رئیس جمهور که به منظور شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» و به دعوت همتای قزاق خود عازم قزاقستان شده بود، دقایقی قبل وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.
رئیس فدراسیون والیبال برای بررسی شرایط میزبانی ارومیه در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا 2023 وارد این شهر شد.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: باید با سیستم قضائی فرایند خودکاری را ایجاد کنیم که اگر ساختمانی پس از چند بار تذکر گرفت دیگر وارد فرایندهای قضائی نشود و به صورت خودکار پلمب شود.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت:اتوبوس‌های دست دوم که در مورد آن می‌گوئیم تقریباً در حد نو هستند نمی‌توانیم مردم را منتظر نگه داریم و می‌خواهیم سریع‌تر این اتوبوس‌ها را وارد کنیم
رئیس سازمان حج و زیارت به منظور نظارت بر امور زائران ایرانی در مکه مکرمه وارد این شهر شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از جمع آوری بیش از ۲۰ واحد تفکیک و بازیافت پسماند در شهر ری خبر داد.
ارومیه - معاون امور مجلس رئیس جمهور صبح جمعه با استقبال مسئولان آذربایجان غربی وارد ارومیه شد و با حضور در گلزار شهدای باغ رضوان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
سید ابراهیم رئیسی که به منظور سفری دو روزه به سوریه عزیمت کرده است، با استقبال گسترده مردمی وارد زینبیه دمشق شد. رئیس جمهور، پیش از زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س)، با جمعی از خانواده شهدا‌ی محور مقاومت دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین مرقد مطهر حضرت زینب (س) را در شهر دمشق زیارت کردند.
شهر سیده زینب(س) در جنوب دمشق، پایتخت سوریه، خود را برای پذیرایی از ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که امروز چهارشنبه در رأس هیئتی سیاسی و اقتصادی وارد سوریه شده آماده می کند.
رئیس‌جمهور کشورمان دقایقی قبل وارد شهر دمشق پایتخت سوریه شد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ بلیت و کرایه‌ها تا قبل از شروع اردیبهشت ماه ممنوع است و ایرادات مصوبه پس از بررسی در کمیسیون وارد صحن خواهد شد.
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
اهواز - رئیس جمهور دقایقی قبل به منظور افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان از طریق فرودگاه آبادان وارد این شهر شد.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در همایش سالانه انجمن مالی ایران که در شهر اصفهان گفت: متعادل کردن روابط بین ذینفعان و جلوگیری از وارد شدن زیان به یک طرف از سوی ذینفع دیگر دستور کار جدی ما است.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید قرارگاهی برای آلودگی هوا ایجاد شود و رئیس جمهور خود وارد عمل شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال واگن جدید نخواهیم داشت و تمرکز بر نوسازی است و البته اگر در اسرع وقت مبلغ پرداخت شود، یک سال و نیم آینده ۶۳۰ واگن‌ از چین به ایران ارسال خواهد شد.
رئیس جمهور گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
رئیس جمهور گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ساخت سامانه موشکی هایپرسونیک گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای عظیمی که از سوی جوانان دانشمند حاصل شده هراسی بزرگ بر پیکره دشمنان انقلاب وارد کرده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: واگن های مترو به این زودی وارد نمی‌شود، خرید واگن از چین و دیگر اقدامات یک سال و نیم زمان می‌برد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه هنوز ترکش‌های تفکرات و تصمیمات غلط مدیران قبلی بر پیکر جامعه و مردم جراحت وارد می‌کند.
رئیس جمهور کشورمان صبح امروز (جمعه) وارد محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری‌های شانگهای در شهر سمرقند ازبکستان شد.
شیراز – «محسن رضایی» معاون اقتصادی رئیس جمهور وارد استان فارس و شهر شیراز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ