محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌گوید یک تصمیم عجولانه باعث انتقال او به استقلال در لیگ شانزدهم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کشور عراق مجموعا بیش از ۲۰ محل نگهداری اسرا برای اسرای ایرانی تشکیل شده بود و در واقع با کمترین امکانات رزمندگان ایرانی که در جریان هشت سال جنگ تحمیلی به اسارت درآمده بودند، دوران سخت اسارت خود را در آنجا به سر می‌بردند. به غیر از زندان‌هایی همچون زندان "الرشید" که در یک منطقه بزرگی از بغداد قرار داشت و زندان "ابوغریب" که در نزدیکی بغداد بوده و بیشتر درجه داران نظامی در آنجا اسیر بودند، مابقی محل‌های نگهداری در قالب اردوگاه بود. تصاویر مربوط به عکسای یادگاری آزادگان دفاع مقدس در این اردوگاههاست.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
در نظرسنجی از اعضای رسمی باشگاه بارسلونا مشخص شده که آنها همچنان نگران پرونده نگریرا و البته انتقال از نوکمپ به مونتجوئیک هستند.
سپاهانی‌ها اصلا دوست ندارند اتفاقات سال‌های گذشته برای آنها تکرار شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چندماه قبل که اغتشاشات شکل گرفته بود تصور همه دشمنان، معاندان و حامیان خارجی آنها این بود که نظام درآستانه فروپاشی است و  خود را برای پیروزی بزرگ و تغییر صحنه جهان آماده کرده بودند اما امروز خود دچار بی ثباتی و تزلزل شده اند.
مس کرمان فاصله امتیازی قابل اعتنای خود را از دست داده تا اکنون سه هفته پایانی با استرس بزرگی برای آنها همراه باشد.
چینی‌ها سرمایه‌گذاری‌های بزرگی در کشور‌های جنوب خلیج‌فارس دارند و همینطور بزرگترین مصرف‌کننده انرژی خلیج‌فارس و این منطقه هستند؛ در نتیجه امنیت و ثبات خاورمیانه برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و طبیعتا صلح در این منطقه برای آن‌ها بسیار مهم است. با توجه به همین مسئله نیز ممکن است بخواهند در موضوع صلح خاورمیانه و حل مناقشه اسرائیل و فلسطین نیز ورود کنند و دیپلماسی خود را در قبال این موضوع نیز مانند آمریکا و اروپا فعال کنند، چراکه هم روابط بسیار گسترده‌ای با تل‌آویو دارند و هم این گستردگی روابط با کشور‌های عرب خاورمیانه وجود دارد.
روزنامه سان در گزارشی طولانی، تصاویری از دوران جوانی برخی از مربیان مطرح را منتشر کرده که تعدادی از آنها به سختی قابل تشخیص هستند.
فیلم مستند «عملیات بزرگ» در یکی از غرفه‌های نمایشگاه وزارت اطلاعات به نمایش در آمد، این عملیات برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی اصفهان توسط دیوید بارنیا رئیس موساد طراحی شده بود و عناصر کومله مسئول اجرای آن بودند که آن‌ها قبل از انجام عملیات در دام افتاده و این عملیات به شکست انجامید.
فرآیند بستن پا بسیار دردناک بود و اغلب منجر به مشکلات جدی سلامتی می‌شد. پا‌های دختران جوان با بانداژ محکم بسته شده بود، انگشتان پا خم شده بودند و پاشنه پا به زور به سمت کف پا کشیده شده بود. با بزرگ شدن دختر، پابند‌ها سفت شدند و باعث شکستن استخوان‌های پا و قوس آن شدند. این شکستگی منجر به تغییر شکل پا‌ها و به طور قابل توجهی کوچکتر شدن آن‌ها می‌شد، به طوری که کف پا اغلب فقط ۷ تا ۸ سانتی‌متر طول دارد.
بال‌توری‌ها نوعی از حشرات با بال‌های بزرگِ شفاف هستند که پهنای بالِ برخی از آن‌ها به ۶۵ سانتی‌متر می‌رسد. آن‌ها اغلب در آمریکای شمالی و اروپا زندگی می‌کنند. تحقیقات قبلی نشان داده بودند که آن‌ها در بخش‌های بزرگی از آسیا نیز می‌زیسته‌اند. آن‌ها درحالِ حاضر در زمره قدیمی‌ترین نوروپتران‌هایی طبقه‌بندی می‌شوند که قدمتِ آن‌ها به ۱۶۵ میلیون سال قبل باز می‌گردد.
ژوزه مورینیو در مصاحبه ای گفت که تکلیف قهرمان سری آ ا قبل از پایان فصل ، مشخص شده است .از نظراو ناپولی اسکودتو را برده است و آنها سزاوار قهرمانی هستند.
ژوائو کانسلو آخرین فوتبالیستی است که نتوانست کار با پپ گواردیولا را تحمل کند و جدا شد. قبل از او ستاره های بزرگ دیگری هم قید کار با مربی اسپانیایی را زده‌اند.
رئال مادرید قبل از جام باشگاه‌های جهان چهار بازی برگزار خواهد کرد که سه تای آنها حکم فینال را برای این تیم دارند.
مربی ارشد کشتی آزاد مازندران می‌گوید آنها امسال با وجود مشکلاتی که بود، باز هم قهرمان کشور شدند. او مشکل بزرگ را، وجود رقبای مازندرانی دانست.
هیچ هوادار بارسلونایی از قهرمانی دیشب تیمش در سوپرجام از خود بی‌خود نشده ولی آنها دلایلی کافی و منطقی برای امید بستن به این تیم زیبای تحت هدایت ژاوی دارند.
کمیسیون اتحادیه اروپا می خواهد قبل از ارائه لایحه قانونی برای اجبار شرکت های فناوری به پرداخت سهم خود از هزینه توسعه شبکه سوالاتی درباره میزان سرمایه گذاری آنها و طرح هایشان بپرسد.
محققان این دو سیاره را با استفاده از ابزار ESPRESSO در تلسکوپ بسیار بزرگ شیلی و CARMENES در رصدخانه «کالار آلتو» در جنوب اسپانیا مشاهده کردند. آنها اکنون امیدوارند که در تحقیقات بعدی بتوانند دریابند که چه اتفاقاتی در اتمسفر آنها در حال وقوع است.
مسئولان برگزاری فینال جام جهانی در اقدامی جالب توجه یاد و خاطره سه خبرنگاری که در طول مسابقات جان خود را از دست داده‌اند را گرامی داشته‌اند.
ستاره‌هایی که امروز می‌توانند به اسطوره مردم کشورشان تبدیل شوند، قهرمان‌هایی ابدی در زندگی شخصی خود دارند.
دکتر حسین آخانی گفت: مساله چم‌شیر از نظر پیش‌بینی اتفاقاتی که قرار است آنجا بیفتد، یکی از ساده‌ترین سدهاست. قبل از هر چیز رودخانه زهره یک رودخانه شور است، ایجاد سد در یک رودخانه شور یعنی تجمع نمکی که به‌طور طبیعی شسته می‌شد و به دریا می‌ریخت. ما می‌خواهیم این را تجمیع کنیم و معلوم نیست دوستانی که می‌خواهند این نمک را پشت این سد جمع کنند برایش چه برنامه‌ای دارند. شواهد جدید زمین‌شناسی نشان می‌دهد در زمان مطالعات سد، در تشخیص بخشی از سازند گچساران اشتباه بزرگی صورت گرفته است.
متاسفانه تجربه نشان داده است که ماشین اقتصاد ما دچار نقص فنی بزرگی است که با تغییر قطعات قابل تعمیر نیست. لذا باید به تعویض آن همت گماشت و ماشین کارآمدی را جایگزین کرد. به طور مثال با افزایش دستمزدها در اقتصاد تورمی، قدرت خرید نه تنها اصلاح نمی‌شود بلکه در تله مارپیچ دستمزد تورم می‌افتد و افزایش دستمزد در کوره تورم حاصله ذوب می‌شود. زیرا متغیرهای اقتصادی زنجیروار به یکدیگر مرتبطند و نمی‌توان به صورت انتزاعی یکی از آنها را تغییر داد و نتیجه مثبت گرفت
امینی استاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دولت هیاهوی بی‌دلیلی را برای واردات خودرو به راه انداخته است، اضافه کرد: در این رابطه باید به دو نکته اشاره کرد، اولاً خودرو‌های وارداتی نمی‌تواند بازار و صنعت خودرو را رقابت‌پذیر کنند، زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری الزاماتی است که باید آن‌ها فراهم شوند، در غیر این صورت همچنان انحصار خودروسازان بزرگ ادامه خواهد یافت، بنابراین واردات خودرو تغییر خاصی را در بازار ایجاد نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ