رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیته‌ای مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهاداتی برای تقویت بورس در بودجه آتی ارائه دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک نشست مشترکی با سرپرستان و اعضای کادر فنی رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار کردند.
وزیر دادگستری در دیدار با سفیر ترکیه در تهران فعال شدن کمیته مشترک اجرای موافقتنامه انتقال محکومین بین دو کشور را خواستار شد.
در دیدار وزیر دفاع بولیوی با دکتر دهقانی تشکیل کمیته مشترک همکاری در حوزه توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفت.
یک رسانه عربی در گزارشی به آخرین تحولات روابط تهران و قاهره پرداخت.
کمیته مشترک همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ونزوئلا در راستای همکاری فناورانه دو کشور راه اندازی می شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از امضای یک توافقنامه برای تشکیل کمیته مشترک سرمایه‌گذاری بین ایران و عمان خبر داد.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: با آغاز فعالیت‌های کمیته عالی همکاری‌های فناورانه ایران و روسیه، به طور جدی و با ماموریت‌های مشخص و در زمان‌بندی دقیق، پروژه‌های فناورانه تعریف و اجرایی می شود.
رئیس فدراسیون فوتبال امروز جلسه مشترکی با رئیس کمیته ملی المپیک برگزار کرد.
وزیر اقتصاد گفت: کمیته‌ای متشکل از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد هر مصوبه‌ای را که تشخیص دهد پیامدهای اقتصادی دارد، در جلسه هیأت دولت مطرح می کند تا از این به بعد خروجی‌های باکیفیتی داشته باشیم.
عنایتی با بیان اینکه با آمدن سفیر کویت به تهران برخی از زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت در حوزه‌هایی فعال شد، چنانکه نشست کنسولی ایران و کویت سال گذشته در این کشور و همچنین نشست کمیته حقوقی بین تهران و کویت سال گذشته در ایران برگزار شد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که سایر زمینه‌های مرتبط با مناسبات دو کشور از جمله کمیسیون مشترک، گارد مرزی و دیگر نهاد‌های مرتبط بین ما و این کشور فعال شود تا زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت به معنای واقعی بتواند تجلی پیدا کند.
نشست مشترک کمیته حمل و نقل بین المللی جاده ای با حضور نمایندگان آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان در مشهد برگزار شد.
رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: ما امروز از نتایج کار کمیته مشترک روسیه و سوریه خرسندیم و سفر امروز من مرحله جدیدی از روابط بین دو کشور را در همه زمینه‌ها باز می‌کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش بهای ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره نوسانات قیمت ارز داد.
باشگاه استقلال چند لایحه دفاعی مختلف را درباره احکام انضباطی به کمیته استیناف ارائه خواهد کرد.
وزرای ورزش استونی، لتونی، لیتوانی و لهستان با انتشار نامه سرگشاده مشترکی تلاش کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) برای بازگرداندن ورزشکاران روسیه و بلاروس به مسابقات را محکوم کردند.
رئیس شورای عالی استان‌ها از تصمیم‌گیری برای تشکیل یک کمیته اجرایی برای تقویت میان دولت و شورای عالی استان‌ها در موضوع آلودگی هوا خبر داد.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه دیروز به بررسی پرونده‌های مالی و اقتصادی و آخرین وضعیت بازار ارز پرداختند.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تشکیل کمیته مشترک حفاظت از پل‌های تاریخی اصفهان با مشارکت نهادهای خدمات رسان شهری خبرداد.
پرونده «جشن مهرگان» که مشترک بین ایران و تاجیکستان تهیه شده، نخستین بار نیست که ریفر می‌شود؛ ایران پاییز سال ۱۳۹۹ در پانزدهمین نشست کمیته بین‌الدولی میراث فرهنگی ناملموس که به صورت مجازی برگزار شد، جشن مهرگان را مشترک با تاجیکستان برای ثبت به یونسکو معرفی کرده بود، اما در آن دوره هم ریفر شد.
نشست مقدماتی بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و بلغارستان،به منظور هماهنگی برای تنظیم سند این اجلاس برگزار شد.
رئیس اتاق ایران در همایش تجاری ایران و بلاروس ضمن تاکید بر ایجاد گروه‌های مشترک کاری برای شناسایی و رفع مشکلات، از لزوم ایجاد کمیته مشترک بازرگانی بین اتاق‌های دو کشور سخن گفت.
رییس سازمان توسعه تجارت در جریان دیدار با سفیر تایلند در ایران برای برگزاری جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و تایلند اعلام آمادگی کرد.
طبق توافق صورت گرفته کمیته مشترکی به ریاست محمدامین توکلی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی از طرف شهرداری تهران و سید حسن الشریفی، شهردار کربلا از طرف مقابل، تشکیل خواهد شد تا ضمن همکاری معمول در ایام اربعین در نشست‌های مشترک بعد از اربعین به بررسی و زمینه‌سازی همکاری بیشتر دو شهر بپردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ