سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به خداحافظی حسین نوری از دنیای قهرمانی گفت: او کشتی‌گیر بزرگ و قابل احترامی است، تصمیمش هرچند تلخ، اما شجاعانه و درست بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گران‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و یکی از گزان‌ترین بازیکنان فوتبال ایران، هنوز هیچ پیشنهاد خوبی دریافت نکرده است!
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
هافبک میانی مس رفسنجان با اشاره به حضور در این تیم، ابراز امیدواری می‌کند اتفاق خوبی را تا پایان فصل شکل دهند.
زمانی کره بادام زمینی تنها کره آجیلی بود که به طور گسترده در دسترس مردم بود، اما حالا دیگر نه. امروزه انواع بی‌شماری از کره‌های آجیلی در قفسه‌های فروشگاه‌های مواد غذایی قرار می‌گیرند. کره بادام به سرعت به عنوان یک جایگزین محبوب برای کره بادام زمینی و دلایل خوبی پیدا کرده است.
مربی تیم ملی بوکس تاکید کرد که برای ملی‌پوشان ما تن به تن شدن با بوکسورهای اردن اتفاق خیلی خوبی بود.
برای دلایل امنیتی، زمانی که گوشی شروع به گرم شدن می‌کند (خصوصا در طول عملکرد‌های سنگین)، نیاز است گرما را از خود دور کند و حضور یک قاب که از مواد صنعتی ساخته شده است، از این اتفاق جلوگیری می‌کند. در واقع مانند این است که با داشتن یک کت ورزش کنید. انتخاب‌هایی که برای جلوگیری از این مساله وجود دارد، چندان خاص نیست، اما بیرون آوردن گوشی از قاب می‌تواند شروع خوبی باشد.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است رقابت بین حسن یزدانی و دیوید تیلور خیلی بزرگ جلوه داده می‌شود و این موضوع به کشتی گیر ایران فشار و استرس وارد می‌کند.
رشیدی کوچی گفت: من باز هم تکرار می‌کنم نمی‌خواهم بگویم لایحه خوب است یا بد، اما این لایحه را خواندم تقریبا دائم در آن گفته شده می‌گیریم، می‌بندیم و جریمه می‌کنیم، ولی اصلا نگفته‌ایم کجا تشویق، ترغیب، حمایت و هدایت می‌کنیم. این موارد داخلش نیست و این یکطرفه به قاضی رفتن است.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تیم او عملکرد خوبی در بازی داشت و به خوبی ریتم بازی را کنترل کرد.
اسطوره پرسپولیس مدعی است هواداران چشم‌انتظار یکی از تماشایی‌ترین دربی‌ها چند سال اخیر خواهند بود.
وقتی همیشه غذا‌های یکسانی می‌خورید تاثیر مثبت انواع باکتری‌های خوب روده دشوار یا غیر ممکن می‌شود. به گفته برخی از کارشناسان این وضعیت حتی می‌تواند بر سیستم ایمنی بدن تاثیر منفی بگذارد و خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را افزایش دهد.
آن‌ها را در یخچال بگذارید. آن‌ها تا ۲ هفته خوب هستد (فقط توجه کنید که برخی از مواد تزئینی آن‌ها ممکن است پس از بیرون آوردن از یخچال ذوب شوند، مثل کاکائو یا میوه پودر شده). شما می‌توانید بلافاصله پس از خارج کردن از یخچال ترافل‌ها را مصرف کنید یا بگذارید کمی بیرون بمانند تا نرمتر شوند. به این منظور به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید در جای خنکی از اتاق بمانند.
اتفاق خوب برای سردار آزمون که در این فصل حسابی مورد انتقاد قرار گرفته بود، همین پاس گلش در آخرین دیدار بود. او حالا بعد از ۱۱ بازی که در ترکیب بایر قرار گرفته فقط یک پاس گل داده است.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز ابراز امیدواری کرد بودجه ورزش در سال 1402 که بازی‌های آسیایی و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در پیش است، به شرایط بهتری برسد.
اتفاق تأثیرگذار، ولی «سفارش» به تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش از نهاد‌های بالاتر است. در واقع فدراسیون فوتبال که با توجه به انتقادات به خوبی پی برده بود کی‌روش دیگر برای فوتبال ایران پاسخ‌گو نیست، به تنهایی در این زمینه تصمیم‌گیر نبوده و نیست. کی‌روش در جام جهانی به دلخواه دولت در کنفرانس‌های خبری‌اش حرف زد و همین مورد فارغ از نتایجی که او به دست آورده، زمینه‌ساز «توصیه» برای همکاری مجدد با او شده است
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: ما تنها نماینده آسیا هستم ولی توپ هم گرد است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و می شود اتفاق های بسیار خوبی هم رقم بخورد.
فوتبال قزوین تا اکنون حضور در لیگ برتر را تجربه نکرده اما با وجود تیم خوبی چون شمس آذر امیدوار است به این آرزوی دیرینه دست پیدا کند.
عباس عبدی گفت: تحقیری که زنان در گشت ارشاد متحمل می‌شدند، به خودی خود مهم بود، ولی یک مورد بود از موارد دیگر. در دانشگاه‌ها، ادارات، انتخابات و رد صلاحیت‌ها، دادرسی‌ها، توزیع رانت‌ها، رسانه‌های رسمی و اتهام زنی‌ها و.. مجموعه‌ای از موارد بود که با این اتفاق، همه آن‌ها مورد نقد قرار گرفت و سررسیدشان آغاز شد.
سرمربی رویینگ ایران گفت: بعد از هشت سال در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کردیم و ملی پوشان با حریفان مدال آور جهانی در رقابت بودند که اتفاق خوبی محسوب می شود.
شمس درباره اعزام ملی پوشان به مسابقات دوستانه شش جانبه تایلند توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: اینکه زورخانه‌ها به رستوران و قهوه‌خانه تبدیل می‌شوند، اتفاق خوبی نیست.
مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال از انجام اقدامات حقوقی برای بازپس گیری ساختمان این فدراسیون خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ