مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در همایش سالانه انجمن مالی ایران که در شهر اصفهان گفت: متعادل کردن روابط بین ذینفعان و جلوگیری از وارد شدن زیان به یک طرف از سوی ذینفع دیگر دستور کار جدی ما است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: متأسفانه در حوزه مهاجرت نخبگان سیاست منسجم و بلند مدتی نیست و رویکرد در حوزه‌های نگهداشت، جذب، خروج و بازگشت نخبگان منفعلانه است.
رئیس سازمان حج و زیارت به منظور نظارت بر امور زائران ایرانی در مکه مکرمه وارد این شهر شد.
­رئیس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس ساختار صندوق سرمایه‌گذاری «بازنشستگی تکمیلی» را ابلاغ کرد.
«پیمان پاک» در حال حاضر هم زمان به عنوان معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار  و همچنین رئیس شورای راهبری تجارت، بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی مشغول به فعالیت است.
آستارا- رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به ظرفیت‌های آستارا در حوزه صادرات محصولات کشاورزی کشور، گفت: تقویت امکانات و تجهیزات جهت نظارت بر صادرات محصولات کشاورزی در آستارا ضرورت دارد.
رئیس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس گفت: اولین صندوق‌های سهامی که در سال ۱۳۸۷ تأسیس شدند، ۵۰۰ تا ۶۰۰ برابر بازدهی داشته‌اند. این سود در هیچ بازاری اتفاق نیفتاده است.
رئیس کل سازمان انرژی اتمی گفت: در خصوص ذره ۸۴ درصد که یک نمونه برداری از کنار یک شیر در پروسه بود انجام شد، یک ذره‌ای که با میکروسکوپ هم دیده نمی‌شود؛ مهم حجم موادی هست که پس از تولید ذخیره می‌شود و موادی که از پروسه خارج شده بود نظارت کردند دیدند که غنای آن بیش از ۶۰ درصد نیست.
در هفته‌های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظریات شورای رقابت در رسانه‌ها، باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه‌های خودروسازان شده است، تا جایی که رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته، صنعت خودرو حدود ۸ تا ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
در هفته های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظرات شورای رقابت در رسانه‌ها باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه های خودروسازان شده است. تا جاییکه رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته صنعت خودرو حدود ۸ الی ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شود، مشخص و منتشر خواهد شد. همچنان هر کد ملی قادر به درخواست سفارش یک خودرو است و محدودیت سابقه خرید از سال ۱۳۹۸ که توسط وزارت صمت اعلام شد نیز به قوت خود باقی است.
تبریز- رئیس سازمان صمت آذربایجان‌ شرقی از تشدید نظارت بر فعالیت معادن این استان خبرداد.
صالح‌آبادی ۴۴ ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال ۹۳ و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.
مهر سال گذشته به پیشنهاد احسان خاندوزی، به‌عنوان رئیس کل بانک مرکزی انتخاب شد، اما به نظر می‌رسد روز‌های آخر را در خیابان میرداماد می‌گذراند. امام‌صادقی است و در این دانشگاه کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت مالی گرفته، صالح‌آبادی ۴۴ ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال ۹۳ و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.
سید احسان خاندوزی طی این احکام «سید اکبر موسوی داور» و «سید مهدی رمضانی» را به ترتیب به عنوان رئیس و عضو هیأت عالی نظارت سازمان حسابرسی به مدت دو سال منصوب کرد.
رئیس جمهوری صبح امروز دوشنبه در ادامه فرایند «نظارت ستادی» بر دستگاه‌های اجرایی، در سازمان اداری و استخدامی حضور یافت.
جلسه ستادی نظارت رئیس جمهور بر سازمان اداری استخدامی
رئیس هیأت عالی نظارت سازمان اموال تملیکی منصوب شد
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً انتظار دارد که آژانس گزارش‌دهی، نظارت و راستی‌آزمایی خود را به صورت حرفه‌ای، بی‌طرفانه و مستقل‌تر انجام دهد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً انتظار دارد که آژانس گزارش‌دهی، نظارت و راستی‌آزمایی خود را به صورت حرفه‌ای، بی‌طرفانه و مستقل‌تر انجام دهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان نظارت مهندسی و نظارت بر ساخت و سازها جنبه صوری پیدا کرده و باید هر چه سریع‌تر درباره آن چاره اندیشی شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در راستای دستورات رئیس قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده است و با جدیت دنبال می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: بنابر گفته مجلس شورای اسلامی، شهرداری می‌تواند مشکلات خود در حوزه حقوق و مزایا را توسط هیات دولت برطرف کند.
واریز سود سهام عدالت سرانجام از روز گذشته مورخه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده است و قرار است این سود به حساب بیش از ۴۳ میلیون مشمول سهام عدالت واریز شود. در گفتگو با همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که اثر پرداخت سود سهام عدالت بر بورس چیست؟
محمد اسلامی: فلسفه وجودی برجام این بود که به تمام سوالات واهی که به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده می شد پاسخ داده شود. از این رو در برجام بدین گونه توافق شده بود که ایران ظرفیت خود را محدود کرده و نظارت بر روی فعالیت هسته‌ای خود را به صورت شدید بپذیرد تا این اتهامات واهی برطرف شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ