رئیس شورای شهر تهران گفت: واگن های مترو به این زودی وارد نمی‌شود، خرید واگن از چین و دیگر اقدامات یک سال و نیم زمان می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی چمران تهران همچنین به موضوع حجاب و رعایت آن در سطح شهر و مترو اشاره کرد و گفت: هیچ تفاوتی در خصوص رعایت حجاب در مترو و خیابان ندارد و باید همه آن را رعایت کنند ضمن اینکه باید جداسازی واگن‌های مترو نیز برای بانوان و آقایان هم انجام شود که این موضوع عملیاتی شده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: از بهمن ماه سال گذشته پروژه ارتقای کیفی ۲۹ رام قطار کلید خورده است و تا خرداد سال آینده تمام قطارهای خود را اورهال می‌کنیم.
مسافران مترو لندن امروز به دلیل پرشدن واگن‌ها از دود با شکستن شیشه تلاش کردند تا از آن‌ها بیرون بیایند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در خصوص طرح درهای جداکننده در قطار توضیحاتی ارائه داد.
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: سیاستمداران به جای استفاده ابزاری و تبلیغاتی از تلاش زحمتکشان متخصص در مترو و کشور باید به فکر تامین اعتبار برای ساخت واگن‌ها چه ملی و چه غیر ملی در داخل باشند.
در مترو بین واگین زنان و مردان پرده کشیده شده است. روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد بین واگن زنان و مردان در مترو تهران، پرده‌ای برای جداسازی این واگن‌ها از هم نصب شده است.
موج این انفجار که ناشی از نشت گاز بود واحد‌های مسکونی با فاصله حدود ۵۰۰ متری را لرزاند.
مدیر روابط عمومی مترو گفت: چکش‌های ایمنی برای تعویض و بهسازی برداشته شده بودند که روز دوشنبه ۱۵ اسفند به واگن‌ها بازگردانده خواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرارداد ساخت ۱۱۳ دستگاه واگن در داخل کشور بسته شده که حداقل ۱۵ ماه زمان می برد تا به دست ما برسد.
چمران رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در گذشته واگن‌های مترو به جای تعمیر رها شده و از آن‌ها قطعه برداری کردند، حالا امروز همان‌ها طلبکار شدند، گفت: حالا پیشنهاد دادند که شهردار را عوض کنیم و فکر می‌کنند که ما منتظر پیشنهاد حضرات هستیم که شهردار را عوض کنیم.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از خودکفایی حدود ۸۵ درصدی کشور در تولید واگن‌های مترو و قطعات آن خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان ریلی و اورهال کردن دو سوم قطارهای مترو، یک ضرورت است.
عضو شورای شهر تهران گفت:به همان صورت که نباید به سمت اتوبوس‌های دست دوم برویم با اجاره واگن‌های مترو هم مخالفیم.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد واگن‌های اجاره‌ای مترو که مدیران شهرداری در مورد آن صحبت کردند توضیحاتی ارائه کرد.
پیگیری‌ها از روابط عمومی مترو تهران حاکی از این است که اصلاً چیزی به نام واگن آقایان وجود ندارد. یک و نیم واگن ابتدایی قطار از هر طرف ویژه بانوان است و چهار واگن دیگر از مجموع ۷ واگن قطار، عمومی.
پیگیری‌ها از روابط عمومی مترو تهران حاکی از این است که اصلاً چیزی به نام واگن آقایان وجود ندارد. یک و نیم واگن ابتدایی قطار از هر طرف ویژه بانوان است و چهار واگن دیگر از مجموع ۷ واگن قطار، عمومی.
شهردار تهران گفت: درحال توسعه مترو هستیم و تا نوروز ۲۵ خودروی برقی وارد چرخه حمل و نقل عمومی خواهد شد.
فردی که با آتش زدن صندلی یکی از واگن‌های مترو ایستگاه صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت، توسط پلیس مترو دستگیر شد.
پلیس تهران از دستگیری فردی که با آتش‌زدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت خبر داد.
فردی که با آتش زدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت، توسط پلیس مترو دستگیر شد.
چالش قیمت گذاری مسکن در بورس کالا، یک مسئله مهم است، اینکه به چه نحوی می‌خواهند قیمت مسکن را برای تعداد قابل توجه‌ای واحد مسکونی فرموله کنند، خود معضل مهمی است، زیرا همانطور که اشاره شد این واحد‌های در جزییات بسیار متفاوت هستند، زیرا به نوعی مسکن کالایی همگن محسوب نمی‌شود، اینکه قیمتگذاری چگونه می‌خواهد باشد، خود یک موضوع مهم قلمداد می‌شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مقداری از هزینه واگن ها باید پیش پرداخت می شد و دولت این موضوع را تقبل نکرده‌ است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مقداری از هزینه واگن ها باید پیش پرداخت می شد و دولت این موضوع را تقبل کرده‌ است.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: لوکوموتیو و واگن‌های سه رام قطار ۹ واگنه در خط پنج مترو تهران اورهال شده و به چرخه فعالیت برگشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ