رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ساخت سامانه موشکی هایپرسونیک گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای عظیمی که از سوی جوانان دانشمند حاصل شده هراسی بزرگ بر پیکره دشمنان انقلاب وارد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران به‌رغم تحریم‌های گسترده پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه علمی، فناوری و صنعتی داشته است، گفت: ایران به عنوان کشوری فناور آماده تبادل دستاوردهای خود با کلمبیاست.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیشرفت‌های چشمگیری که در عرصه‌های مختلف دارد، صاحب قدرت واقعی و متکی به خداوند است.
رییس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه‌های علمی و فناوری علیرغم تحریم‌های ظالمانه گفت: آمادگی داریم توانمندی‌های ایران را با سریلانکا به اشتراک بگذاریم.
موسسه واشنگتن در گزارشی تحلیلی به پیشرفت‌های گسترده فنی در برنامه موشکی ایران پرداخت.
مدیرکل آژانس همچنین تاکید کرد که پیشرفت‌هایی درخصوص تاسیسات هسته‌ای ایران حاصل شده است، اما این پیشرفت‌ها تنها بخشی از خواسته‌های ما را محقق می‌کند.
دزفول- نماینده دزفول در مجلس با اشاره به پیشرفت چشمگیر ایران در حوزه درمان گفت: افراد زیادی از کشورهای اروپایی برای دریافت خدمات درمانی به ایران می آیند.
مرتضی شاه میرزایی گفت: صنعت نفت و به‌ویژه صنعت پتروشیمی ایران در جایگاهی از نظر پیشرفت وتوسعه قرارد داردکه هیچ‌کس نمی‌تواند جلوپیشرفت را بگیرد ومانع صادرات محصولات پتروشیمی کشور به خارج شود.
مجید چگنی گفت:صنعت گاز از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت‌های شگرفی داشته که دربرخی موارد مانند ساخت پالایشگاه و بومی‌سازی تجهیزات مورد نیاز،یک حرکت صعودی ازصفر تاصد رقم خورده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران پیشرفت علمی، فنی و تکنولوژیک خود در زمینه هسته‌ای را متوقف نکرده است.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (سه شنبه) با رئیس جمهور ازبکستان در محل دفتر ریاست جمهوری این کشور دیدار و درباره آینده روابط دوجانبه، موضوعات منطقه‌ای و بین المللی مذاکره کردند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: خارجی ها نسبت به پیشرفت‌های علمی ایران خصوصا ربات جراحی متحیر شدند.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه و بی‌سابقه پیشرفت‌های چشمگیری در همه عرصه‌ها از جمله در زمینه اقتصادی داشته است، گفت: امروز ایران و بلاروس ظرفیت‌های متنوع و چشمگیری برای توسعه تعاملات با یکدیگر دارند.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با ضرورت برپایی اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی گفت: دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز کشور باید با پیشرفت‌های میهن اسلامی در ابعاد مختلف آشنا شوند.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه عمان گفت: خشم و عناد آمریکایی‌ها از پیشرفت‌های ملت ایران همواره در چهار دهه گذشته استمرار داشته و ناکام شده ولی آمریکایی‌ها از شکست‌های خود درس نمی‌گیرند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مشکل استکبار با جمهوری اسلامی ایران است که اگر پیشرفت بکند و رونق بگیرد و جلوه کند در دنیا منطق لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه نظامی را نتیجه هدف‌گذاری‌های دقیق و توجه به اولویت‌ها دانست و گفت: به نتایجی رسیدیم که برای دشمنان ما به چالش تبدیل شده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهر‌های مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کار‌های خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند، اما جز شکست نصیب شان نشد.
بوشهر- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: استکبار جهانی نگران پیشرفت های به وجود آمده در حوزه علمی و اقتصادی است.
صفوی در تشریح پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به کارگیری علم و فناوری در نیرو‌های مسلح، به کسب قدرت بازدارندگی و قدرت پهبادی نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: امروز در نقطه‌ای قرار داریم که ٢٢ کشور جهان تقاضای خرید هواپیمای بدون سرنشین از ایران دارند.
وزیر دفاع گفت: حیرت و نگرانی دشمنان ایران از پیشرفت‌های شگرف کشورمان در حوزه‌های مختلف صنعتی و توانمندی‌های دفاعی کاملاً مشهود است.
وزیر دفاع گفت: حیرت و نگرانی دشمنان ایران از پیشرفت‌های شگرف کشورمان در حوزه‌های مختلف صنعتی و توانمندی‌های دفاعی کاملاً مشهود است.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: موضوع حائز اهمیت این است که پیشرفت‌های علمی و فناوری بتواند در خدمت جامعه، اقتصاد کشور و توسعه اجتماعی قرار گیرد.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: موضوع حائز اهمیت این است که پیشرفت‌های علمی و فناوری بتواند در خدمت جامعه، اقتصاد کشور و توسعه اجتماعی قرار گیرد.
مصوبه نیم‌بها شدن اوراق وام مسکن که تا پایان اردیبهشت امسال برقرار بود، دیگر تمدید نشد و همین یکی از عوامل افزایش قیمت اوراق وام خرید مسکن است، هم‌چنین سفته‌بازی هم عامل دیگر افزایش نجومی قیمت اوراق تسهیلات خرید مسکن عنوان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ