اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد یک‌ساله را به جانی اوانز، مدافع ایرلندی، بدهد.
مخبر با اشاره به شایعات اخیر در خصوص افزایش قیمت بنزین افزود: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس برای اعمال محدودیت در کارتهای سوخت باعث شد که در برخی جایگاه ها شاهد صف های طولانی و ازدحام باشیم که خوشبختانه در بازدیدهایی که امروز از برخی جایگاهها داشتم، شرایط به نسبت عادی بود و مردم رضایت بیشتری داشتند.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، محمدرضا گرایی در بازی‌های آسیایی حضور نخواهد داشت.
باشگاه تراکتور تبریز برخلاف پیش‌بینی‌‎ها بعد از شکست تلخ مقابل سپاهان، برنامه‌ای برای جریمه بازیکنان و اعضای تیم در نظر نگرفت تا از این حیث به دنبال آرام کردن جو روانی پیش از جدال حساس با پرسپولیس باشد.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی و تیم بایرلورکوزن ممکن است با یک تصمیم جالب همه را شگفت‌زده کند.
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
سهراب مرادی 7 سال بعد از کسب مدال طلای المپیک ریو تصمیم به خداحافظی از وزنه برداری گرفت.
عطایی در کمال تعجب از آرمان صالحی استفاده نکرد.
پروژه ترمیم و بازسازی ورزشگاه آزادی در دو شیفت دنبال می‌شود.
سعید معروف در آستانه اتخاذ تصمیمی قرار گرفته که قطعا همه را شگفت زده خواهد کرد
سعید معروف در آستانه اتخاذ تصمیمی قرار گرفته که قطعا همه را شگفت زده خواهد کرد.
این‌گونه به نظر می‌رسد که پیش‌بینی‌ها درمورد روزگاری که در نهایت کامپیوتر‌ها تصمیم می‌گیرند تا امور را به دست بگیرند، پایانی ندارد با این حال پژوهشی تازه از دانشگاه استنفورد توانایی‌های غیرقابل پیش‌بینی هوش مصنوعی را سراب می‌داند.
مفتی عمان با انتشار توییتی از گشوده شدن حریم هوایی این کشور به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی ابراز شگفتی کرد و گفت: به گونه ای غافلگیر شدیم که به ذهنمان خطور نمی کرد.
صفی‌اله کرامتی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف بنا به تصمیم اعلام شده همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر تعطیل و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.
الگوریتم ها، چاپ سه بعدی و تصمیم گیری پیچیده اقداماتی هستند که حشرات اجتماعی از طریق آن اشکال شگفت انگیزی از «فناوری» خود را توسعه داده‌اند تا بقای‌شان را تضمین کنند.
با تصمیم عجیب لوئیس فن خال، هلندی ها با شرایط عجیبی در قطر تمرین می کنند.
اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس تصمیم کمیته مدیریت بحران و به دلیل آلودگی هوا، پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در شیفت صبح امروز چهارشنبه ۱۱ آبان در شهرستان بندرعباس تعطیل و فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان در سایر مقاطع نیز ممنوع است.
با دستور استاندار خراسان شمالی و بر اساس تصمیم کار گروه اضطراری آلودگی هوای استان، فعالیت‌های همه بخش‌های شهرستان‌ها به جز اسفراین در شیفت عصر سه شنبه و چهار شنبه تا پایان وقت اداری تعطیل شد.
تصمیم بایدن برای عدم بازگشت سریع به توافق مقام‌های ایرانی را شگفت زده ساخت. ایران نیاز چندانی به تلاش برای نزدیکی با ایالات متحده غیر قابل اعتماد نمی‌بیند. قوی‌ترین راه برای اطمینان از پایبندی ایالات متحده به توافق هسته‌ای احتمالی تازه گشایش تجارت مستقیم ایران و آمریکا خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ