عضو شورای شهر تهران گفت: باید قرارگاهی برای آلودگی هوا ایجاد شود و رئیس جمهور خود وارد عمل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره تحقیقات فدرال آمریکا از کشته شدن شخصی که رئیس جمهور این کشور و معاون وی را در فضای مجازی تهدید به قتل کرده بود، خبر داد.
وزارت خارجه هند امیدوار به حضور رئیس‌جمهور روسیه در نشست گروه ۲۰ است.
رئیس جمهور فرانسه در اظهارنظری عجیب که تا اندازه‌ای بر تمایل غرب بر تداوم جنگ اوکراین صحه می‌گذارد، گفته که شخصا برای تماس تلفنی با همتای روس خود، اقدام نمی‌کند!
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو می‌گوید که ارتش اوکراین پس از عملیات نظامی مسکو در این کشور، قدرتمندتر شده و اهداف اولیه رئیس جمهور روسیه برآورده نشده است.
یک دیپلمات ارشد چینی می‌گوید که در مذاکرات ازسرگیری روابط بین ایران و عربستان، رئیس جمهور چین شخصا نقشی کلیدی ایفا کرده است.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد برای اینکه خللی در روند عملیات نظامی ویژه در اوکراین به وجود نیاید، شخصا از مقرهای ارتش در خط مقدم بازدید کرده است.
رئیس جمهور گفت: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به کم‌کاری و فساد رسیدید، حتماً موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید.
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از شخص رئیس جمهور تشکر میکنم و برای اولین بار یک رئیس جمهور در جشنواره حاضر شد و همراه مردم به تماشای یک فیلم نشست.
آنچه که آقای رئیسی در صحبت‌های خود مطرح کردند، نتیجه آمارسازی‌های اطرافیان ایشان است. من فکر نمی‌کنم که شخص ایشان سعی در آمارسازی و ارائه آمار‌های غلط داشته باشند. اما بدون شک در اطراف آقای رئیسی افرادی هستند که که این کار را انجام می‌دهند
موضوع حمله به سفارت آذربایجان در تهران که به دلیل شخصی صورت گرفت، باز برای الله‌شکور پاشازاده بهانه ایجاد کرد تا علیه ایران سخنانی بی ربط با موضوع بر زبان بیاورد. او گفته که «ایران برادر ما نیست. من بسیار متأسفم که کشور همسایه ما گام‌های خصمانه‌ای علیه کشور ما برمی‌دارد. امروز ۴۰ میلیون آذربایجانی که برادران ما هستند در ایران هستند و زندانی در دست رژیم فارس ایران»!
پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در تفتیش خانه رئیس جمهور این کشور به عنوان بخشی از تحقیقات درباره سوءمدیریت اسناد طبقه‌بندی‌شده، دفترچه یادداشت وی را هم ضبط کرده است!
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز گفتگوهای سازنده ای بین مقامات ایران و آذربایجان شد، گفت: اقدام مجرمانه شخصی نمی‌تواند مخل روابط ایران و آذربایجان باشد.
مصباحی مقدم گفت: آقای رئیسی قبل از انتخابات برنامه اقتصادی مدونی نداشتند و از برنامه هفت هزار صفحه‌ای ایشان هم بنده چیزی ندیدم؛ حتی از ایشان حضوری هم مطالبه کرده ام، اما ایشان چیزی به من ارائه نکرد، ضمن اینکه شخصا پیشنهاد‌هایی را به رئیس جمهور داده ام.
مصباحی مقدم گفت: آقای رئیسی قبل از انتخابات برنامه اقتصادی مدونی نداشتند و از برنامه هفت هزار صفحه‌ای ایشان هم بنده چیزی ندیدم؛ حتی از ایشان حضوری هم مطالبه کرده ام، اما ایشان چیزی به من ارائه نکرد، ضمن اینکه شخصا پیشنهاد‌هایی را به رئیس جمهور داده ام.
«لیز چنی» جمهوری‌خواه و «بنی تامسون» دموکرات که از رهبران کمیته مجلس نمایندگان آمریکا هستند، در نامه‌ای گفتند: رئیس جمهور سابق آمریکا شخصا بر یک تلاش چند بخشی برای ملغا کردن انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و مانع‌تراشی در مسیر گذار صلح‌آمیز قدرت نظارت داشته و آن را رهبری کرد.
رئیس جمهور با اشاره به حرمت دانشگاه و محیط علم و آرمانخواهی، تصریح کرد: هیچ شخصی مجاز به شکستن حرمت این فضای مقدس نیست و همه از مسئولان تا اساتید و دانشجویان مکلفند برای حفظ تقدس و حرمت این محیط تلاش کنند.
مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور با خانواده مرحومه «مهسا امینی» خبر داد.
یک پایگاه خبری عبری زبان فاش کرد که رئیس جمهوری آمریکا شخصا وارد مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی شده است.
در خبر‌ها و برخی رسانه‌ها ادعا شده، شرکت فولاد مبارکه با همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق قرارداد یک میلیارد تومانی امضا کرده است؛ چنانکه پیش از این تصاویر قرارداد در رسانه‌ها منتشر شده و در دسترس همگان قرار دارد، این قرارداد نه با یک شخص که با مجموعه دانشگاه آزاد واحد تهران غرب منعقد شده است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه نظارت ستادی بر فعالیت وزارت جهاد کشاورزی گفت: با هر شخصی و در هر جایگاهی که تخلف کرد برخورد کنید، برخورد با متخلفان را با وابستگان به قدرت شروع کنید
«مریک گارلند» دادستان کل ایالات‌متحده در بیانیه‌ای تایید کرد که ماموران پلیس فدرال روز دوشنبه اقامتگاه "مار ئه لاگو" ترامپ را در "پالم بیچ" فلوریدا مورد تفتیش قرار داده اند تا اسنادی که گفته می‌شود این رئیس جمهوری سابق هنگام خروج از کاخ سفید با خود برده را بررسی کنند.
معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: «محمد مخبر هیچ گونه صفحه شخصی به نام خود در فضای مجازی ندارد و تمامی صفحات منتسب به ایشان جعلی است.»
فلاحت پیشه گفت: معتقدم بسیاری از فرصت‌هایی که از دست رفت شاید دیگر احیا نشود، ولی همین که دیپلماسی هسته‌ای شکل بگیرد، شرایط به گونه‌ای است که بتوان در طول دوران باقیمانده دولت بایدن به گونه‌ای برجام را تبدیل به یک فضای حیاتی برای کشور کرد، حتی اگر شخصی مانند ترامپ هم در آمریکا روی کار بیاید دیگر نتواند لطمه‌ای به برجام وارد کند.
بیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: احمدی نژاد هیچ گونه سهمی در دولت رئیسی ندارد بلکه حضور برخی وزرای دولت او به دلیل صلاحدید شخص رئیس جمهور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ