قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به مزایای تولید به صورت عبور مستقیم که از انتهای اردیبهشت ماه امسال خودرو صورت گرفته است، گفت: این اقدام که در دوره‌های گذشته نیز اجرا و اما بعد از مدتی متوقف می‌شد، با تصمیم جسورانه دکتر خطیبی تا حصول نتیجه پیش رفت و امروز مزایای قابل توجه اقتصادی و کیفی نصیب ایران خودرو شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ساپکو با بیان این که تمام ظرفیت و توان شبکه تامین ایران خودرو به کار بسته شده تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به شبکه خدمات پس از فروش به حداقل ممکن کاهش یابد، تصریح کرد: هیچ یک از مشکلات کمبود ارز، انرژی و سایر مشکلات محیطی حوزه خودرو تاثیری بر تداوم جریان عبور مستقیم تولید نخواهد داشت.
دودابی‌نژاد با اشاره به تلاش بی‌وقفه ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق برای تأمین انرژی مورد نیاز تابستانه مشترکان، گفت: میزان آمادگی تولید نیروگاه‌های حرارتی از مرز ۹۸ درصد عبور کرده است.
با همت کارکنان و زنجیره تامین، تولید در گروه صنعتی ایران خودرو در نیم روز دهم خردادماه از مرز ۱۰۰ هزار دستگاه عبور کرد.
سخنگوی صنعت برق از برنامه‌ریزی برای افزایش ۷۷۰۰ مگاواتی تولید برق کشور به منطور عبور از تابستان ۱۴۰۲ بدون خاموشی خبر داد.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از ثبت رکورد تولید ماهانه در بهمن ماه با عبور از شمارگان ۶۳ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین خبر داد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق به عبور از تعداد تولید خودرو سواری با برند ملی خود از سال ۱۳۸۴ تاکنون شد.
با تولید عبور مستقیم، کمبود رینگ آلومینیومی به عنوان یکی از گلوگاه های تولید شناسایی شد و افزایش ظرفیت تولید آن در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تولید تامین کننده ایران خودرو ۵۰ درصد افزایش یافته است.
دامغان- وزیر نیروی کابینه سیزدهم با بیان اینکه تولید انرژی تجدید پذیر در کشور از یک هزار مگاوات عبور کرد، گفت: به واسطه عدم مخاطرات زیست محیطی توسعه این نوع انرژی در دستور کار دولت است.
هم زمان با میلاد حضرت زهرا (س)، شرکت زامیاد موفق شد با تولید 37 هزار و 401 دستگاه خودرو، از کل تیراژ تولید سال گذشته عبور کند.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو پیرامون فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو گفت: تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود و تولید کامل و رشد تیراژ در شرایطی است که هر روز خبری از تحریم های جدید علیه کشورمان منتشر می‌شود و شرایط تامین مواد و قطعات و تولید خودرو سخت تر می‌شود و این در حالی است که بالاترین اعتبار به پروژه‌ها در سال جاری اختصاص یافته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو صرفه‌جویی ۲۱۰۰ میلیارد تومانی، افزایش ۲۵ درصدی کیفیت محصولات و شناسایی گلوگاه‌های تولید را دستاوردهای تولید عبور مستقیم دانست و گفت: در حال حاضر تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت کامل، با شمارگان بالا و در شرایط با ثبات و پایداری انجام می‌شود.
شرکت پارس خودرو توانست در ۸ ماه ابتدایی امسال از مرز تولید ۹۰ هزار دستگاه خودرو سواری عبور کند.
با توقف تولید خودرو ناقص و عرضه خودرو به صورت عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان، گردش مالی و نقدینگی در گروه صنعتی ایران‌خودرو با فروش خودروهای کامل تقویت شده و آمارها بیانگر افزایش تولید در این گروه صنعتی است.
آمار منتشر شده از وضعیت تولید آلومینیوم در هفت ماهه امسال نشان می‌دهد که چهار شرکت اصلی تولیدکننده آلومینیوم کشور در مجموع بالغ بر ۳۶۷ هزار تن آلومینیوم تولید کرده‌اند.
دستاور‌های ارزنده‌ای که با تولید عبور مستقیم ایران خودرو میسر شد
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، از عبور از مرز تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین از ابتدای امسال تا دوم آذرماه خبر داد.
دستاورد تحقق تولید عبور مستقیم و کامل خودرو برای مشتری و خودروساز
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو علاوه بر تشریح دستاوردهای تولید کامل و عبور مستقیم، از افزایش تولید هفتگی از نیمه دوم امسال با توجه به توقف تولید ناقص خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.
مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم ۱۰۰ درصدی همراه بوده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد از رکورد روزانه تولید موتور ملی عبور کرده و عدد تولید ۹۰۱ دستگاه را به ثبت برساند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما از حوزه ساخت و تولید هواپیماهای بدون سرنشین عبور کرده‌ و به حوزه تولید زیر سامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرده‌ایم.
تیراندازی بعد از کری‌خوانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ