قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عفو جمع قابل توجهی از متهمان حوادث اخیر، جلوه دیگری ای رویکرد پدرانه رهبر انقلاب بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضاییه در پی بیانیه اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدامات تحولی و تعالی‌بخش دستگاه قضا، از مجلس تشکر کرد.
رئیس قوه قضائیه طی نامه ای در واکنش به تقدیر ۲۷۵ نماینده مجلس از قوه قضائیه به واسطه ارتقاء چشمگیر تعاملات میان عدلیه و قوه مقننه، از نمایندگان مجلس قدردانی کرد.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی امروز به پشتوانه ملت شجاع و با هدایت رهبر حکیم انقلاب اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
رئیس جمهور از کارکنان صنعت نفت به منظور شکستن تحریم ها قدردانی کرد.
نخست وزیر پیشین پاکستان از رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین این کشور قدردانی کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز نیروی هوایی، گفت: از اقداماتی که در خودکفایی و دفاع در نیروی هوایی انجام می‌شود، قدردانی و تشکر می‌کنیم.
​معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو از بانک صادرات ایران به دلیل کمک به تأمین به موقع دارو و تولید پایدار و مستمر آن در کشور قدردانی کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر گفت: خدا به ماتوفیق دهد قدردان وجود مادر باشیم و اگر درحقشان کوتاهی کرده‌ایم جبران کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خدا به ما توفیق دهد قدردان وجود مادر باشیم و اگر در حقشان کوتاهی کرده‌ایم، جبران کنیم.
رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تصویری با بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از تلاش آن‌ها در بازی با ولز در جریان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قدردانی کرد.
رئیس کل بانک مرکزی طی نامه‌ای از وزیر نفت برای تأمین ارز مورد نیاز کشور قدردانی کرد.
رئیس جمهور اوکراین به رؤسای مجالس 13 کشور دوست از جمله آمریکا با هدف قدردانی از حمایت های آنها از کی یف، نشان افتخار اعطا کرد.
رئیس جمهور اوکراین به رؤسای مجالس 13 کشور دوست از جمله آمریکا با هدف قدردانی از حمایت های آنها از کی یف، نشان افتخار اعطا کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس گفت: تحلیل‌های رهبری در خصوص اتفاقات اخیر در کشور قابل درک بود.
عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه جمعی از نمایندگان در قدردانی از رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.
از ۲۹۰ نماینده مجلس، ۹ نماینده این بیانیه را امضا نکردند یعنی با بررسی اقدامات یک ساله دولت تنها ۹ نماینده مردم در این بیانیه قدردانی نکردند و نام این ۹ نفر در جلسه هیات وزیران مطرح و خوانده و گفته شده که چرا این ۹ نفر حاضر به قدردانی نشدند.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از رئیس جمهور و وزیر کشاورزی برای برنامه‌ریزی و اقدام موثر در سال زراعی جاری و افزایش ۵۰ درصدی تولید گندم قدردانی کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز از نمایندگان آزاده تجلیل و قدردانی کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قدردان کادر درمان است و حتماً رفع مشکلات و مسائل آنان را وظیفه خود می‌دانیم.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به اتفاق هیات کشوری و استانی و همراهی محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد بافت دیدن کرد.
بر اساس گزارش‌های سازمان اورژانس، این حوادث پرشمار ۱۲۰ مصدوم بر جای گذاشته که عمده ایشان (۱۰۹ مصدوم) توسط ۴۸ دستگاه آمبولانس اعزامی اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شده اند تا در آنجا تحت مراقبت و مداوا قرار گیرند و متاسفانه، به جان باختن ۵ دیگر از مصدومان منجر شده است.
در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک دهم درصد و از ۱۰۰ تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ