نیمکت نشینی‌های مداوم احتمالا با تصمیم جدایی از جمع سرخپوشان به مقصد فوتبال خارج از ایران از سوی مهدی عبدی همراه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برناردو با تصمیم پپ گواردیولا از سیتی جدا نخواهد شد و باید در این باشگاه بماند.
وزیر خارجه تایوان با استقبال از بیانیه پایانی ناتو در اجلاس لیتوانی، گفت که تایپه با ارزیابی آمریکا درباره تصمیم چین به منظور حمله به این جزیره موافق است و جنگ را قابل اجتناب می‌داند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌گوید یک تصمیم عجولانه باعث انتقال او به استقلال در لیگ شانزدهم شد.
رحیمی‌جهان‌آبادی درباره تصمیم تغییر شمخانی، گفت: به‌هرحال رئیس دولت اختیاراتی دارد و می‌تواند در چارچوب آن عمل کند. اما پیامد‌های این تغییر قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌دانم دیدگاه دبیر جدید چیست و چقدر متفاوت با شمخانی است. قدر مسلم خلأ تجربه شمخانی و دیدگاه‌های مرضی‌الطرفین او در جناح‌های سیاسی در شورایعالی امنیت ملی پر نخواهد شد و وجود شمخانی در شرایط کنونی کشور بسیار موثر بود.
مدافع پرسپولیس می‌گوید سپاهان تیم قابل احترامی است اما پرسپولیس به دنبال برد و قهرمانی خواهد بود.
قابل تصور نبود که امید نورافکن در روز غیبت‌های ادامه دار مانوئل فرناندز، فقط چند دقیقه فرصت بازی مقابل هوادار به دست بیاورد.
توئیتر باشگاه اتلتیکو مادرید در واکنش به تصمیم جنجالی مانزانو، این اشتباه مرگبار را قابل پیش بینی دانست.
فوتبال ایران تصمیمات و مصوبه های غیر قابل باور زیادی را گرفته است، یکی از آنها در سال ۱۳۷۱اخذ شد.
معاون صنایع حمل‌و‌نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، با تشریح تصمیم شورای رقابت گفت: بند مربوط به عرضه خودرو در بورس در دستورالعمل شورای رقابت قابل بحث و تجدید نظر است.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عفو جمع قابل توجهی از متهمان حوادث اخیر، جلوه دیگری ای رویکرد پدرانه رهبر انقلاب بود.
با تصمیم شورای تامین مقرر شد در بازی‌های اخیر لیگ برتر فوتبال، از طبقه دوم ورزشگاه آزادی استفاده نشود و تنها ۳۰ درصد از طبقه اول ورزشگاه به تماشاگران اختصاص یابد.
مانوئل نویر طی اظهاراتی قابل تامل به انتقاد از اخراج تونی تاپالوویچ از بایرن مونیخ پرداخت.
مخبر در پاسخ به سوالی در خصوص مطرح شدن موضوع مصونیت در یکی از بند‌های مرتبط با مولدسازی گفت: این اشتباهی است که از این موضوع برداشت شده، مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی تردید هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد و با هر تسلطی در هر سطح و جایگاهی برخورد خواهد شد. برای مثال در ستاد کرونا تصمیماتش قابل پیگیری نبوده، ولی تخلفات در هر سطحی قابل پیگیری است.
مقام‌های اسرائیلی به سرعت از اظهارات بایدن مبنی بر پایان توافق هسته‌ای استقبال کردند، اما نهاد‌های امنیتی اسرائیلی با احتیاط نسبت به این موضوع از خود واکنش نشان داده اند و سخنان بایدن را صرفا یک لغزش زبانی و نه بیانگر واقعیت تصمیم گیری دولت او قلمداد کرده اند. مقام‌های دولت امریکا به "هاارتص" گفته اند که به نظر می‌رسد علیرغم شرایط چالش برانگیز طی چند ماه آینده چرخشی قابل توجه در مذاکرات هسته‌ای رخ خواهد داد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به خداحافظی حسین نوری از دنیای قهرمانی گفت: او کشتی‌گیر بزرگ و قابل احترامی است، تصمیمش هرچند تلخ، اما شجاعانه و درست بود.
مقام ارشد روس گفت که به دلیل امتناع آمریکا از تلاش برای از سرگیری مذاکرات احیای برجام، تنش به طور قابل توجهی در حال افزایش است و می‌تواند ماهیت غیرقابل کنترل داشته باشد.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به مزایای تولید به صورت عبور مستقیم که از انتهای اردیبهشت ماه امسال خودرو صورت گرفته است، گفت: این اقدام که در دوره‌های گذشته نیز اجرا و اما بعد از مدتی متوقف می‌شد، با تصمیم جسورانه دکتر خطیبی تا حصول نتیجه پیش رفت و امروز مزایای قابل توجه اقتصادی و کیفی نصیب ایران خودرو شده است.
این مشکل ذاتی دیکتاتوری است جایی که تصمیم گیری بسته، سلسله مراتبی و غیر قابل پاسخگویی است. بر خلاف خودکامگان رهبران دموکراتیک با فشار مداوم برای تغییر سیاست مواجه هستند. انتقادات بلند و پر سر و صدایی از دولت‌های دموکراتیک مطرح می‌شود.
کارلوس کی روش است که به عنوان سرمربی در مورد ترکیب تیم ملی تصمیم می گیرد و بدون شک تصمیمات او قابل احترام است.
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن ارائه کرده که ما رشد و پیشرفت نکنیم، گفت: دشمن نمی‌خواهد ملت ایران حرفی در اقتصاد و تولید و صادرات داشته باشد، ملت ایران هم تصمیم گرفته که با عرضه بهترین تولیدات بازارها را فتح کند.
آمریکا و اروپا تصمیم قطعی خود را برای بازگشت به توافق گرفته‌اند؛ لذا می‌توان مساله را قابل حل دانست و تمامی تبلیغات ضد برجامی اسرائیل را بی‌اثر مورد ارزیابی قرار داد. حتی می‌توان مدعی شد که مسائل پادمانی حل نشده میان ایران و آژانس نمی‌تواند عاملی برای شکست مذاکرات باش
فدراسیون والیبال ایران در راستای حرفه ای سازی لیگ دست به یک اقدام قایل توجه و البته درست زد.
تصمیم بایدن برای عدم بازگشت سریع به توافق مقام‌های ایرانی را شگفت زده ساخت. ایران نیاز چندانی به تلاش برای نزدیکی با ایالات متحده غیر قابل اعتماد نمی‌بیند. قوی‌ترین راه برای اطمینان از پایبندی ایالات متحده به توافق هسته‌ای احتمالی تازه گشایش تجارت مستقیم ایران و آمریکا خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ