فدراسیون والیبال ایران در راستای حرفه ای سازی لیگ دست به یک اقدام قایل توجه و البته درست زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران باشگاه پیکان مبلغ قابل توجهی از قراردادهای اعضای تیم خود را پرداخت کردند.
«توئیتر در فرهنگ ارتباطات جهانی جای خود را باز کرده بود و نفوذ فرهنگی قابل توجهی را نیز به دست آورده بود. این مساله به خودی خود پولساز است. اهمیت این مساله زمانی مشخص می شود که توجه کنیم بنا بر ارزیابی تحلیلگران حوزه برندینگ، ارزش برند تجاری توئیتر در طی 15 سال فعالیت آن، به رقمی بالغ بر 15 تا 20 میلیارد دلار بالغ می شود که اقدام اخیر ایلان ماسک در تغییر نام شبکه اجتماعی توئیتر، عملا یک‌شبه این ارزش را دود کرد و به هوا فرستاد.»
اعضای تیم ملی کشتی آزاد شام را مهمان کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی بودند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به امکانات فراهم شده در رستوران کمپ تیم‌های ملی کشتی کشتی‌گیران در برخی اوقات اقدام به پخت کباب در روف گاردن رستوران و مهمان کردن هم تیمی‌های خود می‌کنند. امشب نیز حسن یزدانی و کامران قاسم پور هم تیمی‌های خود را به صرف کباب مهمان کردند. در ادامه فیلمی که توسط یونس امامی از این دورهمی آزادکاران گرفته شده قابل مشاهده است.
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: کار برات‌زاده به هیچ وجه از سوی فدراسیون پذیرفتنی نیست و ما به شدت این اقدام را حتی اگر سهوی باشد محکوم می‌کنیم.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در روز بازگشت خود به پرسپولیس دست به اقدامی قابل توجه زد که اشک را به چشمان کودک غمگین پرسپولیسی جاری ساخت‌.
شورش یک گروه مزدور نظامی علیه فرماندهان نظامی روسیه به سرعت در مرکز توجه جهان قرار گرفت و این سؤال را پیش آورد که در صورت بروز فتوری جدی در ارکان رهبری پوتین سرنوشت فدراسیون روسیه با اقوام گوناگون و بیش از شش هزار کلاهک هسته‌ای چه خواهد شد.
قصاص نفس باید در حضور اولیای‌دم مقتول یا نماینده قانونی آن‌ها اجرا شود. تفاوت قصاص و اعدام از نظر اجرائی این است که آخرین عمل اجرای مجازات قصاص نفس (کشیدن صندلی) ممکن است از طرف، ولی دم یا وکیل او انجام گیرد. با توجه به قابل گذشت بودن مجازات قصاص حتی تا آخرین لحظه‌های حیات محکوم‌علیه حتی بر بالای دار نیز اولیای‌دم می‌تواند گذشت کند. این در حالی است که اجرای مجازات اعدام با واحد اجرای احکام کیفری قوه قضائیه است. عملیات اجرائی اعدام از طرف نماینده دادستان انجام می‌گیرد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن مبنی بر ارائه زمین به مردم برای ساخت واحدهای یک طبقه گفت: این اقدام تاثیر قابل توجهی در شکستن احتکار و سوداگری دارد.
رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور تصریح کرد: عقب‌ماندگی‌های قابل توجهی در حوزه صنایع دریایی وجود دارد که برای جبران آن‌ها و رسیدن به سطح مطلوب کار و اقدام جهشی ضرورت دارد.
طبق آمار، در سالی که گذشت نسبت به سال ۱۴۰۰، میزان صادرات فولاد ایران افت قابل توجهی را تجربه کرده است. در مجموع قریب به ۱۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تن انواع اقلام فولادی (شمش، محصولات و مقاطع فولادی و آهن اسفنجی) صادر شده که نسبت به میزان صادرات صورت گرفته در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افت چهار تا ۱۸ رصدی رخ داده است.
عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا ترتیب خاصی برای بازگشایی سفارتخانه‌ها در نظر گرفته شده و مشخص شده کدام یک از دو کشور زودتر اقدام به بازگشایی سفارت خود خواهند کرد؟ تاکید کرد: چنین ترتیبی پیش‌بینی نشده است و هریک از دو کشور با توجه به فضایی که در اختیار دارند و برنامه‌ریزی‌هایی که می‌کنند نسبت به این موضوع اقدام خواهند کرد.
وزارت کشور: ضمن تأکید بر غیر قابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطر نشان می شود که با توجه به پایبندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.
فرشته کریمی خانم گل فوتسال آسیا در اقدامی قابل توجه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را به محل تمرین پیکان برد و جشن تولد 34 سالگی خود را با آنها گرفت. رشید مظاهری هم میهمان ویژه اسن مهمانی بود.
فرشته کریمی خانم گل فوتسال آسیا در اقدامی قابل توجه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را به محل تمرین تیمش برد.
ترانه معروف شکیرا با الهام از جدایی‌اش از جرارد پیکه به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است. این اولین آهنگ خواننده کلمبیایی است که به چارت 10 آهنگ پرطرفدار 15 سال اخیر سایت بیلبورد راه پیدا می‌کند.
«در پی اقدام اخیر پارلمان اروپایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دادنِ رای مثبت قابل توجه به طرح تروریستی اعلام کردن سپاه، تحلیل و تفسیر‌های زیادی در مورد پیام‌ها و تبعات این مساله و تاثیر آن بر آینده روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با ۲ تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به واکاوی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.»
سرمربی پیکان در اقدامی قابل توجه، در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان از هافبک مصدوم تیمش قدردانی کرد.
نماینده مردم چابهار با اشاره به لزوم برخورد قاطع با مقامات پکن، استفاده از ادبیات دیپلماتیک متناسب با چنین اقدامی را ضروری دانست و تأکید کرد: «سفیر چین حتما باید احضار شود نه این‌که بگویند ما سفیر را خواسته‌ایم. چرا که ادبیات دیپلماتیک هم فوق‌العاده مهم است که متاسفانه آن انتظاری که از وزارت امور خارجه داشتیم برآورده نشد.»
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به مزایای تولید به صورت عبور مستقیم که از انتهای اردیبهشت ماه امسال خودرو صورت گرفته است، گفت: این اقدام که در دوره‌های گذشته نیز اجرا و اما بعد از مدتی متوقف می‌شد، با تصمیم جسورانه دکتر خطیبی تا حصول نتیجه پیش رفت و امروز مزایای قابل توجه اقتصادی و کیفی نصیب ایران خودرو شده است.
اقدام جنجالی دولت عربستان در همراهی با روسیه در کاستن از میزان تولید نفت خود، دیدار رهبران گروه‌های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، و در نهایت، اوج گیری برخی تنش‌های دیپلماتیک در روابط خارجی رژیم اسرائیل، سه تحول و رویدادی هستند که منطقه خاورمیانه به تازگی شاهد آن‌ها بوده و در نوع خود حامل پیام‌ها و تبعاتی جدی و قابل توجه برای دولت آمریکا نیز هستند.
نائب رئیس مجلس گفت: مجلس برای ایثارگران و جانبازان معسر و فاقد شغل، کمک معیشتی معادل حقوق در نظر گرفته که اقدام قابل توجهی برای این قشر به شمار می رود.
اگرچه کارگروهی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رصد این اقدام ارزشمند دولت و مجلس در این آیین نامه در نظر گرفته شده و مسئول اجرای این آیین نامه نیز بالاترین مقام اجرایی هر دستگاهی در نظر گرفته شده اما باید در نظر داشت که با توجه ابعاد بسیار عظیمی که این ردیف می‌تواند داشته باشد، انتظار می‌رود این موضوع در قالب یک سامانه شفاف عملیاتی شود و مشخص باشد دستگاه‌ها برای چه اثری چه میزان هزینه می‌کنند؟
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
شکاف‌ها میان مطالبات گروه‌های مختلف آنچنان قابل توجه است که تامین نظر همه گروه‌های موثر ناممکن بوده و منجر به تنش‌های عمدتاً غیرعلنی می‌شود که در نهایت سینمای ایران در چند دوره اخیر از این ناحیه آسیب جدی دیده است. در این دوران مدیریت سینما به کیفیت ممیزی‌ها و تولید تعداد فیلمی در راستای اهداف نظام تقلیل یافته و مدیران سینمایی کارنامه پربارتری نداشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ