رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ بلیت و کرایه‌ها تا قبل از شروع اردیبهشت ماه ممنوع است و ایرادات مصوبه پس از بررسی در کمیسیون وارد صحن خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با افزایش تعداد عملیات‌های مقاومتی از سوی مبارزان فلسطین در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی مجبور شد تعداد نظامیان خود در کرانه باختری را افزایش دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: نمی‌توان برای شرایط خاص آب و هوایی و ترافیکی که منجر به افزایش قیمت کرایه می شود جدول درست کرد بلکه نیازمند سامانه الکترونیکی هستیم.
درحالی که قرار بود بلیت مترو تهران ۲۵ درصد افزایش داشته باشد و افزایش کرایه تاکسی ها نیز مطابق با رفاه حال کارگران و رانندگان باشد اما مشاهده می‌شود که این اتفاق رخ نداده است.
از امروز اول اردیبهشت و مطابق با مصوبه شورای شهر تهران کرایه تاکسی و قیمت بلیت مترو و اتوبوس افزایش یافت.
افزایش بهای بلیت مترو و اتوبوس و کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.
رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه شهرداری تهران رسما پیش از سال جدید به شهرداری تهران ابلاغ شده است، افزود: افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.
بر اساس تصویب اعضای شورای شهر تهران از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی ۲۵ درصد افزایش یافت و کرایه تاکسی میان مسافران تقسیم شد.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
افزایش قیمت ۴۰ درصدی کرایه تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
رئیس شورای شهر تهران گفت: فرمانداری افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان را تا نرخ تورم مجاز اعلام کرده است و نرخ تورم نیز اکنون ۴۷ درصد است.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد افزایش 40 درصدی بهای کرایه مترو داده شده است.
قائمی با بیان اینکه قرار شد روز شنبه آتی جلسه بدون سقف زمانی برای تعیین نرخ کرایه برگزار شود، در مورد پیشنهادات شهرداری تهران برای نرخ کرایه سال آینده گفت: پیشنهاد شهرداری برای بلیت مترو افزایش حدود ۴۰ درصد بود و برای اتوبوسرانی مدل پیمایشی مدنظر بود و همچنین نرخ پیشنهادی برای تاکسی نیز در حدود مترو بود، اما تاکید می‌کنم که ارقام نهایی نشده است.
محمدحسین پویانفر، مداح سرشناس نسبت به افزایش قیمت گوشت و گرانی‌ها اعتراض کرد.
در پی افزایش قیمت دلار، همتی به دولت رئیسی کنایه زد.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی تاکید کرد که عملیات‌ های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری، صرف نظر از نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی یا تغییر کابینه ها روز به روز در حال افزایش است.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هر ساله نرخ کرایه سرویس مدارس در شورای شهر مصوب می‌شود و برای سالجاری نیز پیش بینی شده به طور متوسط ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشیم، اما از آنجایی که در برخی موارد در سال گذشته افزایشی وجود نداشته، مشکلات خاصی در برخی مسیر‌ها وجود دارد و برای سال جاری اجازه داده شد تا سرویس مدارس متوسط ۲۵ درصد و حداکثر تا ۳۵ درصد افزایش نرخ داشته باشند.
رئیس شاباک با اذعان به افزایش ۳۰ درصدی عملیات های ضد صهیونیستی در کرانه باختری گفت: دیگر در کرانه باختری آزادی عمل نداریم و هر شب نظامیان ما هدف تیراندازی قرار می گیرند.
تسوی یحزکیلی تحلیلگر صهیونیست امروز جمعه در ارتباط با تحولات اخیر کرانه باختری و افزایش عملیات فلسطینی ها در این منطقه اظهار نظر کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: درچارچوب حمایت از ناوگان اتوبوسرانی مقرر شد کرایه اتوبوس‌ها برای سفرهای اربعین قدری افزایش یابد تا بخشی از هزینه‌های سفر یکسره را جبران کند.
منابع صهیونیستی اذعان کردند بدلیل نگرانی شدید مقامات رژیم صهیونیستی از عملیات های مقاومتی فلسطینی ها، تحرکات ارتش این رژیم در کرانه باختری افزایش یافته است.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: کرایه اتوبوس تهران- ایلام در ایام اربعین که ۱۳۵ هزار تومان است با ۷۵ درصد افزایش به فروش می‌رسد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هر ساله در سفرهای اربعین با افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس مواجه بودیم اما امسال با توجه به توافق صورت گرفته، نرخ کرایه اتوبوس‌های اربعین ۷۵ درصد افزایش پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ