توئیتر باشگاه اتلتیکو مادرید در واکنش به تصمیم جنجالی مانزانو، این اشتباه مرگبار را قابل پیش بینی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با قانونی شدن این ماده، پلتفرم و یا سکویی مکلف می‌شود که اطلاعات خصوصی افراد را تا حدی در اختیار ارگان‌های مربوطه قرار دهد که بتوانند سبک زندگی و طرز تفکر و میزان دینداری فرد را با آن اطلاعات بسنجند؛ این به معنای دستیابی به پردازش‌ها و اطلاعات پیچیده کاربران است که در این صورت کاربران به پلتفرم‌ها بدبین و بی‌اعتماد شده و عملا خیلی از آن‌ها دیگر مورد استفاده مردم قرار نمی‌گیرد. البته خیلی‌ها دوست دارند که چنین اتفاقی رخ دهد.
حمله چهار تروریست به کلانتری ۱۶ زاهدان که به هلاکت خود آن‌ها و شهادت دو نفر از نیرو‌های انتظامی مستقر در این کلانتری منجر شد، نتیجه مستقیم سخنان افراطی کسانی است که در چند ماه گذشته با سوء‌استفاده از تریبون‌های نمازجمعه و سایر امکانات تبلیغاتی استان سیستان و بلوچستان تلاش کردند بذر بدبینی در جامعه بپاشند.
روزنامه اطلاعات نوشت: پلیس زورگو و ناقض قانون در فرهنگ و جامعه ما هیچ جایگاهی ندارد و این‌گونه رفتار‌ها می‌تواند مشمول جرم «ایجاد جو بدبینی مردم نسبت به نیرو‌های مسلح» باشد.
لیونل مسی پس از بازی شنبه برابر کلرمون، از پی اس جی خداحافظی خواهد کرد و طبق ادعای منابع اسپانیایی، تقریبا تصمیم قطعی خود برای فصل بعد را نیز گرفته است.
روزنامه جوان نوشت: از امامان‌جمعه که به صورت پیش‌فرض وعلی‌الاطلاق یک نیروی معنوی و واجد درک از باطن دین هستند، اما انتظار نیست که هر روز در تریبونی از نماز گرفته تا افتتاحیه‌ها و همایش‌ها چیزی بگویند که در رسانه‌های بیگانه با ملت ایران آن را سردست بگیرند یا موجب بدبینی عمومی به ساحت مقدس دین محمدی شوند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: ماه رمضان امسال، ماه رمضان بسیار باحال و پرشوری بود؛ در این ماه هم دعا بود، هم تضرع بود، هم توسل بود.
وزارت کشور با اعلام شناسایی و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس، اعلام کرد: تعدادی از روی شیطنت یا ماجراجویی و عده‌ای هم با انگیزه‌های معاندانه و با هدف ایجاد رعب و وحشت و ایجاد بدبینی نسبت به نظام وجود دارد.
متهم اعتراف کرده به دلیل بدبینی به زنش او را کشته است.
در منچسترسیتی معتقدند که پپ گواردیولا همین حالا تصمیم خود برای جدایی در پایان فصل را گرفته چرا که در باشگاه با او در مورد تخلفات مالی صادق نبوده‌اند.
موندودپورتیوو ادعا می کند که مدیران بارسا در مورد احتمال خرید لحظه آخری در انتقالات زمستانی بسیار بدبین هستند.
«کریستوف آندره»و «فرانسوا للورد» روانپزشکان فرانسوی توصیه‌هایی را برای مدیریت موثر شخصیت‌های پیچیده دارند. افراد افسرده تمایل دارند بدبینی خود را به اطرافیان‌شان تسری دهند و افراد پارانوئید از هر چیز پیش پا افتاده‌ای رنجیده خاطر می‌شوند. با این وجود، چه زمانی می‌توانیم آنان را به عنوان "مشکل" برچسب گذاری کنیم؟
در فرانسه معتقدند کریم بنزما به بازی نخست خروس ها در جام جهانی برابر استرالیا نخواهد رسید.
سلیمی نمین گفت: در گفتگو با هموطنان خود که اشتراکات جدی با آن‌ها داریم باید بالاترین سطح از انعطاف وجود داشته باشد، اما گفتگو در سطح بین‌الملل حتما باید با بدبینی باشد و اساس بر این گذاشته شود که دشمن علیه ما سناریو‌های تبلیغاتی ایجاد کرده و در مقابل او باید بسیار هوشمندانه عمل کرد تا حاصل گفتگو همانی نباشد که او می‌خواهد. مثلا بیش از دو دهه است که دشمن در زمینه هسته‌ای اتهام ساخت یا حرکت به سمت ساخت بمب هسته‌ای را مطرح کرده است تا بتواند جلوی رشد علمی کشور را بگیرد که تاحدی هم در این زمینه موفقیت‌هایی بدست آورده است.
تبریز- امام جمعه تبریز گفت: حادثه در حرم شاه چراغ(ع) توسط آن عنصر خبیث اتفاق افتاد و هدف نشانه گیری وحدت شیعه و سنی بود چراکه آنها در تلاش هستند مردم شیعه را به برادران اهل سنت بدبین کنند.
یک پژوهشگر ارشد مسائل استراتژیک با اعتقاد به این که هنوز برجام بهترین گزینه برای رفع تحریم‌ها علیه ایران است، تاکید کرد: تحریم‌هایی که آمریکا مجددا وضع کند جنبه نمادین دارد اما همان‌ها هم می‌تواند منجر به بدبینی در روند مذاکرات شود و حسن نیت لازم را مخدوش کند.
یک پژوهشگر ارشد مسائل استراتژیک با اعتقاد به این که هنوز برجام بهترین گزینه برای رفع تحریم‌ها علیه ایران است، تاکید کرد: تحریم‌هایی که آمریکا مجددا وضع کند جنبه نمادین دارد اما همان‌ها هم می‌تواند منجر به بدبینی در روند مذاکرات شود و حسن نیت لازم را مخدوش کند.
این عوارض را نمی‌توان نادیده گرفت و با کرامت انسانی در تضاد ندانست. اینکه مردم با انواع مشوق‌ها و با تبلیغات بسیار پرسروصدا به عزیمت به مرز‌ها تشویق شوند و در آنجا با انواع و اقسام مشکلات و سرگردانی‌ها مواجه شوند بطوری که بدبینی نسبت به همه‌چیز تمام وجودشان را پر کند، با هیچ منطق و تدبیری منطبق نیست.
تخریب کنندگان ترجیح می‌دهند که با ذره بین بدبینی و غرض ورزی، درمیان گفته مسئولان به دنبال نکته‌ای بگردند که با آن دولت را تخریب کنند که گاهی اواقات همانند ماجرای نرخ تورم دیروز باعث رسوایی آن‌ها می‌شود.
ما دارای چیزی هستیم که اصطلاحا سوگیری منفی نامیده می‌شود که علت اصلی ترس و بدبینی در انسان است؛ یعنی ترس و بیزاری ما از زیان خیلی بیشتر از اشتیاق و علاقه‌مان به سود است و طبیعتا افرادی با چنین ویژگی‌هایی بقا پیدا کرده‌ و توانسته‌اند ژن‌شان را به نسل بعد منتقل کنند و تقلای آنها برای بقا نقشی منفی بر مغزها باقی گذاشته است.
تبریز- معاون اول قوه قضائیه گفت: دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا نسبت به روحانیت در جامعه بدبینی ایجاد کنند و با بهانه‌های مختلف به دنبال تضعیف اعتقادات دینی مردم هستند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصدق با اشاره به حوادث روز عاشورا گفت: آنچه باعث شد تا ارزش‌های اسلامی تضعیف شود و وضعیت موجود در زمان پیامبر اسلام تبدیل شود به اینکه در روز عاشورا مقابل حضرت امام حسین (ع) بایستند موضوع شیوع فحشا و منکر در جامعه بود آن‌ها سعی کردند فحشا و منکر را در جامعه رواج دهند.
شاخص کل و شاخص کل هموزن دیروز اُفت به ترتیب ۰.۶۷ درصدی و ۰.۳۵ درصدی را تجربه کردند و ارزش معاملات حوالی ۳ هزار میلیارد تومان در بورس باقی ماند. در گفتگو با مریم محبی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس در روز‌های آینده پرداخته ایم. آیا با توجه به شرایط موجود بورس همچنان روند نزولی خواهد داشت؟
فعال سیاسی اصولگرا گفت: تندروی سوپرانقلابی ها باعث می شود برای جامعه ابهام و بدبینی ایجاد شود، بعد هم که متوجه موضوع می شوند حاضر نیستند رویکرد گذشته خود را اصلاح کنند.
نوروزی نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت : این برخوردها، هیچ بدبینی نسبت به نظام ایجاد نمی‌کند. به طور مثال در عربستان، گشت ارشاد است، آیا مردم را نسبت به حاکمیتش بدبین کرده است؟ ما کشور اسلامی هستیم و باید به اسلام عمل کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ