سرمربی تیم فوتبال ساپیا می‌گوید برخی از تیم ها با داد و فریاد سوت داوران را به نفع خود برمی‌گردانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر بیشتر اوقات به حالت جنینی می‌خوابید، یعنی اغلب احساس می‌کنید نیاز به محافظت شدن، درک شدن و همدردی دارید. شما با این شکل از خوابیدن سعی میکنید خودتان را از مشکلاتی که در دنیای پیرامون خود با آن‌ها مواجه می‌شوید جدا کنید
حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای در دیدار نوروزی محسن رهامی گفت: یک سری اشتباهات از خود ما در گذشته سر زده که امروز داریم بابت همان اشتباهات مجازات می‌شویم. تا به این اشتباهات اعتراف نکنیم کاری درست نمی‌شود. چون اگر اعتراف نکنیم معنایش این است که می‌خواهیم این اشتباهات را تکرار کنیم. خداوند در مورد توبه هم همین را می‌گوید. اگر در حضور جمع گناهی کرده‌اید باید در حضور جمع اعتراف کنید نه اینکه در حضور جمع برای جامعه یک اشتباه بزرگ مرتکب می‌شوید و بعد نصف شب در خانه توبه می‌کنی؛ این فایده ندارد، باید در حضور مردم باشد.
سرهنگ جهان تاب تصریح کرد: حضور خودرو های شخصی در مناطق شهری استان بسیار قابل توجه است و در برخی مواقع نقاط استان به دلیل ترافیک شدید، قفل می شود، بنابرین در این ایام و در روزهای نوروزی از شهروندان می‌خواهیم که ترددهای خود را مدیریت کنند.
نماینده تهران در مجلس می‌گوید: ما وقتی به دنبال باحجابی در جامعه می‌رویم به این خاطر نیست که یک فرد کم‌حجاب و بی‌حجاب را پیدا کنیم و به او به صورت شخصی، تذکر دهیم. ما می‌خواهیم به او بگوییم بی‌حجابی شما، آثار ثانویه هم در جامعه دارد که آثار ثانویه باعث تضعیف عمومی جامعه می‌شود و این موضوع برای کیان نظام هم خطرناک است.
وزیر نفت گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در کارت‌های جایگاه‌داران اعمال نشده، اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند.
وزیر نفت گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در کارت‌های جایگاه‌داران اعمال نشده، اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند.
اگر می‌خواهید با هزینه کمتری سفر کنید و البته خودتان خودروی شخصی ندارید، بهترین وسیله، اتوبوس‌های مسافرتی است. هزینه هواپیما معمولا گران تمام می‌شود. ولی سفر با اتوبوس، اگرچه زمان رفت‌وآمدتان را طولانی‌تر می‌کند،‌ کم‌هزینه‌تر است.
امام جمعه مشهد گفت: خواهران متدین و باایمانی که منتظر ظهور هستند و برادران مؤمن و بابصیرتی که در این میدان برای پایان عصر غیبت تلاش می‌کنند، این‌ها نباید اجازه دهند که کشف حجاب صورت بگیرد. دشمن می‌خواهد شخصیت فرهنگی و معنوی حجاب را از بین ببرد و آن را یک پدیده حاکمیتی و اجباری قلمداد کند که در این شرایط، مسئولیت بر دوش مردم خواهد بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: از متولیان سازمان بوستان‌ها می‌خواهم متناسب با قوانین و به دور از سلیقه اقدام به بررسی عوارض کرده و حق‌الناسی بر گردن مردم نگذارد.
رئیس فدراسیون شطرنج با تاکید بر اعلام استعفای خود از این فدراسیون در مورد دلیل آن توضیح داد و گفت: طی دو سال به آنچه متعهد شده بودم، عمل کردم بنابراین می‌خواهم به خاطر مسائل شخصی بروم.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
شادی گل یک مساله شخصی است و باید دید بعد از گل چه اتفاقی رخ می‌دهد. وقتی که اینجا هستیم، می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم. تیم ملی برای ایران است. ما پایبند به همه چیز هستیم
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ایران گذاشتند تا بتوانند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند.
افرادی که دکتر فرهود پدر علم ژنتیک را رباییده بودند هدفشان از این جرم را انتقام شخصی بیان کردند.
رییس‌جمهور گفت: کسانی که فکر می‌کردند دین امر فردی و شخصی است و کاری به امور اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی ندارد، به برکت خون مطهر شهیدان در عالم بیدار شدند و امروز همه مسلمانان در همه عالم می‌خواهند مثل یک مسلمان زندگی کنند و تمام شئونات زندگی‌شان بر اساس اسلام و اصول اسلامی باشد.
سرنا ویلیامز در این باره اظهارداشت: می‌خواهم زندگی متفاوتی را تجربه کنم، مثلا مادر باشم و نسخه متفاوتی از سرنا را کشف کنم. از نظر فنی هنوز جوان هستم، اما می‌خواهم زندگی شخصی خودم را هم داشته باشم.
رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال برخی شایعات درباره گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از محمد احمدزاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی را رد کرد.
از همه پیام‌های هواداران متشکرم اما شخصیت من اینطور است که کمتر حرف می‌زنم و بیشتر می‌خواهم عمل کنم؛ الان هم می‌خواهم کیفیت خودم را نشان دهم.
از همه پیام‌های هواداران متشکرم، اما شخصیت من اینطور است که کمتر حرف می‌زنم و بیشتر می‌خواهم عمل کنم؛ الان هم می‌خواهم کیفیت خودم را نشان دهم. اولین حرف‌های لوکادیا با پیراهن پرسپولیس!
از همه پیام‌های هواداران متشکرم اما شخصیت من اینطور است که کمتر حرف می‌زنم و بیشتر می‌خواهم عمل کنم؛ الان هم می‌خواهم کیفیت خودم را نشان دهم.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا توافق جدیدی با ایران را جهت احیای برجام امضا نکند.
وسلی فوفانا، مدافع لسترسیتی با چلسی به توافق شخصی دست یافته، اما پیشنهادهای هنگفت این باشگاه از سوی لستر رد شده و این انتقال در هاله ای از ابهام قرار دارد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانیه اخیر میرحسین،گفت:بی‌اعتنایی نسبت به او بهترین پاسخ است؛ موسوی یک شخصیت مرده سیاسی است که با این کار می‌خواهد خود را زنده کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانیه اخیر میرحسین،گفت:بی‌اعتنایی نسبت به او بهترین پاسخ است؛ موسوی یک شخصیت مرده سیاسی است که با این کار می‌خواهد خود را زنده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ