متهم درباره روز حادثه گفت: آن روز دوباره به خاطر بیماری‌ام لباسم خیس شد و او به من بی‌احترامی کرد و با داد و فریاد و عصبانیت دوباره شروع کرد به شستن فرش و مبل خانه من به او اعتراض کردم و در یک لحظه عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم که منجر به مرگش شد. پس از آن جسدش را به حمام بردم. متهم در پاسخ به این سؤال که چرا پس از قتل همسرت را مثله کردی، گفت: اصلاً یادم نمی‌آید که دست به چنین کاری زده باشم. اگر هم این کار را کردم علتش را نمی‌دانم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
یک مرد استرالیایی مبتلا به ای ال اس با کمک ایمپلنتی متعلق به شرکت سینکرون که در مغز او نصب شده با رایانه ارتباط برقرار کرده و می تواند پیام بفرستد و بازی رایانه ای انجام دهد.
کاپیتان صنعت نفت نقش اول پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان بود.
کانر مک گرگور بازگشت خود به UFC را تایید و سه رقیب بعدی خود را هم معرفی کرد.
نامادری مسعود گفت: چند روز قبل خواهرم زایمان کرد و من برای مراقبت از او به خانه‌اش رفته بودم، وقتی برگشتم مسعود را ندیدم. قالیچه کوچکی که در اتاق خواب داشتیم هم نبود، وقتی سراغ آن را از همسرم گرفتم مدعی شد قالیچه را مسعود به فقرا داده است. دختر خوانده‌ام نیز چون خارج از تهران کار می‌کند، آن زمان در خانه نبود. پدر ۷۱ ساله مسعود نیز ابراز نگرانی می‌کرد و مدعی بود که از سرنوشت پسرش بی‌اطلاع است.
رشت- فرمانده انتظامی بندرانزلی از غرق شدن یک مرد ۳۷ ساله اهل اراک خارج از محدوده طرح سالم‌سازی دریا در این شهرستان خبر داد.
سرمربی اسپانیایی تراکتور به تبریز بازگشت تا با خبر محرومیت ناگهانی خریدهای تابستانی خود برای دیدار با سپاهان اصفهان روبرو شود.
عمر عبدالرحمن، مرد سال سابق آسیا، روز گذشته با چهره‌ای جدید در تمرین تیم فوتبال الوصل حاضر شد.
در حالی که سایه بحران سیاسی و اقتصادی بر سر لبنان ادامه دارد، رئیس بانک مرکزی که متهم به پرونده‌های بزرگ فساد مالی است پس از ۳۰ سال بالاخره از منصب خود کنار می‌رود.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
متهم درباره انگیزه قتل گفت: وقتی متوجه شدم همسرم به من خیانت کرده است با هم بحثمان شد او درحالی که هیچ ابایی از پنهان کردن این موضوع نداشت حرف‌هایی به من زد که بشدت عصبانی شدم و خون جلوی چشمانم را گرفت به آشپزخانه رفتم و با برداشتن یک چاقو به سراغ المیرا رفتم و او را با ضربه چاقو به قتل رساندم.
احتمال بازگشت کارل هاینز رومنیگه، مرد کهنه کار آلمانی به باشگاه بایرن مونیخ وجود دارد.
یک مرد ناشناس در کره شمالی گفت: من را عصبانی می‌کند که زندگی ما بسیار سخت است؛ و کیم جو آئه که خوب غذا می‌خورد و خوب زندگی می‌کند، همیشه با لباس‌های شیک در تلویزیون حضور دارد.
همسر ۵۶ ساله مقتول در بازجویی‌های تخصصی در نهایت به قتل همسر سابق خود اعتراف و عنوان کرد وی را با ضربه چاقو و سپس پیچاندن طناب به دور گردنش به قتل رسانده است. زن میانسال انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شدید با همسر سابقش عنوان کرد و اینکه شوهرش قصد داشته پسرش را از او بگیرد و همین موضوع باعث شده به فکر انتقام و قتل بیفتد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
آخرین آمار کرونا در ایران دستگیری مهندس برق با اسلحه/ بازداشت عامل تعرض به دانش‌آموز ۸ ساله کوهدشتی/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ اشک‌های زن ۷۰ ساله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ جیغ وحشت در سکوت صبحگاهی/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
متهم گفت: با شنیدن حرف‌های همسرم خیلی عصبانی شدم و می‌خواستم خودم را بکشم، اما او مانع کارم شد. بعد تصمیم گرفتیم باهم دست به خودکشی بزنیم که دل‌مان برای بچه‌های‌مان سوخت و در نهایت با پیشنهاد همسرم تصمیم گرفتیم مرد راننده را به قتل برسانیم.
همسر اول مرد چینی تصمیم گرفت این رفتار همسرش را به گونه‌ای سنگین‌تر جبران کند. این خانم همسرش را مجبور کرد تا تمام اموالی که آن‌ها بعد از ازدواج خریده بودند را به نامش بزند. از طرفی نفر سومی که به رابطه آن‌ها آسیب زده بود، باید مبلغ ۳.۷۹ میلیون یوان را هم به همسر قانونی مرد، پرداخت می‌کرد. علت هم این بود که رابطه غیر قانونی با شوهر این خانم آغاز کرده و باعث آسیب به زندگی شان شده بود؛ طبق تبصره‌هایی که وکیل زیرک زن اول کنار هم چید، جریمه نقدی برای زن دوم تعیین شد.
بسیاری از مردم مکزیک همچنان از عملکرد تاتا مارتینو، سرمربی سابق این تیم، برابر آرژانتین عصبانی هستند.
پس از دستگیری نادر؛ وی مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل سیامک اعتراف کرد. متهم در توضیح ماجرا گفت: ۲ سال پیش با لیلا ازدواج کردم و زندگی‌مان خوب بود تا اینکه چند ماه قبل متوجه شدم که سیامک برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است. بعد از مدتی موفق شدم شماره تلفن سیامک را پیدا کنم و از او خواستم تا دست از مزاحمت بردارد، اما مرد جوان در کمال وقاحت حرف‌هایی زد که خیلی عصبانی شدم.
رضا نعلچگر یکی از باوفاترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است، او هیچ گاه برای تیمش حاشیه درست نکرد.
مرد که از دست زنش عصبانی بود در یک لحظه دختر ۴ ساله را به عقب هل داد. دختر عقب عقب رفت و با شدت روی زمین افتاد و سرش به لبه حوض اصابت کرد. زن و شوهر جوان وقتی دیدند دختربچه بیهوش روی زمین افتاده درگیری‌شان را رها کرده و سراغ دختر رفتند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دردسر مرگ سارق برای مالباخته‌ها/ راننده عصبانی زن جوان را زیر گرفت/ ماجرای فیلم چاقوکشی خانوادگی!/ رهایی پسر ۵ ساله از چنگ آدم ربایان/ ماجرای سقوط پیرمرد از دیواره سنگی رودخانه/ قتل عام ۱۰ نفر به دست مرد شیشه‌ای/ نیمروی خونین!/ شوهرم می‌خواست مرا با تبر بکشد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای گل فروش تزریقی!/ درخواست طلاق به خاطر عشق به فوتبال/ دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی/ قتل هولناک راننده پیک اینترنتی در درگیری ۲۰ نفره/ همدستی پدرزن و داماد برای سرقت از خانه‌های کرج/ رهایی گروگان ۳ میلیاردی در کمتر از ۲۴ ساعت/ ۲ بار قصاص برای تیرانداز سیاه پوش!/ پایان مرگبار میانجیگری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ