رئیس جمهور گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارجاع درخواست استیضاح وزیر کشور به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خبر داد.
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصویب مجدد مصوبه تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران در جلسه امروز کمیسیون شوراها خبر داد.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف از تأیید بخش‌های اصلی لایحه شوراهای حل اختلاف و فراهم شدن امکان استخدام کارکنان شورای حل اختلاف پس از سال‌ها تلاش خبر داد.
معاون قضایی مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از اصلاح ایرادات لایحه شوراهای حل اختلاف در مجلس شورای اسلامی و امکان استخدام ۱۰ هزار نفر در شوراها خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با افزایش تعداد نمایندگان مجلس خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس شورای شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ارتقای جایگاه شوراها نیازمند اصلاح وباز نگری در قوانین مجلس است.
همایش ملی روز شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور رئیس‌جمهور در تالار بزرگ کشور برگزار شد.
وزیر کشور گفت: انتظار است که شوراها همه تلاش خود را برای عینیت بخشیدن به راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات پرشور متمرکز کنند.
همایش ملی روز ملی شوراها با حضور رئیس جمهور
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، ثبت نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، در انتخابات مجلس ممنوع شد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: کار شوراها مشارکت دادن مردم برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور است. این مشارکت می‌تواند در همه حوزه‌های ورزشی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: یکی از نمادهای مردم سالاری دینی شوراهاست و دولت هم معتقد به آن است.
وزیر کشور با بیان اینکه از لحاظ کارکردی ما ۴ قوه در کشور داریم، گفت: دلیل این موضوع این است که شوراها رکن مهمی از تولید قدرت و نقش‌آفرینی در پیشرفت کشور هستند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی طرح اصلاح جداول حوزه انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
اصفهان-رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه شوراها و شهرداران می توانند امید را در دل مردم بوجود آورند، گفت: با امید آفریدن در دل مردم و یکدلی می توان شهرها را به خوبی اداره کرد.
رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه معتقدیم فصل هفتم قانون اساسی که در مورد شوراها است، عملاً متوقف شده، گفت: آنچه قانون اساسی برای شوراها از حقوق و وظایف در نظر گرفته، اجرایی نشده است.
چمران گفت: بهتر است شهردار را شوراها انتخاب کنند زیرا شورایاری ها در موضوعات شهری تخصص دارند.
پرویز سروری با صدور پیامی گفت:شوراها ارتباط مستقیمی با روستا و عشایر و مسائلی چون کشاورزی و دامداری و مسئله مهم امنیت غذایی دارند که این امر بیانگر اهمیت نقش شوراها به ویژه شوراهای روستااست.
رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: از خانواده امینی دعوت کردیم برای بیان اظهارات خود به کمیسیون شورا‌ها بیایند و مقرر شد که امکانات ایاب و ذهاب و اسکان در تهران برای خانواده امینی فراهم شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناظرانی را برای شوراها و مجامع مختلف انتخاب کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناظرانی را برای شوراها و مجامع مختلف انتخاب کردند.
هم‌زمان با سال‌روز ولادت با سعادت امام رضا (ع)، تولید انبوه وانت آریسان ۲ در شرکت ایران خودرو خراسان آغاز می‌شود.
آقایان! فرصت تجدیدنظر در رای بد، برای چنین روزهایی گذاشته شده است. ما خواهان دلجویی از استاد #مهرجویی و رسیدگی به رفع موانع فیلم لامینور و اکران نوروز‌ی آن هستیم. وقتی فيلمنامه يا فيلمي بطور كامل وارد شوراهاي پروانه ساخت يا نمايش مي شود و با مهر تاييد و موافقت از شورا بيرون مي‌آيد، براي تمديد زمان آن دیگر هیچ نيازی به تشكيل دوباره شورا نيست و این داستان محلی از اعراب ندارد. انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره این روند سیاست‌گذاری‌ها و شیوه‌های نظارتی و نحوه تعامل مدیران سینمایی با سینماگران، نگران است و هشدار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ