رئیس سازمان حج و زیارت به منظور نظارت بر امور زائران ایرانی در مکه مکرمه وارد این شهر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نام نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از سوم مردادآغاز می‌شود.
‌ رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عملیات انتقال حجاج ایرانی با انجام آخرین پرواز به اتمام رسید و آخرین گروه زائران از طریق فرودگاه جده وارد عربستان شدند.
رئیس سازمان حج و زیارت از روند خدمات‌رسانی در بیمارستان هلال‌احمر ایران در مکه و در مراسم حج ۱۴۰۲، بازدید کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به نقش خادمان فرهنگی در برگزاری حجی باصلابت، بر هم افزایی و هم اندیشی برای ارائه بهترین خدمات به زائران ایرانی تاکید کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج در مدینه اظهار کرد: درعملیات حج ۱۴۰۲ از بازخوردها استفاده و همزمان اصلاحات انجام می شود.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: پرواز کاروان‌های زائران ایرانی خانه خدا به جده از روز شنبه سیزدهم خرداد آغاز می‌شود.
سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت برای نظارت بر روند ارائه خدمات به حجاج و کاروان‌های ایرانی با استقبال نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان وارد مدینه منوره شدند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: طبق پیش‌بینی اولیه ثبت‌نام اربعین بعد از حج آغاز خواهد شد.
نخستین گروه از عوامل اجرایی مراسم حج تمتع امسال یکشنبه شب با بدرقه رئیس سازمان حج و زیارت از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به سوی مدینه منوره پرواز کردند.
همایش توجیهی - آموزشی خادمین حج اولی اعزامی از سوی سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به سرزمین وحی با حضور سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اهتمام داشتن در شاخص‌های اخلاقی همانند سعه صدر، اخلاق نیکو و آراستگی برای عوامل اجرایی حج امسال، گفت: خدمات رسانی مطلوب موجب افزایش رضایتمندی زائران میشود.
رئیس جدید سازمان حج و زیارت هوشمند سازی سیستم‌های اجرایی، توجه به آینده پژوهی و تلاش در جهت افزایش اعتماد و رضایتمندی زائران را از اقدامات انجام شده در این سازمان عنوان کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «سید عباس حسینی» را به عنوان معاون وزیر و رئیس جدید سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
حسینی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اولویت سفر حج با کسانی است که در سال ۹۹ ثبت نام کردند و نتوانستند به خاطر کرونا به حج بروند و پولشان را کامل واریز کرده اند می باشد.
توضیحات حسینی رییس سازمان حج را در خصوص نرخ ارز و هزینه نهایی سفر به خانه خدا در سال ۱۴۰۲ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تفاهم نامه حج تمتع ۱۴۰۲ برای اعزام حجاج کشورمان میان رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبه کردیم که ارز سوبسیددار به ما بدهند و یک خط اعتباری در هر سه ماه با یک نرخ مصوب داشته باشیم تا زائران دچار تلاطم قیمتی ارز نشوند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبه کردیم که ارز سوبسیددار به ما بدهند و یک خط اعتباری در هر سه ماه با یک نرخ مصوب داشته باشیم تا زائران دچار تلاطم قیمتی ارز نشوند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: قطعاً امسال حج دو نرخی خواهیم داشت زیرا کسانی که سال ۹۹ ثبت نام کردند با تخصیص ارز ۹ هزار تومانی ثبت نام خود را تکمیل کردند.
رئیس سازمان حج و زیارت از انصراف ۴۰ هزار زائر عتبات از سفر به دلیل نوسانات ارزی خبر داد.
رئیس سازمان حج و زیارت، در سفر به سوریه و گفتگو با مقامات این کشور، تامین امنیت، کرامت و سلامت زائران را، مورد تاکید قرار داد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تعداد ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر نام نویسی خود را در سامانه سماح قطعی کرده و مشمول بیمه اربعین می شوند.
رئیس سازمان حج و زیارت، از فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر از کارگزاران در واحد امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان در اربعین خبر داد و گفت: ۲ میلیون و ۴۰ هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امسال حجی روان، بدون حاشیه و موفق را شاهد بودیم، گفت: امسال رضایت بیش از ۹۰ درصدی زائران محقق شد .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ