. کریم بنزما و کیلیان امباپه شانس های بعدی هستند.
جام جهانی 2022 قطر ممکن است آخرین جام جهانی این ابرستاره دنیای فوتبال باشد و به همین خاطر است که این تورنمنت اهمیتی بیشتر از جام‌های جهانی قبلی دارد.
در صورت درخشش آلبی سلسته در جام جهانی و پیشروی آنها تا فینال رقابت ها ممکن است شاهد هزارمین بازی رسمی لیونل مسی باشیم.
جام شماره چهل‌ویک روی دستان لئو مسی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ